امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ترامپ: اعتراضات ربطی به من ندارد!

#1
Heart 
منابع مطلع در کاخ سفید فاش کردند، دونالد ترامپ اعتراضات آمریکا را موضوعی که مستقیما به او ارتباط داشته باشد، نمی‌بیند و تمایل دارد فقط به اندازه‌ای که احساس می‌کند نیاز است، وارد این بحث شود.
سه منبع آگاه از رایزنی‌های داخلی کاخ سفید به شبکه خبری ان‌بی‌سی گفتند: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا هنگامی که صحبت از معترضان و نحوه واکنش به این اعتراضات می‌شده، بارها به صورت خصوصی گفته‌ است که "این افراد رای‌دهندگان من نیستند".

مشاوران رئیس جمهوری آمریکا ظاهرا توصیه‌های متفاوتی را در خصوص نحوه برخورد با اعتراضات سراسری علیه نژادپرستی و خشونت پلیس که پس از مرگ جورج فلوید به راه افتاده است، پیشنهاد می‌کنند.

بر اساس گزارش شبکه خبری ان‌بی‌سی، برخی مشاوران می‌خواهند ترامپ قوانین حفظ نظم و آرامش پلیس را تغییر دهد و بسیار صریح‌تر علیه نژادپرستی سخن بگوید اما برخی دیگر از مشاوران می‌گویند، ترامپ چندان به معترضان سخت نگرفته است.

گرچه ترامپ از اعتراضات حمایت کرد و با خانواده جورج فلوید، مرد سیاه‌پوست آمریکایی‌ ‌آفریقایی‌تبار که به دست یک افسر سفیدپوست کشته شد ابراز همدردی داشت و آن را محکوم کرد، اما مستقیما علیه خشونت‌های پلیس در اعتراضات صحبت نداشت و در عوض روی "غارتگران" تمرکز کرد و مجریان قانون را برای پس گرفتن کنترل خیابان‌ها ترغیب کرده است.

یکی از مقامات کاخ سفید به شبکه ان‌بی‌سی گفت: رئیس جمهوری اعتراضات را موضوعی که مستقیما به او ارتباط داشته باشد، نمی‌بیند و آن را نتیجه دهه‌ها نژادپرستی در کشورمان می‌پندارد. بنابراین او تمایل دارد فقط به اندازه‌ای که احساس می‌کند نیاز است وارد این بحث شود. او نمی‌خواهد این موضوع را به "ترامپ در مقابل معترضان" تبدیل کند. او بیشتر یک عامل خارجی است تا بتواند نظم و قانون را برگرداند.

در روزهای اخیر، ترامپ در بحبوحه درخواست‌های گسترده برای اصلاح قوانین پلیس، محکم‌ترین اظهارات خود در این رابطه را مطرح کرد. با این حال وی همچنان به خاطر نحوه رسیدگی‌اش به اعتراضات و دستورات اخیر دولتش برای متفرق کردن معترضان با استفاده از زور از میدان لافایت، نزدیک به کاخ سفید، با انتقادات فراوانی مواجه است.

انتهای پیام
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart وحشت از ترامپ، کاخ سفید را متروکه کرد
Heart آبرامز: اگر ترامپ رئیس‌جمهور شود ایران با ما مذاکره می‌کند
Heart دانسته‌ها و ندانسته‌های ما درباره ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا
Heart صحبت‌های ملانیا ترامپ درباره وضعیت سلامتی‌اش پس از کرونا
Heart کاخ سفید: پزشکان هنوز تصمیمی درباره مرخص شدن ترامپ نگرفته‌اند
Heart ترامپ احتمالا امروز از بیمارستان مرخص می‌شود
Heart پاسخ بشار اسد به درخواست ترامپ برای ترورش
Heart باشد که ابتلای ترامپ به کرونا باعث توجه بیشترش به این بیماری شود
Heart ابهامات پرونده ابتلای ترامپ به کرونا/ کاخ سفید شفاف عمل نمی‌کند
Heart آیا ترامپ می‌تواند نتایج انتخابات را نپذیرد؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان