امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مکان هایی که در آن UFO دیده شده است

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مکان هایی که در آن UFO دیده شده است 1

۱۰- کشتی هوایی کالیفرنیا ۱۸۹۶-۱۸۹۷
بسیاری از مردم نمی‌دانند که سابقه دیدن چراغ‌های ناشناس در آسمان به بیش از یک قرن پیش برمی‌گردد زمانی که اولین بشقاب پرنده مشاهده شد. این اتفاق در ماه نوامبر سال ۱۸۹۶ زمانی شروع شد که یک نور ناشناخته مرموز که با سرعت حدود ۵۰ کیلومتر در ساعت در حال حرکت بود توسط صدها نفر از مردم کالیفرنیا مشاهده شد. هفته بعد از آن دوباره مشاهده شد این بار در سان فرانسیسکو بود و تا پایان سال، صدها گزارش از مشاهده آن در سرتاسر ساحل اقیانوس آرام بدست آمد.

پس از غیبت دو ماهه دوباره در زمستان سال‌های ۱۸۹۶-۹۷، شیء اسرارآمیز شبیه یک سیگار و به رنگ سیاه توسط بعضی مردم مشاهده شد. گزارش‌ها نشان از مشاهده آن در نبراسکا تا میشیگان و مینه سوتا تا تگزاس در آوریل ۱۸۹۷ بود که به طور ناگهان ناپدید شد. هر چند به طور کلی این وقایع توسط منتقدان امروزی رد شده ولی تعداد زیاد گزارش‌ها که نزدیک به هزار مورد بود نمی‌توانست داستان سازی و دروغ رسانه‌ای باشد.

برخی‌ها پیشنهاد می‌کنند که یک بالون اولیه بوده است که سالها قبل از ساخت هواپیما توسط برادران رایت پرواز کرده است. احتمال ماهیت زمینی آن بیشتر از ماهیت فرازمینی بوده و شواهدی از ظهور یک فناوری جدید در حال ظهور را نشان می‌دااد. یا شاید یک بالگرد بود که در حال حرکت بوده است، یک بالگرد در سال ۱۸۹۷؟ هرچه که بود به عنوان یک رخداد مشکوک مانده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مکان هایی که در آن UFO دیده شده است 1
۹-  حادثه واشنگتون دی سی ۱۹۵۲


در سال ۱۹۵۲ در واشنگتن دی سی  اتاق فرمان فرودگاه ملی واشنگتن (فرودگاه ریگان امروزی) چندین هدف را در رادارهای خود با نور درخشان در افق مشاهده کردند. این حادثه در دو آخر هفته بین ۱۳ جولای و ۲۹ ژوئیه رخ داد که حتی رئیس جمهور نیز به آن واکنش نشان داد.


دولت پانل روبرتسون (Robertson Panel) را مسئول بررسی آن کرد. پانل روبرتسون دانشمند برجسته‌ای بود که عضو کمیته ای برای بررسی بشقاب پرنده‌ها شد، وی دو روز اطلاعات بشقاب پرنده‌ها که از قبل در کتابی با نام “کتاب پروژه آبی” توسط نیروی هوایی جمع آوری شده بود، مطالعه کرد. آنها به نتیجه خاصی نرسیدند و این رویداد تا به امروز به صورت رمز و راز باقی مانده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مکان هایی که در آن UFO دیده شده است 1
۸- حادثه فینکس ۱۹۹۷

این حادثه احتمالاً یکی از معروف‌ترین حوادث اخیر است که افراد زیادی از جمله شهروندان آریزونا آن را بصورت چراغ‌های روشن در آسمان مشاهده کردند. در شب ۱۳ مارس سال ۱۹۹۷ یک شیء مثلثی شکل به مدت ۳ ساعت در آسمان مشاهده شد. برخیها می‌گفتند یک هواپیمای آموزشی A-10 Warthogs است که در جنوب غربی شهر در حال تمرین است. هر چند آن جسم بزرگ مثلثی شکل بدون توضیح باقی ماند ولی برخی از منتقدان معتقدند که یک هواپیمای در حال پرواز بوده است. هر آنچه که بود پس از ۳ ساعت محو شده و تا به امروز مورد بحث بسیاری از رسانه‌ها است.



۷- سقوط بشقاب پرنده در ککسبورگ پنسیلوانیا ۱۹۶۵
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مکان هایی که در آن UFO دیده شده است 1

در ۹ دسامبر ۱۹۶۵، بسیاری از مردم ۶ ایالت آمریکا و اونتاریو کانادا جسم بزرگ عجیبی را دیدند که داخل جنگل‌‌های ککسبرگ (Kecksburg) پنسیلوانیا سقوط کرد. در آن زمان فرض را بر این گذاشتند که یک سنگ آسمانی بزرگ است، ساکنان منطقه نگران بودند از اینرو ارتش به سرعت دست به کار شد تا آن را بررسی کند. با وجود گمانه‌زنی‌های زیاد دولت اعلام کرد که آن جسم به طور کامل سوخته و امکان بررسی ندارد.

بعدها بعضی‌ها تصور می‌کردند که یک ماهواره شوروی است که سقوط کرده هرچند این موضوع تا به امروز به شدت مورد مناقشه است. با این حال، باید توجه داشت که آن دوران، دوره بازیابی یک ماهواره شوروی در اوج جنگ سرد بود به همین دلیل می‌توان حضور ارتش و محرمانه بودن پروژه را توجیه کرد.

۶- حادثه مانتل ۱۹۴۸

این مورد شاید اولین مرگ ناشی از یک شی ناشناس پرنده باشد، در تاریخ ۷ ژانویه ۱۹۴۸ خلبان گارد ملی هوایی کاپیتان توماس مانتل با جنگنده خود P-51 در حالی که در تعقیب یک شیء غیر معمول در ارتفاع بالا در آسمان کنتاکی بود که سقوط کرد. زمانی که او برای نزدیک شدن به جسم نقره‌ای رنگ تلاش می‌کرد این حادثه غم انگیز رخ داد. تحقیقات بعدی نشان داد آنچه که کاپیتان مانتل تعقیب کرده بود در واقع یک بالون هوایی بزرگ بود که هنگام مشاهده از پایین به صورت دیسکی دیده میشد.

در صورتی که این مورد درست باشد پس مانتل، قربانی اشتیاق خود و بی‌توجهی به نکات پرواز در ارتفاع حداکثر که بالاتر از حد ایمنی بود شد. پس از این حادثه بود که برخی‌ها وجود بشقاب پرنده‌ها را یک خطر بالقوه تعریف کردند نه یک مرد کوچک دوست داشتنی سبز رنگ که در آن موقع تصور می‌شد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مکان هایی که در آن UFO دیده شده است 1
۵- ربودن بارنی و بتی هیل در سال ۱۹۶۱


یکی از معروف‌ترین وقایعی که در ارتباط با ربودن انسان‌ها توسط بیگانگان فضایی در محافل علمی مطرح است ماجرای خانوداه هیل می‌باشد. ماجرای ربوده شدن این زن و شوهر به ۱۹ سپتامبر ۱۹۶۵ باز می‌گردد. در آن زمان خودروی بتی و بارنی هیل در لنگستر نیوهمپشایر در حال حرکت به سمت منزل بود. آنها به دفعات نور عجیبی را در آسمان بالای سر خود مشاهده کردند و ماشین خود را برای مشاهده آن شئ عجیب چند بار متوقف کردند.

آخرین باری که آنها برای مشاهده آن شی عجیب توقف کردند بارنی وحشت زده به سمت اتومبیل دوید و از بتی خواست که فوراً سوار خودرو شود. او فریاد زد آنها می‌خواهند ما را بدزدند و در همین حال با سرعتی سرسام‌آور شروع به رانندگی کرد. ناگهان صدای عجیبی از سقف اتومبیل آنها شنیده شده و هر دو دچار خواب آلودگی شدیدی می‌شوند. پس از آنکه آنها به هوش آمدند خود را ۵۶ کیلومتر دورتر از محلی که رانندگی می‌کردند یافتند و با نگاه به ساعت متوجه شدند که دو ساعت خواب بوده‌اند.

روز بعد آنها گزارش این اتفاق را به مقامات مسوول در پایگاه پلیس ارائه دادند و متعاقب آن توسط مسوولان کمیته (NICEP)  مورد بازجویی قرار گرفتند. بعد از ۱۰ روز از این واقعه کابوس‌های شبانه بتی و بارنی شروع شد که آنها را مجبور کرد تا با یک روانشناس معروف بنام دکتر بنیامین سایمون تماس بگیرند، معالجات روان درمانی بر روی این دو به مدت ۶ ماه ادامه یافت. در جریان هیپنوتیزم که برای معالجه آنها انجام شد جزییات بیشتری توسط بتی و بارنی بیان شد که در هر مورد اظهارات آنها با هم تطابق داشت!

آنها در جریان هیپنوتیزم اظهار داشتند پس از آنکه توسط بیگانگان فضایی به داخل سفینه برده شدند نمونه‌هایی از پوست و موی آنها برداشته شد. همچنین در جریان خواب مصنوعی بتی گفت که از رییس آنها در مورد اینکه آنها از کجا می‌آیند پرسید. آنها در جواب وی تصویری سه بعدی از یک منظومه را نشان دادند که هر دو در جریان هیپنوتیزم تصویر آن را به درستی رسم کردند. تصویری که آنها رسم کردند امروزه به تصویر گلیس معروف شده است.



نکته جالب این است که پس از این واقعه تمام مراکز علمی جهان از ناسا گرفته تا ستاره شناسان Hماتور تلسکوپهای خود را به سمتی که بتی هیل اشاره کرده بود نشانه گرفتند، ۷ سال بعد این منظومه توسط دانشمندان با نام زتا رتیکولی (Zeta Reticuli) در صورت فلکی نگاری کشف و مورد تایید قرار گرفت.


بعدا پزشک مربوطه از سوی مقامات آمریکایی مورد فشار قرار گرفت تا موضوع ملاقات فرازمینیها با خانواده هیل را انکار نماید و وی نیز چنین اعلام نمود که کسانی که تحت هیپنوتیزم قرار می‌گیرند ممکن است مطالبی را عنوان کنند که لزوماً صحیح نباشند و بدین ترتیب سخنان بتی و بارنی هیل هم از این قاعده مستثنی نیست.

۴- پرواز JAL 1628 در سال ۱۹۸۶
در ۱۶ نوامبر ۱۹۸۶ یک جسم بزرگ به اندازه ۳ برابر هواپیما از طریق هواپیمای خطوط هوایی ژاپن ایرلاین که ۵۰ دقیقه در حال پرواز به آلاسکا بود مشاهده شد. این جسم حتی با استفاده از رادارهای زمینی غیرنظامی و نظامی نیز مشاهده شد. چیزی که این حادثه را به یک اتفاق چشمگیر تبدیل می‌کند مشاهده آن توسط شمار زیادی از خدمه و مسافران و مشاهده آن در رادراها بود. این اتفاق با وجود شمار زیاد شاهدان هنوز به صورت معما باقی مانده است.

۳- حادثه تهران ۱۹۷۶


در آخرین روزهای تابستان ۱۹۷۶ در تهران یک اتفاق عجیب در آسمان مشاهده شد. این شیء نورانی که رنگ های سبز، آبی، قرمز و نارنجی اش به وضوح دیده می شد. دوفانتوم F4 درتعقیب شیء عجیب و ناشناسی که در آسمان دیده شده بود، از همدان راهی تهران شدند.

برج مراقبت فرودگاه مهر آباد تهران گزارشات زیادی در خصوص مشاهده یک شی پرنده ناشناس بر فراز تهران دریافت کرده بود. خلبانان ایرانی نخستین مشاهدات خود را اینگونه توصیف کردند: ابتدا این شی پرنده به شکل یک چتر قرمز به نظر می رسید اما بعد به شکل یک هواپیمای جنگی که چراغ های آبی و زرد و نارنجی داشت تغییر شکل داد.

این در حالی بود که در همان شب دو هواپیمای خطوط هوایی لوفت هانزا و ایر فرانس نیز فرکانس عجیب اضطراری را دریافت کرده بودند اما موفق به مشاهده شی ناشناس نشدند. در ادامه ماجرا، ناگهان شی پرنده ناشناس خود را به بالای جنگنده خلبان عزیزخانی رساند و ارتباط رادیویی اش را با برج مراقبت قطع کرد. به گفته این خلبان این شی ناشناس تمام سیستم دفاعی جنگنده را از کار انداخته بود و این شرایط حدود ۵ دقیقه به طول انجامید. بعد از برقراری ارتباط مجدد برج پایگاه از خلبان عزیزخانی خواست تا بلافاصله به پایگاه برگردد.

سپس جنگنده دوم ارتش با خلبانی خلبان جعفری وارد عملیات می شود. مشابه داستان خلبان عزیزخانی برای خلبان جعفری نیز رخ می دهد. در لحظه ای که وی در رویارویی با این شی درخشان تصمیم می گیرد در بالای باغ های کرج به آن شلیک کند ناگهان تمام پنل تسلیحات هواپیما خاموش می شود. سپس خلبان جعفری گزارش داد که از این شی ناشناس یک شی نورانی دیگر خارج شده و  اندازه آن حدود ۳ برابر قرص ماه است. بعد از گذشت چند ثانیه دوباره شی دوم به داخل شی نخست باز می گردد. جالب اینکه تمام این اتفاقات در آسمان اتفاق می افتد.

بعد از اینکه خلبان جعفری تصمیم می گیرد یکبار دیگر خود را به نزدیک این شی برساند مشاهده می کند که دوباره شی دوم از شی نخست جدا شده و روی زمین نشسته است. وی محل تقریبی فرود شی درخشان دوم را در حدود ۵ کیلومتری پالایشگاه جنوب تهران اعلام می کند. در ادامه به خلبان جعفری  دستور داده می شود که خود را به نزدیکی جسم دوم برساند که وی موفق به این کار نمی شود و اعلام می کند که در فاصله حدود ۱۶ کیلومتری تمام سیستم های جنگنده قطع می شود و شروع به لرزش شدید می کند.

وی در توصیف این شی درخشان گفت: این شی درخشان به شکل یک الماس با اضلاع درخشان به نظر می رسید. من این شی را در موقعیت ساعت ۱۲ قرار دادم و به سمت آن حرکت کردم. اما این شی در یک لحظه از ساعت ۱۲ به ۲ تغییر مکان داد. آن هم فقط در یک لحظه. هر دو خلبان عنوان کردند که هرگز متوجه نشدند که چگونه آن شی پرنده ناشناس درخشان ناپدید شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مکان هایی که در آن UFO دیده شده است 1
۲- حادثه بلژیک ۱۹۹۰


از مشهورترین موارد حادثه بلژیک بود. این واقعه با ۳۰ گزارش رسمی و مردمی و همچنین ۳ گروه جداگانه از افسران پلیس که شاهدان عینی بودند، ثبت شده است. اولین مشاهدات از تاریخ ۲۹ نوامبر ۱۹۸۹ در بلژیک آغاز شد. اولین جسم روئیت شده جسمی مثلثی شکل با رنگ سیاه و غول پیکر و همچنین بدون صدا که به صورت قایقی در آسمان شناور بوده است.

این مشاهده توسط پلیس نیز صورت گرفت و باعث شد تا تعدادی از نیروهای پلیس این شی را تا نزدیکی مرز هلند و آلمان و تا شهر لیژ تعقیب کنند. این موج مشاهدات تا چند ماه بعد از این حادثه نیز در سرتاسر بلژیک صورت گرفت. به حدی که در ۲ نوبت هواپیمای جنگنده F16 به تعقیب این اشیاء پرداخت اما نتیجه‌ای نداشت.

در روز ۳۰ مارس ۱۹۹۰ گزارشی فوری به مقر نظامی پلیس ملی بلژیک ارسال شد. در این گزارش آمده بود که یک شی مثلثی شکل غول پیکر هم زمان در ۲ ایستگاه رادار زمینی مشاهده شده‌اند. یکی از این ایستگاه‌ها پایگاه کنترل Nato در جنوب شرق بروکسل در شهر گلونز (Glons) بود. پس از تماس با بخش‌های دیگر راداری متوجه شدند که حداقل ۴ ایستگاه راداری زمینی دیگر نیز این شی ناشناس را در رادار های خود مشاهده کرده‌اند ولی نتوانسته بودند سیگنال مشخصی را از آن دریافت کنند.

در این هنگام به دو F16 دستور داده می‌شود تا به تعقیب شی ناشناس بپردازند. رادار قفل شده یکی از هواپیماها روی این شی آن را به صورت یک شی الماس مانند کوچک نشان می‌دهد. تنها پس از چند ثانیه از قفل شدن رادار F16 روی این جسم، به سرعت شروع به شتاب‌گیری و دور شدن از هواپیما می‌کند تا از محدوده راداری هواپیما خارج شود. گزارش خلبان‌ها نشان می‌دهد که مانور شی از حالت عادی خارج و بسیار حیرت انگیز بوده است و سرعت و شتاب آن نیز نمی‌توانسته ناشی از یک وسیله هوایی دست بشر بوده باشد چون آن شی در مدت ۵ ثانیه به سرعت بسیار زیادی رسیده بود.

۱- حادثه رازول ۱۹۴۷

در جولای ۱۹۴۷، رازول شهری بسیار کوچک، بیابانی و بی‌سرو صدا بود که از تعدادی مزرعه و دامداری تشکیل می‌‌شد. مک برازل (Mac Brazel) مزرعه‌دار محلی گزارش اصابت این شی ناشناس را به نیروهای هوایی رازول داد. دولت به سرعت وارد عمل شد و برای اولین و آخرین بار در تاریخ ایالات متحده در روزنامه‌‌ها اعلام کرد که یک بشقاب پرنده را که سقوط کرده، در اختیار دارد.

در روزنامه ها اعلام شد که آن شئ یک بالون هواشناسی بوده است و همه چیز به حالت عادی بازگشت. این پایان داستان نبود زیرا برخی قرار نبود آن را فراموش کنند. سال‌ها بعد کلماتی مانند یوفولوژی و یوفولوژیست وارد فرهنگ لغت شد و حادثه رازول دوباره پا در میان افکار مردم گذاشت، کسانی مانند مارسل که یک افسر بازنشسته ارتش بود و فریدمن کسی که روزها یک فیزیکدان و شب ها یک یوفولوژیست می‌‌شد باعث آن بودند. فریدمن به صراحت گفت: من پس از سی سال متقاعد شدم دولت آمریکا جسد چند بیگانه و یک بشقاب پرنده ساقط‌ شده را در نیومکزیکو به‌ دست آورده است.


از آن زمان تاکنون دوستداران نظریه وجود موجودات فضایی در انتظار تماشای عکس‌ها و تصاویری از موجود فضایی رازول به سر می‌‌برند به این امید که حقیقت منطقه ۵۱ را دریابند که گفته می‌‌شود، بقایای موجودات و سفینه فضایی در آن نگهداری می‌شود. بسیاری بر این باورند که دولت آمریکا وسیله‌‌ای عجیب و غریبی را در مزرعه رازول در سال ۱۹۴۷ پیدا کرد اما در آن زمان حقیقت وجود موجودات فضایی را کتمان کرد.
.
.
.
..
.
سپاس یادت نره وگرنه با این طرفی
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مکان هایی که در آن UFO دیده شده است 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مکان هایی که در آن UFO دیده شده است 1
پاسخ
آگهی
#2
جان خودم واقعی نی
ما از درون تنهاییم

                            وگرنه دورمون پره ادمه اقای قاضی
پاسخ
#3
پس چرا تاپیک زدی؟
Everything is Temporary(:
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نشانه هایی که میگوید شما فردی جذاب هستید
  تا به حال شده جایی را ببینید و ناگهان یادتان بیاید قبلا آن را در خواب دیده‌اید؟
  حقیقت هایی که نمیدونستید
Lightbulb دانستنی هایی جالب و شگفت انگیز درمورد برج ایفل !
  واقعیت هایی درباره الکتریسیته
  دانستنی هایی جالب درباره هواپیما
  لباس‌هایی که نمی‌توانید در دنیای واقعی بپوشید
  دانستنی هایی درباره پشه ها
  دانستنی هایی در خصوص گیاه بامبو
  16 تا از عجیب‌ترین تلفنهایی که تا بحال دیده‌ایم!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان