امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه یک جن احضار کنیم

#1
بسم الله الرحمن الرحیم
قبل از خواندن این متن ها حتما ایت الکرسی بخوانید


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه یک جن احضار کنیم 1
احضار جن وخطرات ناشی از ظاهر کردن جن

خطرات ناشی از ظاهر کردن جن



در کل ارتباط با جنیان خوب نیست,جنیان مسلمان و غیر مسلمان هستن اگر جن را ظاهر کردید اگر مسلمان باشد که بهتون ضرر نمیزند ممکن است دربرابر کاری که واستون میکنه چیزهای بخواهد مثلا ازدواج کردن با یکی از جنیان و یا پرستش اونها بجای پرستش خدا .اگر انها رو قبول کنی از هر چیزی بی نیاز میشی,؟شخصی یه جن مسلمان ظاهر کرد که در قسمت جن از دیدگاه خودش داستان رو تعریف کرده.اگر به اشتباه جن کافر ظاهر کردید دیگه واویلاست,که داستانهای در این باره هست مثلا:دخترهای دانشجو در تهران میز گردی تشکیل دادن که یک جن کافر ظاهر کرده بودن,جن کافر به اونها حمله کرده بود و وسایل منزل اونها رو شکسته بود و به دختران صدمه زده بود,در نهایت دختران تیمارستانی شدند.



ظاهر کردن جن فقط باید به وسیله علماء بزرگ انجام گیرد که اطلاعات انها در این باره کامل باشد. و بتوانند درست با جنیان صحبت کنند و روش قصم دادن جنیان را بلد باشند.



درمورد اعتماد کردن به حرف جنیان:اصلا نمیشه به حرفهای انها اعتماد کرد چون ممکن است عملی خیر را به عملی شر تبدیل کند,فردی با یک جن در ارتباط بوده یه روز میره به یه سفر در جایگاه پارکینگ اتومبیل نگه میداره و استراحت میکنه که جن به او میگوید الان واست یه اتفاق رخ میدهد زود از انجا دور شو,وقتی خانواده میپرسند چرا داریم حرکت میکنیم گفت:یکی از جنیان بهم گفت اینجا خطرناکه,بعد از حرکت کردن درست 30دقیقعه بعد تصادف میکنند,مرد خودش میمیره,زنش فلج میشه و فرزندانش هم صدمه جزءی میبینند.



احضار جن۱



سکاکی گفته است:هرگاه کسی کندر و سندروس را بخور کند و در آنحال سوره ی صافات را تا شهاب ثاقب بخواند و بعد از این دو کلمه بگوید:احضروا یا فلان و بجای فلان نام یکی از پادشاهان جن را ببرد .یکی از ملوک جن ظاهر میشود.



احضار جن۲

وقتی شب 4شنبه از نیمه گذشت.می توان این احضار را در اتاقی نیمه تاریک و به تنهایی انجام داد.



طریقه ای آن اینچنین است که آیات بیست ونهم تا سی و یکم از سوره ی احقاف را 105بار بخوانید.یکی از جنیان ظاهر خواهد شد و ممکن است در هر شکلی یاشد اما خوف ننماید و آنچه را که مجاز است بپرسید که جواب خواهد شنید.اگر این عمل مکررا درشبهای 4شنبه تکرار شود هر بار لازم نیست که 105بار آیات خوانده شود بلکه ممکن است در دفعات تکرار پایین تر نیز جن ظاهر شود و بعدها حتی ممکن است در حدود 10 15 20 40 و غیره تعداد تقلیل یابد و جن ظاهر شود.آیات قرآنی را درست بخوانید و به معانی فارسی آنها نیز در ضمن خواندن توجه کنید و سعی نمایید با تمرکز حواس توام شود که مسلما نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.



شروع آیات قرآنی(و اذ صرفنا الیک نفرامن الجن)و پایان آن تا(و یجرکم من عذاب الیم) "از 29 تا 31 سوره احقاف"



توجه:



احضار جن(1):اجازه از اساتید صاحب فن لازم است, پس بدونه اجازه دست به این کار نزنید.



احضار جن(2):جن ها هم مثل انسان ها صالح و غیره صالح هستنند,امکان آن است که ارتباط با بعضی از آنان که صالحانند سبب خیر و اگر طرف از گمراهان باشد,نتیجه ای جز شر بزرگ در بر نخواهد داشت لذا اعتماد بر سخنان کاهنان در معرض اشکال و شک قرار دارد چرا که ممکن است منابع سخنان و اخبارشان راست و صواب یا دروغ و خطا باشد.



احضار جن



امروزه سیر تکاملی علم.نظر دانشمندان را مخصوصا در قاره آمریکا و اروپا بوجود موجودات نامرئی و عالم ماوراءالطبیه منتقل نموده است ولذا شبهه انکه(آیا در روی زمین چنین موجودی وجود دارد یا خیر؟)را از مرحله محال بودن به مرحله امکان تنزل داده:حتی کتابهای راجع به(احضار ارواح)تالیف و تا اندازه ای هم پیشرفت نموده اند.



البته ناگفته نماند که آنها از(جن)به(ارواح شریر)تعبیر مینمایند اما آنچه را به وسیله میزگرد و غیره بعنوانه ارواح بشر یا ارواح شریر احضار مینماید.چیزی جز همان جن نیست زیرا آنها هیچگونه تسلطی بر روح انسان ندارند تا بتوانند احضارش کنند.



بعنوان شاهد قضیه ای را که چند سال قبل در مشهد مقدس بوقوع پیوست بطور خلاصه.افراد موثق نقل میکند:عده ای میزگردی تشکیل داده و مشغول احضار روحی که پدر یکی از حضار یا برادر او بوده میشوند.کیفیت این احضارها به این صورت است که:شخص خاصی متصدی احضار است و دیگران حتی اگر بلد باشند حق مباشرت ندارند و تنها دور میزی نشسته هر دو دست خود را آرام روی آن قرار میدهند و آن شخص ابتدا اوراد مخصوصی میخواند. و بعد یکایک حروف بیست و هشتگانه الفبای عرب را از ابتدا تا انتها میخواند.موقع تلفظ بعضی از حروف.میز بخدی خود و بدون محرک در زیر دستها حرکت میکند.تا وقتی که از ترکیب حروف جواب معقولی برای سوالی که پرسیده شده است حاصل شود.



ایامطلب به عنوان احضار ارواح غوغائی عجیب و غریب به راه انداخته بود تا اینکه دو نفر از علماء معتبر مشهد.خواستار شرکت در آن مجلس شدند و پس از حضورء از نزدیک جریان حرکت میز را مشاهده نمودند در جلسه دیگر یکی از آن دو خواستند که گردانیده میز را به عهده بگیرند و متصدی امر با اکراه پذیرفته بود.



این عالم چون دارای علوم و معنویت خاصی بود و راه مکالمه صحیح با موجودات نامرئی و پنهان از چشم را بلد بودوگرداننده یا گردانندگان میز را به اسمائی که حضرت سلیمان(ع)میدانست و با آن اسماء جنیان را مسخر کرده بود قسم داده و پرسیده بود:شما روح انسان هستید یا موجود دیگر؟و شروع به خواندن حروف الفباء کرده بود.وقتی که به حرف میم میرسد.میز تکان میخورد میم را یادداشت میکنند بعد به ترتیب در حروف:نون.جیم.نون.هاء.سین.تاء و بالاخره میم حرکت میکند که جمع حروف.جمله(من جن هستم)حاصل میشود.



بعد از این واقعه تمتمی این جلسات که بنام احضار ارواح تشکیل میشود موقعیت خود را از دست داد و معلوم شد که جلسات احضار ارواح در اروپا و امریکا هم از این سنخ بوده و در واقع احضار جن است.



تهمت به جن



*گویند(عقبه الازدی)در معالجه جن زده ها و خواندن عزائم شهرت زیادی داشت.دختری را نزدش آوردند که شب عروسی دیوانه شده بود.برای او دعا خواند اما نتیجه نگرفت.لکن به نظرش رسید که از این نظر سالم است.به حاضرین گفت شما بروید من با او خصوصی صحبت کنم.چون اتاق خلوت شد به دختر گفت:صادقانه ماجرای خود را به من بگو تا نجاتت دهم و کمکت کنم.دختر چون او را منصف دید.نصیحت وی را قبول کرد و گفت:بکارت من قبل از عروسی از دستم رفته و ترس آبرو خود را به دیوانگی زدام.اگر چاره ای بنمایی هرگز فراموش نخواهم کرد.



(عقبه الازدی)به نزد کسان وی رفت و گفت:من کوشش فراوان کردم تا بر من روشن شد که یک جنی وارد بدن وی شده است.پس از کشمکشهای زیاد آن جن راضی شده از بدن این دختر بیرون برود.اما اگر از چشمش بیرون رود کور خواهد شد و اگر از دهان بیرون رود لال میشود و اگر از گوشش خارج شود کر میشود و اگر از فرجش خارج شود بکارتش زایل میشود.به کدام راضی هستید؟



فامیلهای دختر گفتند:از همه بهتر آن است که جن از فرج دختر بیرون آید که عیب دیگر پیدا نکند.عقبه با حیله.دختر را به خانه شوهر فرستاد.



قدرت شیطانی



استاد احمد امین نقل میکندSadیکی از بستگان من که در هند تجارت میکرد به یک مرد هندی برمیخورد که کارهای جالبی انجام میذاذ از جمله اینکه میوه یا هر چه میخواست از فضا میگرفت.روزی در قطار از او کرایه خواستند گفت پول ندارم.او را از قطار پیاده کردن.گفت:من پیاده میشوم ولی قطار حرکت نخواهد کرد.همان طوری که گفته بود قطار حرکت نکرد تا وقتی که او سوار شد)



دخترك ده سالهساعت حدود 9 در يك شب زيباي ماه آوريل بود كه من طبق معمول به رختخواب رفتم. آن شب هم مثل تمام شب‌ها در اتاق خودم و در تخت خودم خوابيدم. تا آن زمان اتفاق خاصي برايم نيفتاده بود ولي آن شب چيزي ديدم كه هرگز فراموش نخواهم كرد. به محض اين‌كه چشم‌هايم را بستم لحظه به لحظه بيشتر احساس سرما كردم. چشم‌هايم را باز كردم تا ببينم آيا در يا پنجره باز مانده است ولي همه بسته بودند. به همين خاطر كمي احساس ترس كردم. به پهلو غلتيدم و ناگهان چشمم به دختركي افتاد كه حدود ده سال داشت. ايستاده بود و با لبخند به من نگاه مي‌كرد. فكر كردم حتما خواب مي‌بينم. چشم‌هايم را محكم بستم و دوباره گشودم. دخترك هنوز آنجا بود. پيراهن سپيد بسيار زيبايي بر تن داشت و دور يقه‌اش گل‌هاي بنفش ملايمي دوخته شده بود. حالا ديگر عرق كرده بودم. از دختر پرسيدم تو كي هستي؟ او نزديك‌تر آمد و گفت من دوستت هستم، يادت مي‌آيد؟ قبلا با تو زندگي مي‌كردم... بعد خنديد و جلوي چشمان حيرت‌زده من ناپديد شد. هرگز در طول عمرم اينقدر نترسيده بودم. آيا او را قبلا مي‌شناختم؟ به سرعت پيش مادرم رفتم و خودم را در آغوش او انداختم. بعد همه چيز را برايش تعريف كردم. مادرم اخمي كرد و گفت حتما خواب ديده‌ام. ولي من مي‌دانم كه خواب نبودم. وقتي برگشتم اتاقم هنوز سرد بود.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه یک جن احضار کنیم 1


چهره‌اي در پنجرهمن «ريا» هستم و اهل هندوستان مي‌باشم ولي داستاني كه تعريف مي‌كنم در آمريكا و در خانه خاله‌ام اتفاق افتاد. خاله‌ام هميشه مي‌گفت در خانه ارواح زندگي مي‌كند ولي من هيچ‌وقت حرفش را باور نكردم تا اين‌كه آن اتفاق برايم افتاد. روزي كه اولين بار به آن خانه رفتم احساس كردم همه چيز عجيب به نظر مي‌رسد. حس مي‌كردم يك نفر از پنجره به من نگاه مي‌كند. هر بار آهسته به كنار پنجره مي‌رفتم آن را مي‌گشودم و دختر موطلايي‌اي را مي‌ديدم كه به سرعت فرار مي‌كرد. اين اتفاق چندين بار تكرار شد تا اين‌كه موضوع را به خاله‌ام گفتم. او گفت چهارده سال پيش اين خانه متعلق به يك زن و شوهر جوان و دختر پنج ساله‌شان بود. پرسيدم آن دختر، مو طلايي بود؟ خاله مرا به اتاق زير شيرواني برد و عكسي از آن خانواده را به من نشان داد. بله آن دختر موي طلايي داشت. مطمئن بودم كه او همان دختركي است كه پشت پنجره مي‌ديدم. شب بعد پنجره اتاقم باز بود. باز هم دختري را ديدم كه به من خيره شده است ولي اين بار بهتر مي‌توانستم او را ببينم. چشمانش سياه سياه بود يعني اصلا سفيدي نداشت. شروع به جيغ كشيدن كردم و به در نگاه كردم وقتي دوباره برگشتم حدود يك سانتي‌متر با صورت دخترك فاصله داشتم. شروع به دويدن كردم و به اتاق خاله‌ام رفتم. ولي وقتي در را باز كردم ديدم خاله‌ام راحت خوابيده است و همان دختر كنارش مثل مرده‌ها افتاده بود. دقيقا يادم هست كه ساعت پنج صبح بود. خاله‌ام را تكان دادم و دخترك را به او نشان دادم. دختر در برابر چشمان وحشت‌زده ما بيدار شد و به من نگاه كرد و گفت «تو مرده‌اي!» و به سرعت محو شد. از آن به بعد ديگر او را نديدم ولي هنوز هم نفهميدم چرا او به من گفت مرده‌ام

در بلوچستان جنها را شبیه انسان ولی با کالبدی کوتاهتر و پوشیده از موهای زرد ظریف میدانند که شیار چشمان آنها عمودی و پاهای آنان مثل چهار پایان سم دارد این موجودات بسیار شبیه انسانها هستند که در همه جا وجود دارند ولی در دل شبها فعالیت آنها بیشتر شده و مجالس عروسی یا بزم خود را در حمامها.سردابها.مخروبه ها.گورستانها.زیر زمینها.آب انبارها و غیره بر پا میکنند.وشبها در خانه هایی بازی و گشت مشغول هستند و چه بسا بارها از روی رختخواب انسانهای به خواب رفته هم عبور کنند ریختن نجاسات یا آب داغ به زمین و یا لگد مال کردن بچه جن ها ممکن است والدین آنها را مجبور به انتقام جوی کنند.
.
.
.
.
.
در پست قبلی هم گفتم خواهش میکنم احضار نکنید برای خودتون بده
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه یک جن احضار کنیم 1
پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی
#2
دوستانی که پست قبلی درباره احضار روح رو خوندن باید بدونن که جن هزار بار خطر ناک تر از روحه
.
.
.
..
خواهشا احضار نکنید
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه یک جن احضار کنیم 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیا درباره غیرت بحث کنیم
  زنان آخرالزمانی چگونه اند
  مخوای بدونی چطور احضار کنی؟؟.........البته امتحان نکنی بهره
  یک روش جدید و بی خطر برای احضار
  دعا برای احضار کردن روح و...
  بیایید فرض کنیم
Star به حج برویم یا به فقرا کمک کنیم / پاسخ به یک شبهه قدیمی
  حکم روزه بچه ای که درماه رمضان بالغ شده است چگونه است؟
  چگونه می توانیم با امام زمان (عج) ارتباط داشته باشیم؟
  چگونه در نماز حضور قلب داشته باشیم؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان