امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تعطیلی ۱۸ ماهه تیم ملی هندبال بانوان

#1
تعطیلی ۱۸ ماهه تیم ملی هندبال بانوان 1

۱۸ ماه است که تیم ملی هندبال بانوان تشکیل نشده و در حالی که کمتر از ۶ ماه تا مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ زمان باقی مانده فدراسیون هیچ اقدامی برای معرفی سرمربی و اعضای تیم ملی نکرده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال بانوان ایران آخرین بار آذر ۹۷ در مسابقات قهرمانی آسیا ژاپن شرکت کرد. بعد از آن ۱۸ ماه می‌گذرد اما تاکنون تیم ملی بانوان برای هیچ اردو، مسابقه و یا رویدادی تشکیل نشده است. کمتر از ۶ ماه دیگر نیز مسابقات قهرمانی آسیا در پیش است اما هنوز سرمربی و کادر فنی تیم ملی از سوی فدراسیون معرفی نشده اند.

تقویم اجرایی فدراسیون هندبال نشان می‌دهد که برنامه ها و مسابقات هندبال از اواسط تیرماه اجرایی و طبق آن مسابقات قهرمانی آسیا بانوان نیز آذرماه انجام خواهد شد. هر چند از اوایل اسفندماه با شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه‌ها، اردوها و مسابقات ورزشی دستخوش تغییر و تحولاتی شده‌اند اما اکنون با بهتر شدن شرایط و تعیین زمان برخی مسابقات، به نظر می رسد فدراسیون هندبال نیز باید از اکنون به فکر تشکیل تیم ملی هندبال بانوان باشد.

مسابقات قهرمانی آسیا هر دو سال یکبار انجام می شود. تیم ملی هندبال بانوان ایران بدون هیچ اردوی تدارکاتی و هفت ماه قبل از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ تشکیل شد و سرپرست فدراسیون وقت تیم را با اما و اگر و به این سبب که هندبال ایران با محرومیت و یا جریمه مالی روبه رو نشود راهی مسابقات کرد. تیم ملی هندبال بانوان در نهایت در رده ششم آسیا قرار گرفت، اما بعد از آن دوباره تیم ملی بانوان تعطیل شد و دیگر هیچ اردویی را پشت سر نگذاشت.

چندین دوره است که تیم های هندبال نوجوانان و جوانان در بخش دختران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نشده اند و تنها نماینده هندبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بانوان تیم ملی بزرگسالان است. هرچند که به دلیل شیوع کرونا همه مسابقات ورزشی دستخوش تغییر شده اند اما فدراسیون هندبال باید برای تیم ملی هندبال بانوان برنامه مشخصی داشته باشد تا در صورت برگزاری این مسابقات، نماینده ایران نیز اعزام شود.

حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون هندبال در خصوص انتخاب سرمربی و ترکیب تیم ملی هندبال بانوان برای مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: هنوز که هیچ کدام انتخاب نشده اند. تشکیل تیم منوط به تایید نهایی برگزاری مسابقات از سوی کنفدراسیون آسیا خواهد بود. هر زمان که کنفدراسیون آسیا تایید نهایی برگزاری مسابقات را بدهد براساس آن برای تشکیل تیم تصمیم می‌گیریم. اگر نامه رسمی به دست ما برسد کارهای لازم را انجام خواهیم داد. ما بیکار ننشسته ایم و تمهیدات لازم را انجام داده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برنامه دارد که تیم ملی بانوان را راهی مسابقات آسیایی کند، گفت: برنامه داریم به شرطی که مسابقات برگزار شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  حضور دوباره بانوان سوری در ورزشگاه آزادی/عکس
  سوم خرداد آخرین مهلت اعلام نمایندگان هندبال بانوان ایران برای باشگاه‌های آسیا
  حواشی ۳ ماهه اخیر شهرخودرو/ از غیبت ادامه‌دار خارجی‌ها تا مشخص نبودن زمین تمرین
  بانوان پینگ‌پنگ باز ۲ بار تست کرونا می‌دهند
  تصمیم برگزاری یا تعطیلی لیگ بر عهده کیست؟
  فرهادی‌زاد: انتظار حداقل ۹ سهمیه المپیک برای بانوان داریم
  پاسخ معاون بانوان وزارت ورزش به درخواست مجوز برای پاورلیفتینگ بانوان
  اتفاقات خوبی در سال گذشته برای بسکتبال بانوان رخ داد
  غفلت ۲ ساله فدراسیون فوتبال از پاداش قهرمانی بانوان/ وعده‌ی بی‌پایان!
  رییس کمیته مسابقات هندبال: حضور تیم تهران در لیگ برتر الزامی است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان