امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ورزش پایه و مادر ۸ ماه بدون رئیس!

#1
ورزش پایه و مادر ۸ ماه بدون رئیس! 1

با گذشت سه ماه از زمان ملغی شدن مجمع انتخاباتی دوومیدانی هنوز خبری از شروع ثبت‌نام کاندیداها نیست تا این فدراسیون همچنان با سرپرست اداره شود.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون، دوازدهم اسفند ماه ۹۸ برگزار شد اما تعدادی از روسای هیات‌های استانی به دلیل محدودیت‌های تردد و شیوع ویروس کرونا حاضر به شرکت در انتخابات نشدند و از طرف برخی هیات‌ها نیز نمایندگانی حاضر شدند اما پس از آنکه اظهارات رئیس یکی از هیات‌های دوومیدانی مبنی بر حضور غیرقانونی نماینده این استان در مجمع تایید شد، وزارت ورزش انتخابات را ملغی اعلام و مهدی مبینی را به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب کرد تا امور این رشته را پیش ببرد.

مهدی علی‌نژاد، معاون قهرمانی وزارت ورزش جوانان پس از این موضوع گفت:" دوومیدانی در المپیک رشته‌ای است که ما هم سهمیه گرفته‌ایم و هم امید به مدال وجود دارد، بنابراین تصمیم وزارت ورزش و جوانان این بود که شرایط اداره فدراسیون با رئیس را فراهم کند تا در شرایطی که به المپیک نزدیک هستیم، ثبات مدیریتی داشته باشیم و از بلاتکلیفی دوران سرپرستی خارج شویم. "

با این حال دوومیدانی هشت ماه است (از ابتدای سرپرستی عرب در ۲۴ مهر ۹۸) که با سرپرست اداره می‌شود. در این مدت اهالی این رشته بارها خواستار تعیین تکلیف وضعیت ریاست فدراسیون شده‌اند چرا که آنها نیز همچون علی‌نژاد بلاتکلیفی را به ضرر این رشته مادر می‌دانند اما وزارت ورزش و جوانان که در دوره شیوع کرونا اصرار به برگزاری انتخابات داشت، اکنون اصراری به ثبت نام مجدد از کاندیداها ندارد و مشخص نیست که چه زمانی اقدامات لازم برای انتخابات انجام می‌شود.

مسئولان فدراسیون در دوره سرپرستی نمی‌توانند برنامه ریزی بلند مدتی داشته باشند تا گام‌هایی حساب شده را برای پیشرفت یک رشته بردارند و شاید هم تخصصی در این کار نداشته باشند چون معمولا سرپرستان فدراسیونها از بین کارمندان و مدیران وزارت ورزش انتخاب می‌شوند. از طرفی با توجه به اینکه وضعیت دوومیدانی مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان قرار گرفته، انتظار می‌رود مسئولان ورزشی هر چه سریعتر نسبت به آغاز ثبت نام کاندیداها و برگزاری انتخابات تصمیم‌گیری و اقدام کنند.

موضوع دیگری که لزوم تصمیم‌گیری سریع‌تر در این مورد را ایجاد می‌کند، پررنگ شدن حاشیه‌های دوومیدانی است؛ با عوض شدن دو رئیس هیات استانی که در مجمع حضور نداشتند و برگزاری مجمع فوق العاده هیات آذربایجان غربی که او نیز در مجمع فدراسیون حضور نداشت، شائباتی در مورد وضعیت انتخابات دوومیدانی مطرح شد، در نتیجه وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی ورزش و نهادی بی‌طرف باید برای بهبود شرایط دوومیدانی و از بین رفتن حاشیه‌ها، وضعیت این رشته را زودتر مشخص کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  زیباترین شادی گل: بوسه بر دست مادر (عکس)
  رئیس الهلال نظاره گر عملکرد مارگا (عکس)
  باخت «تاریخی» الاهلی مقابل استقلال در حضور وزیر ورزش عربستان
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  من رئیس شوم ژاوی رهبر بارسلونا می شود
  ورزش جدید اسلم بال
  آشنایی با ورزش لاکراس
  مهدی طارمی؛ پرچم و غرور یک ملت فراتر از ورزش
  برد آنتورپ . کلین شیت بیرانوند.صعود تیم یونانی بدون انصاری فرد و گل زنی قدوس.
  رئال ثابت کرد؛ بدون رونالدو هم قهرمان می‌شویم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان