امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گزارش: نسخه‌ی جدید Silent Hill مطمئناً در حال توسعه است و احتمالا به‌زودی از آن رونما

#1
گزارش: نسخه‌ی جدید Silent Hill مطمئناً در حال توسعه است و احتمالا به‌زودی از آن رونما 1

طبق گزارشی گه به تازگی یکی از اینسایدر‌ها منتشر کرده است، چند سالی است که نسخه‌ی جدید از مجموعه‌ی Silent Hill در حال توسعه است و احتمالاً در تاریخی نه چندان دور از آن رونمایی خواهد شد. در ادامه همراه گیمفا باشید تا به جزئیات تکمیلی این گزارش بپردازیم.

طبق اطلاعاتی که به تازگی توسط اینسایدری (اینسایدر یا Insider به افرادی گفته می‌شود که ادعا می‌کنند به نحوی، چه به صورت مستقیم و یا چه از طریق رابط از اطلاعات سری داخل یک استودیو یا شرکت خبر دارند) با نام کاربری AestheticGamer منتشر شده است، این شخص ادعا می‌کند که ساخت نسخه‌ی جدید از مجموعه‌ی Silent Hill از اواخر سال ۲۰۱۸ شروع شده است و احتمالاً به‌زودی نیز از آن رونمایی خواهد شد.
درحالی که AestheticGamer ادعا می‌کند که نتوانسته است اطلاعات بیشتری از خود بازی به دست بیارد، اما بسیار برروی این موضوع تأکید کرده‌ است که بازی مطمئناً در حال گذراندن مراحل توسعه است و یکی از نکات مهم اینجا است که این عنوان برعکس چند نسخه‌ی آخر این مجموعه، توسط یکی از استودیوهای ژاپنی ساخته می‌شود.
شما در ادامه می‌توانید پیامی که ایشان در حساب توییتر (Twitter) خود منتشر کرده‌اند را مشاهده کنید:
نقل قول: من به طور ۱۰۰٪ به شما می‌گویم که نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی Silent Hill سرانجام منتشر خواهد شد. همچنین یک استودیو‌ی ژاپنی در حال ساخت این اثر است. مراحل توسعه این عنوان از اوایل سال ۲۰۱۹ به طور جدی آغاز شده است و بخش برنامه‌ریزی مراحل تولید نیز به اواخر سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد.
این عنوان احتمالاً در ماه‌های اوت و یا سپتامبر و در رویداد  State of Play شرکت سونی و یا طی مراسم TGS 2020 معرفی خواهد شد. در حال حاضر از زمان دقیق معرفی این عنوان مطلع نیستم اما به محض اینکه از این موضوع خبردار شدم شما را نیز در جریان قرار خواهم داد.
بر اساس شایعات فراوانی که اخیراً  پیرامون نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی Silent Hill ایجاد شده است، این عنوان در حال توسعه به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۵ است و این احتمال وجود دارد در مراسم آینده‌ی شرکت سونی که مدتی قبل شایعات برگزاری آن منتشر شده شاهد معرفی این اثر باشیم.
آخرین نسخه‌ی رسمی از مجموعه‌ی Silent Hill، در سال ۲۰۱۲ با نام Silent Hill Downpour منتشر شد. همچنین حدود پنج سال قبل بود که استودیو‌ی کوجیما پروداکشن (Kojima Productions) ریبوت سری، تحت عنوان Silent Hills را معرفی کرد که به علت اختلافات بین شرکت کونامی (Konami) و استودیو‌ی سازنده، این عنوان به طور کامل کنسل شد و تنها دمویی از آن به یادگار برای طرفداران باقی مانده.
اگرچه تا کنون شایعات بسیاری پیرامون نسخه‌ی جدیدی از سری قدیمی و پرمخاطب Silent Hill شکل گرفته است، اما مطمئناً هیچ کدام از این اطلاعات نمی‌تواند احتمال در دست ساخت بودن نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه را افزایش دهند. مخصوصاً به دلیل آنکه سال‌هاست پیرامون این موضوع انواع و اقسام شایعات از انحصاری بودن بازی برای کنسول‌های مایکروسافت گرفته تا همین چند وقت اخیر که گفته می‌شود این عنوان انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۵ خواهد بود، شنیده شده است؛ اما از آنجا که تا کنون حتی کوچکترین اطلاعاتی از سوی سازندگان و حتی اینسایدرهای مشهور پیرامون نسخه‌ی جدید Silent Hill منتشر نشده است، این احتمال وجود دارد که هیچ نسخه‌ی جدید درحال توسعه‌ای از این مجموعه در کار نباشد و تعدادی از افراد فقط به دلیل مشهور شدن دست به پخش شایعات زده باشند. در هر حال امیدواریم که تمام این صحبت‌های ما اشتباه باشد و طرفداران این سری به‌زودی شاهد معرفی شدن نسخه‌ی جدید از سری محبوب خود باشند.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازی monster hunter rise بیش از ۴ میلیون نسخه فروخت!
Smile آپدیت درایور Nvidia GeForce برای نسخه بتا CoD: Black Ops Cold War منتشر شد
  احتمالا بازی Resident Evil: Village از یک سیستم ساخت و ساز جدید بهره می‌برد
  نسخه‌های مختلف بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War فاش شد؛ از به‌روزرسانی رایگان
  فروشگاه مایکروسافت جزئیاتی را در مورد نسخه‌ی بعدی سری eFootball PES را لو داد
  شایعه: بازی Resident Evil Village طولانی‌تر از نسخه‌ی هفتم خواهد بود
  طبق گزارش‌ها شرکت راک‌استار گیمز در حال توسعه‌ی یک بازی واقعیت مجازی جهان‌باز است
  گزارش: Resident Evil: Village تنها برروی پلتفرم‌های نسل بعدی عرضه خواهد شد
  منابع داخلی: به احتمال زیاد در مراسم امشب سونی از Resident Evil 8 و Silent Hill رونما
  گزارش: بازی Battlefield 6 در زمان مدرن قرار دارد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان