امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درخواست برگزاری اردو برای جودوکاران پارالمپیکی

#1
درخواست برگزاری اردو برای جودوکاران پارالمپیکی 1

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان گفت: برای جلوگیری از افت رنکینگ جودوکاران پارالمپیکی از کمیته ملی پارالمپیک درخواست دارم که زودتر وضعیت اردوها در مناطق سفید را مشخص کند.

محمدرضا حاج یوسف‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت جودوکاران در باشگاه‌ها را صادر نکرده و باشگاه‌های جودو اجازه فعالیت ندارند، امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک برنامه تمرینات و اردوهای جودوکاران پارالمپیکی در مناطق سفید را زودتر مشخص کند تا از بلاتکلیفی خارج شوند.

وی درباره شروع تمرینات جودوکاران به صورت انفرادی و استفاده از آدمک به جای حریف تمرینی گفت: آدمک به عنوان یک حریف تمرینی برای پرتاب کردن تا ۱۰ دقیقه می‌تواند کاربرد مناسبی داشته باشد اما برای مرور فن، جابجایی، عکس العمل و ... نیاز به حریف تمرینی است و با آدمک نمی‌توان این فنون را اجرا کرد.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان تصریح کرد: طی جلسه‌ای که با فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان داشتم به ما گفتند که تعداد زمان تمرینات و مکان برگزاری در مناطق سفید را به فدراسیون اعلام کنیم و من تاکید کردم که در صورت امکان اردوها از تیرماه به مدت ۲۵ روز در ماه برگزار شود که البته این مساله بستگی به تصمیم کمیته ملی پارالمپیک دارد.

یوسف زاده اضافه کرد: در حال حاضر روح الله خیرالله زاده در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم، وحید نوری منفی ۹۰ کیلوگرم دو جودکار پارالمپیکی نابینایان و کم‌بینایان هستند که من اسم آنها به همراه رضا خجسته در وزن ۶۶ یا ۷۳ کیلوگرم را جهت برگزاری اردو به فدراسیون دادم که امیدوارم زودتر وضعیت برنامه تمرینات این ۳ جودوکار مشخص شود.

وی پیرامون این پرسش که وضعیت رضا خجسته از نظر کسب سهمیه پارالمپیک چگونه است، گفت: خجسته یکی از امیدهای ما برای کسب سهمیه در دو وزن ۶۶ یا ۷۳ کیلوگرم است که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا هنوز امکان حضور در مسابقات کسب سهمیه را پیدا نکرده است. در صورتی که شرایط اعزام به مسابقات کسب سهمیه فراهم شود این ۳ جودوکار یعنی خیرالله زاده و نوری برای حفظ رنکینگ خود و خجسته برای کسب سهمیه عازم مسابقات خواهند شد.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان در پایان افزود: اگر کمیته ملی پارالمپیک موافقت کند که برای این ۳ جودوکار ۳ حریف تمرینی در اختیار ما قرار دهد، نه تنها مشکل جودوکاران مرتفع خواهد شد بلکه می توانند با آمادگی بهتری در مسابقات آینده حضور پیدا کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درخواست گل‌محمدی برای واکسیناسیون فوتبالیست‌ها
  سعید معروف آماده احضار آلکنو برای حضور در اردو/ خوشخبر: در حال تلاش برای حضور آلکنو ه
  درخواست جدی بیرانوند؛ به ما واکسن بزنید
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  قانون خاص مسی برای تعویض پیراهنش | دو بازیکنی که لئو از آنها درخواست پیراهن کرد
  زمان بازی‌های تیم ملی ایران اعلام شد/ برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی به طور متمرکز
  دست رد ماشین‌سازی به درخواست استقلال
Tongue ماجرا درخواست فسخ عجیب در پرسپولیس!
  کاوه: در این شرایط برگزاری لیگ کشتی ممکن نیست
  اعلام آمادگی تنها ۲ فدراسیون برای برگزاری اردوهای پارالمپیکی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان