امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عملکرد هیات‌های کشتی زیر ذره‌بین علیرضا دبیر

#1
عملکرد هیات‌های کشتی زیر ذره‌بین علیرضا دبیر 1

رییس فدراسیون کشتی برای توسعه هر چه بیش‌تر این رشته و خارج شدن آن از رکود چند سال اخیر، تاکید زیادی بر نحوه عملکرد رییسان هیات‌های کشتی و نحوه امتیازبندی آن‌ها خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، کاهش شدید جمعیت ورزشکاران فعال در رشته کشتی و راه‌های برون رفت از این بحران، یکی از دغدغه‌های مهم علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی است و بر همین اساس نحوه امتیازبندی هیات‌های کشتی سراسر کشور در قانون جدید مورد بازنگری جدی قرار گرفته است.

پس از تدوین چرخه انتخابی تیم‌های ملی، قرار است چرخه انتخاب مربیان نیز به مرحله اجرا دربیاید، قانونی که در آن جایگاه مربیان نه بر اساس مدال‌های آنان در دوران قهرمانی که بر مبنای فعالیت‌شان در باشگاه‌ها و معرفی قهرمانان و مدال‌داران مورد توجه قرار خواهد گرفت.

اما در سال‌های اخیر، کمترین توجه از سوی مدیران فدراسیون کشتی به موضوع عملکرد هیات‌های کشتی به عنوان پایه‌های اصلی توسعه این رشته در کشور بوده است، موضوعی که باعث افت شدید جایگاه کشتی در ایران شده و در این میان کشتی ایران دلخوش به ظهور تک ستاره‌هایی که بر اساس استعداد ذاتی و نه سیستم نظارتی جامع رشد کرده‌اند، بوده است.

نبود نظارت جدی بر عملکرد رییسان هیات‌های کشتی و بعضا انتخاب افرادی کاملا بی‌ربط و چند شغله که دغدغه‌هایی غیر از کشتی دارند، باعث شده جایگاه ورزش اول ایران به خطر بیفتد و باشگاه‌های کشتی حتی در استان‌های کشتی خیز هر روز خالی‌تر از روز قبل شود.

نقص جدی در نحوه امتیازدهی فدراسیون کشتی به هیات‌ها در سال‌های گذشته و بی‌تفاوتی نسبت به عملکرد آن‌ها در توسعه کشتی، باعث شده برخی هیات‌ها صرفا با گرفتن میزبانی مسابقات مختلف و اخذ امتیاز بالا، سعی در پوشش ناکارآمدی و سوء مدیریت خود داشته باشند.

اما در طرح جدید رییس فدراسیون کشتی که قرار است در مجمع روز ۲۵ تیرماه فدراسیون کشتی مورد بحث قرار گیرد، امتیاز بندی هیات‌های کشتی مورد بازنگری جدی قرار می‌گیرد و فاکتورهایی همچون پرورش و معرفی قهرمان و مدال‌آور و تعداد کشتی‌گیران بیمه شده نقش اصلی را در ارزیابی رییسان هیات‌های کشتی خواهد داشت.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کشتی کج ایرانی (IPW) | شکوه ایرانی ۲
Clocket کشتی کج ایرانی (IPW) | رویداد هرج و مرج بزرگ
  کشتی کج ایرانی (IPW) | شکوه ایرانی ۲۰۲۲
  ترول کشتی کج
Tongue کشتی کج WWE | آرشیو مسابقات رومن رینز VS براک لزنر
  کشتی کج WWE | آرشیو چند مسابقه رومن رینز Vs کوین اونز
Humanfemale کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال؛ دو نماینده ایران در فینال
  رسمی شد: علیرضا جهانبخش به فاینورد پیوست
  رئیس الهلال نظاره گر عملکرد مارگا (عکس)
  کونسیسائو : به عملکرد پورتو افتخار می کنم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان