امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شعار جدید رونالدو؛ سن فقط یک عدد است

#1
کریستیانو رونالدو به تجسم عبارت مشهور " سن تنها یک عدد است" تبدیل شده. ابرستاره پرتغالی در 35سالگی همچنان می‌درخشد. او در این فصل بهترین عملکرد خود از فصل 2015-2016 تا کنون را رقم زده است.

 
شعار جدید رونالدو؛ سن فقط یک عدد است 1

 

در سال 2020 تا این لحظه تنها رابرت لواندوفسکی بوده که در لیگهای بزرگ اروپایی تعداد گلهایی بیشتر از رونالدو به ثمر رسانده. هر چند در طول فصل 2019-2020 رونالدو با 28 گل زده پشت سر لواندوفسکی و ایموبیله قرار دارد. رونالدو سال 2020 را با گلزنی در یازده مسابقه پیاپی سری آ شروع کرد. رکوردی که قبل از او تنها فابیو کوالیارلا در فصل 2018-2019 و گابریل باتیستوتا در فصل 1993-1994 به آن رسیده بودند.
 
درخشش رونالدو در دوران پساکرونا هم ادامه داشته و او در این دوره در هشت مسابقه سری آ برای یوونتوس 7 گل زده. او همچنین در شش مسابقه خانگی اخیر یوونتوس در همه بازی‌ها موفق به گلزنی شده.
 
شعار جدید رونالدو؛ سن فقط یک عدد است 1

جدول گلزنان برتر لیگهای بزرگ اروپایی در فصل جاری

 

آخرین گلهای او از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده. رونالدو در جریان تساوی اخیر یوونتوس مقابل آتالانتا که با نتیجه 2-2 بدست آمد هر دو گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا اختلافش با آقای گل سری آ چیرو ایموبیله به یک گل کاهش یابد. ایموبیله تا اینجا 29 گل و رونالدو 28 گل به ثمر رسانده‌اند.
 
رونالدو در عین حال نگاه خود را به فتح کفش طلای اروپا برای پنجمین بار دوخته. او برای رسیدن به رکورد 34 گل رابرت لواندوفسکی شش بازی دیگر فرصت دارد درحالیکه مهاجم لهستانی دیگر فرصتی در اختیار ندارد. او اگر در این شش بازی 6 گل به ثمر برساند به لواندوفسکی خواهد رسید.
 
شعار جدید رونالدو؛ سن فقط یک عدد است 1

 

رونالدو با اینکه در سال 2018 به یوونتوس پیوسته ولی 60 گل او برای این تیم در 83 بازی باعث شده کریستیانو تا همینجا به جمع 25 گلزن برتر تاریخ باشگاه وارد شود.
 
آمار گلزنی رونالدو در سه فصل اخیر از این قرار بوده: رد فصل 2016-2017 بیست و پنج گل؛ در فصل 2017-2018 بیست و شش گل و در فصل 2018-2019 بیست و یک گل. رونالدو امسال تا همینجا آماری بهتر از سه فصل گذشته داشته و 28 گل به ثمر رسانده.
 
حالا که فتح اسکودتو توسط یوونتوس عملا قطعی به نظر می‌رسد رونالدو فرصت دارد تا نگاهش را به شکستن یک رکورد دیگر معطوف کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  علی قربانی روبروی کریس رونالدو (عکس)
  این رونالدو در یوونتوس ماندنی نیست (عکس)
Clocket رونالدو و رئال مادرید با هم در ارتباط هستند (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان