امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

5 خبر برتر

#1
1-فرار ضد انقلابی ها از کوهستان های کردستان.
به گزارش نامه‌نیوز، مرکز رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان روز جمعه اعلام کرد: توپ‌باران مناطق مرزی کردستان عراق که محل حضور تروریست‌های حزب دمکرات و کومله است روز سه‌شنبه و چهارشنبه از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

در صبح چهارشنبه ٢٨ خرداد دومین روز حملات توپخانه ای سپاه به مواضع ضد انقلاب، ارتفاعات مرزی کردستان، آماج حملات قرار گرفت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به توپ باران منطقه آلانه در مرز اقلیم کردستان کرد.

با تداوم حملات توپخانه ای سپاه پاسداران، مطلع شدیم مصطفی هجری و خالد عزیزی سرکردگان گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران، به نیروهای خود دستور داده‌اند تا بلافاصله از مناطق ذکر شده متواری و به اردوگاه اصلی در کویه بازگردند.

بر اساس گزارش های دریافتی مستند، اعضای گروهک تروریستی کومله و دو شاخه دمکرات وارد این منطقه نمی‌شوند و قرار است جابجا شده و به مکان های دیگر کوهستانی در شمال عراق عزیمت کرده و پایگاه های دیگری را در مناطق دورتر ایجاد کنند.
2-قیمت روز به روز خودرو های داخلی و خارجی در 30 خرداد.
قیمت خودرو های داخلی در ایران در حال کاهش و افزایش است.ولی همچنین نمایندگی های فروش خودرو خارجی حق کاهش خودرو تا اطلاع ثانوی را ندارند.
3-اعتراض اقای نماینده به ترکیب کمیسیون.
علی اصغر خانی در توئیتی نوشت: حدود ۸۰ نفر از نمایندگان نسبت به ترکیب کمیسیون‌ها معترض هستند، در حالی که در برخی از دوره‌های مجلس این رقم به تعداد انگشتان دست هم نبوده است و این عملکرد ضعیف هیئت رئیسه را نشان می‌دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در این پیام تصریح کرده است: به نظر می‌رسد برخی از کمیسیون‌ها بسیار ضعیف شکل خواهند گرفت.

‏‏‏‏حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی ۲۲ خرداد در همین زمینه گفته بود: امتیازبندی نمایندگان برای حضور در کمیسیون‌ها حائز اهمیت بوده و این امتیازات تعیین کننده نمایندگان در کمیسیون‌هاست.

به گفته این عضو هیئت رییسه مجلس تاکنون ۱۳ نماینده متقاضی کمیسیون فرهنگی و تعدادی هم متقاضای حضور در کمیسیون قضایی بودند که تعدادشان اندک است. این در حالی است که اکثر کمیسیون‌ها ۱۹ نماینده متقاضی را دارا هستند.
4-عذر خواهی داوران VAR پس از گل جنجالی.
به گزارش خبرورزشی، داوران (VAR) در بازی لیگ برتر انگلیس بین شفیلدیونایتد و استون‌ویلا، بابت اشتباه در نادیده گرفتن گل صحیح شفیلدیونایتد عذرخواهی کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی در ویلا پارک، اوریان نیلند (دروازه بان استون ویلا) در مهار ضربه ایستگاهی اولیور نوروود ضعیف عمل کرد و همراه توپ وارد دروازه شد اما این گل از چشم داور( VAR) و تکنولوژی خط دروازه دور ماند. مایکل اولیور به عنوان داور بازی تاکید داشت ساعت مچی او گلی را اعلام نکرده و کمک داوران ویدئویی هم چیزی در هدفون به او نگفته‌اند.

شرکت «هاوک آی» که مسئول اجرای تکنولوژی خط دروازه در لیگ برتر است، می‌گوید اتفاقی نادر باعث شده دوربین‌های آن‌ها عبور توپ از خط دروازه را ثبت نکنند.

در بیانیه عذرخواهی داوران (VAR) آمده است: دید ۷ دوربینی که دور تا دور دروازه نصب شده بود، توسط دروازه بان، مدافعان و تیر دروازه مسدود شد. این حجم از تجمع و فشردگی بازیکنان در بیش از ۹ هزار مسابقه قبلی که از سیستم هاوک آی استفاده شده است، بی سابقه بود. این سیستم قبل از آغاز بازی بر طبق قوانین کمیته داوری فیفا تست شد و درستی کارکرد آن مورد تایید تیم داوری قرار گرفت. هاوک آی به شدت از لیگ برتر، شفیلدیونایتد و هر کسی که از این اتفاق متاثر شد، عذرخواهی می‌کند.
5-دعوای شیرین بلژیکی ها بر سر ستاره ی فوتبال ایران.
مهاجم پیشین استقلال که بدون تردید با توجه به میزان بالای آمادگی می‌تواند یکی از گزینه‌های دعوت به تیم ملی با هدایت دراگان اسکوچیچ باشد، پیشنهاداتی از چند باشگاه بلژیکی، فرانسوی و حتی آلمانی دریافت کرده که انتخاب هر کدام از این باشگاه‌ها، سطح فنی این بازیکن را جابجا می‌کند.

او در حال حاضر بازیکن بروژ به حساب می‌آید، اما باشگاه شارلوا تلاش می‌کند تا کاوه را به کمپ خود بازگرداند. در این کشمکش نقل و انتقالاتی، سر و کله چند باشگاه دیگر هم پیدا شده و آنها خواهان جذب رضایی هستند، اما بعید به نظر می‌رسد بروژی‌ها به سادگی، مهاجم قبراق و گلزن تیم خود را از دست بدهند.

ببینید،این تاپیک برای اینه که شما خبر های برتر ایران رو بدین.
خارجی نباشه.با کیفیت باشه و غیر تکراری.
با توجه به اسم موضوع شما بیشتر از 5 تا خبر اجازه ی دادن بیشتر ندارید.
متشکرم.
Everything is Temporary(:
پاسخ
 سپاس شده توسط کــــــــــⓐرمَن
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  9 هکر برتر جهان
  10 اسم برتر نوزادان تهرانی
  طرح عجیب بازیکن معروف لیگ برتر برای پنهان کردن اضافه وزنش!
  10 اختراع برتر 2014 معرفی شد +عکس
Heart زنگنه وزیر برتر؟!
  10 سالن اپرای برتر جهان + تصاویر
  این دختر ایرانی دومین دختر برتر جهان شد + عکس
  کویر مرکزی ایران در بین تصاویر برتر فضایی 2013 (+عکس)
  خبر جدید از گزارش روز نخست ليگ برتر وزنه‌ برداری
  بازیگر خانم گزارشگر لیگ برتر شد! + تصویر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان