امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سوم خرداد آخرین مهلت اعلام نمایندگان هندبال بانوان ایران برای باشگاه‌های آسیا

#1
سوم خرداد آخرین مهلت اعلام نمایندگان هندبال بانوان ایران برای باشگاه‌های آسیا 1

حمیدرضا عزتی گفت: دو تیم قهرمان و نایب قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان تنها تا اول تیر زمان دارند تا برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به فدراسیون اعلام آمادگی کنند.

دبیر فدراسیون هندبال در گفت و گو با ایسنا، در مورد حضور نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: همه برنامه‌ها دستخوش شیوع کرونا است. ما برنامه ها را به هیات های استانی ابلاغ کردیم اما نمی توانیم اجرایی کنیم. منتظریم ببینیم در این هفته وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها و مسابقات را به ما می‌دهد یا خیر. پیش بینی شده که مسابقات جام باشگاه های آسیا بانوان در آبان ماه است. اشتاد سازه و شاملی کازرون قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل هستند که تا این لحظه برای حضور در جام باشگاه ها اعلام آمادگی نکرده اند.

وی افزود: فدراسیون به این دو باشگاه نامه زده که تا اول تیر فرصت دارند برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کنند اما هنوز هیچ مکاتبه ای از این دو تیم دریافت نکرده‌ایم. اگر این تیم ها آمادگی خود را اعلام کنند آن‌ها را به کنفدراسیون آسیا معرفی خواهیم کرد در غیر اینصورت نماینده ای نخواهیم داشت. ما تا سوم تیرماه زمان داریم تا نمایندگان خود را به کنفدراسیون آسیا معرفی کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا برای قهرمانی آسیا بانوان ۲۰۲۰ سرمربی تیم ملی انتخاب شده یا خیر گفت: نه هنوز هیچ کدام انتخاب نشده است. تشکیل تیم منوط به تایید نهایی برگزاری مسابقات از سوی کنفدراسیون آسیا خواهد بود. هر زمان که کنفدراسیون آسیا تایید نهایی برگزاری مسابقات را بدهد براساس آن برای تشکیل تیم تصمیم می‌گیریم. اگر نامه رسمی به دست ما برسد کارهای لازم را انجام خواهیم داد. ما بیکار ننشسته ایم و تمهیدات لازم را انجام داده ایم. هنوز مشخص نیست که مسابقات آسیایی برگزار می‌شود یا خیر حتی ما هنوز نمی دانیم که وزارت اجازه برگزاری لیگ ها را می‌دهد یا خیر.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برنامه دارد که تیم ملی بانوان را راهی مسابقات آسیایی کند گفت: همیشه در قالب قهرمانی آسیا یا جام باشگاه‌های آسیا تیمها را اعزام کردیم. برنامه داریم به شرطی که مسابقات برگزار شود. المپیک رویداد به این بزرگی به تعویق افتاد. هر روز هم می بینیم که مسابقات لغو می‌شود یا به تعویق می افتد.

وی در خصوص جام باشگاه‌های آسیان مردان نیز گفت: مسابقات آبان ماه برگزار خواهد شد اما هنوز نامه‌ای از سوی کنفدراسیون آسیا به دست ما نرسیده است. احتمالا بعد از مسابقات قهرمانی آسیا جوانان انجام خواهد شد. البته اگر مسابقات قهرمانی آسیا جوانان که به میزبانی خود ما است لغو نشود. پاکدل هر هفته کار پشتیبانی و جلسات مهم با استاندار و مسئولان ورزش و جوانان برگزار می کند. امیدوارم که این مسابقات از سوی کنفدراسیون آسیا لغو نشود. تاریخ آن را دو ماه پیش برای ما نهایی کرده بودند اما امیدوارم که وضع بدتر از این نشود تا مجبور به لغو مسابقات شوند.
پاسخ
 سپاس شده توسط Amirhojjatwwx
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ ملت های والیبال. ایران _ژاپن. جمعه 7 خرداد 15:30
  کومان: فکر نکنم این آخرین بازی من بود
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  اسدی در آخرین بازی فصل بهترین شد
  تست کرونای تونی کروس مثبت اعلام شد
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  چاهی که مدیران پرسپولیس برای باشگاه کنده‌اند + سند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان