امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ترامپ احتمال شکست در انتخابات آمریکا را تأیید کرد

#1
Heart 
شبکه خبری فاکس نیوز امروز (جمعه) گزارش داد: در مصاحبه‌ای که دیروز (پنجشنبه) با ترامپ انجام شد، به نظر می‌رسد که وی از پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوریسال ۲۰۲۰ آمریکا دلسرد شده باشد .

بنابر این گزارش، ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز با وجود انتقاد و حمله به رقیب آتی انتخاباتی خود از حزب «دمکرات»، پیش‌بینی کرد که بایدن برنده انتخابات پیش‌رو در آمریکا باشد.

ترامپ به فاکس نیوز گفت: فردی که قادر به حرف زدن نیست، قرار است رئیس جمهوری شما شود، چرا که برخی از مردم شاید مرا دوست ندارند، همه آنچه که من انجام دادم به جهت کارم (وظیفه‌ام) بود.

گله‌مندی از آنچه به وفق مراد وی نبوده است

فاکس نیوز در این گزارش افزود: در جریان این مصاحبه ترامپ از دمکرات‌ها، اعتراض‌هایی که در آمریکا جریان دارد، رسانه‌ها، نظام قضایی و انجام آزمایش واکسن «کووید-۱۹ » در جریان همه‌گیری «ویروس کرونا»، انتقاد کرد.

در حالی که تنها پنج ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا زمان باقی است، بررسی‌های اولیه توسط مراکز و موسسات مطالعاتی در آمریکا حکایت از آن دارد که در انتخابات آتی، بایدن با احتمال کسب ۲۴۸ «رای الکترال» بر ترامپ که شانس بدست آوردن تنها ۲۰۴ رای الکترال دارد، پیروز خواهد شد.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» نیز روز چهارم تیر ماه با پرداختن به نقشه ایالت‌های آمریکا که  کسب آرا الکترال در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو تعیین کننده نامزد پیروز است، در گزارشی عنوان کرد: تجزیه و تحلیل‌ها حاکی از آن دارد که ترامپ شانس چندانی برای کسب حد نصاب ۲۷۰ آرا الکترال در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را ندارد و این چشم‌انداز برای وی «کاملا کم‌فروغ» است.

نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا باید از مجموع ۵۳۸ آرا الکترال، حدنصاب ۲۷۰ آرا را به دست آورده که در این انتخابات برنده اعلام شوند.

هر ایالت از آمریکا بنابر تعداد نمایندگانی که در کنگره آمریکا دارند، به همان تعداد آرا الکترال یا «مجمع گزینشگران» به آنها تعلق می‌گیرد. در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هر نامزد که بتواند بیشترین آرای مردمی در هر ایالت را به دست آورد، آنگاه آرا الکترال آن ایالت را به خود اختصاص می‌دهد.

تاکنون اکثر نظرسنجی‌هایی که از سوی موسسات و رسانه‌های مختلف آمریکا به عمل آمده، از برتری جو بایدن نسبت به رقیب خود دونالد ترامپ خبر می‌دهند.

 نظرسنجی موسسه افکارسنجی «هریس»  و «هاروارد کپس» که در روزهای اخیر انجام شد، نشان داد که اگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همین امروز برگزار شود، ۵۶ درصد رأی‌دهندگان به جو بایدن نامزد حزب دمکرات رأی خواهند داد.

انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰  آمریکا پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری در این کشور خواهد بود که قرار است در ۳  نوامبر ۲۰۲۰ (سیزدهم  آبان ۱۳۹۹) برگزار شود
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سگی ایرانی سوژه جدید در آمریکا شد (+عکس)
Earth آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه صادرات نفت ایران خبر داد
Subarrow دعوت پارلمان سوریه از مجلس ایران برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور
Subarrow سیاست آمریکا نسبت به ایران به ویژه فعالیت های آن در منطقه چیست
Subarrow فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا: در آینده‌ای نزدیک عراق را ترک نخواهیم کرد
  استایل و جواهرات کامالا هریس در مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا
  روزنده: مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند/آراء خاکستری، نگاه جناحی ندارند
  نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا(زنده)
  پیش فرض انتخابات 2020 آمریکا و تاثیر آن بر قیمت ارز، قیمت طلا و سکه و قیمت نقره
Heart وحشت از ترامپ، کاخ سفید را متروکه کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان