امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

|بیوگرافی جان یامان|

#1
جان یامان متولد هشتم نوامبر سال ۱۹۸۹ در استانبول – ترکیه است. وی تنها فرزند خانواده بود ولی وقتی تنها پنج سال داشت، والدینش از هم طلاق گرفتند. وی از مدرسه ابتدایی بیلفن و دبیرستان ایتالیایی فارغ التحصیل شود. مادربزرگ او اهل مقدونیه و پدربزرگش نیز اهل یوگسلاوی بود.


 |بیوگرافی جان یامان| 1

وی به عنوان یک شاگرد نمونه از مدرسه فارغ التحصیل شد و در طی یک برنامه تبادل دانشجو، مدتی به امریکا مهاجرت کرد ولی سپس به کشور زادگاهش ترکیه بازگشت و به دانشکده حقوق یدی تپه وارد شد. وی جان یامان در سال ۲۰۱۲ در رشته حقوق فارغ التحصیل شد. او برادر زاده مربی فوتبال فواد یامان است.



پس از فارغ التحصیلی از دانشکده حقوق، در طی یک سال، در آزمون وردی یک شرکت شناخته شده بریتانیایی به نام “پرایس واترهاوس کوپرز” قبول شد و سپس در شروع سال ۲۰۱۴ شش ماه به عنوان وکیل کارآموز کار کرد.

 

یامان در حالی که در دانشگاه مشغول به تحصیل بود در کلاس های بازیگری Cüneyt Sayıl شروع به آموختن بازیگری کرد. گرچه این کار تنها برای او جنبه سرگرمی داشت چرا که وی شغل اصلی خود را وکالت می دانست. در طی شش ماه، شرکت در این دوره از کلاس ها به طور قابل توجهی در گفتار و بیان پیشرفت پیدا کرد و با اعتماد به نفس بیشتری می توانست در جلسات دادگاه شرکت کند.

 

وی به لطف این مهارت ها توانست در کارش حرفه ای تر شود. در این دوره از زمان، وی حرف های دوستان نزدیکش را به خاطر می آورد که می گفتند چطور می تواند به عنوان یک وکیل کار کند و زمانش را در دادگاه ها هدر دهد. آنها این بازیگر آتی را بیشتر به سمت تغییر شغل سوق دادند.

سریال تلویزیونی  ترکیه ای حضور داشت. البته این سریال ها در دسته سریال های بسیار برتر قرار نداشتند ولی در هر صورت هر بازیگری کارش را با پروژه های کوچک آغاز می کند که همان ها در حقیقت تا حدی پیروزی های خوبی برای آنها محسوب می شود.

 

فعالیت های حرفه ای جان یامان در عرصه بازیگری
|بیوگرافی جان یامان| 1
در سال ۲۰۱۴ وی در اولین سریال خود به نام “دلدادگی” (Gönül İşleri) به کارگردانی ترکان دریا در نقش بدیر بازی کرد. وی در این سریال در کنار بازیگران مشهورتری همانند سلما ارگچ، بنو ییل دیریملار و سینم کوبال قرار گرفت. جان یامان در بخشی از گفتگوهایش یادآوری کرد که وی مجبور شد ۶ کیلوگرم از شانه ها و عضلات پهن خود کم کند.

 

وی در این گفتگو گفته بود: “در غیراین صورت نمی توانستم بازی کنم و همچنین من تغییر زیادی در ظاهرم ایجاد کردم. تا حدی که استایلیستم از من عذرخواهی کرد و گفت: “متاسفم، ظاهرت را خراب کردم.”” این آغاز، تبدیل به یک شروع بسیار موفق برای او بود و بازی وی مورد بحث رسانه ها قرار گرفت.

 

پروژه بعدی او در سال ۲۰۱۵ و در سریال “عشق از روی لجبازی” (İnadına Aşk) به کارگردانی عثمان سیناو بود که جان در این سریال در قالب شخصیتی تاجر به نام یالین آراس ظاهر شد و در این نقش نیز خوش درخشید. این سریال قلب بیننده ها را مجذوب خود کرد و علاوه بر این صحنه این سریال ظاهرا محلی برای آشنایی دو نقش اصلی این فیلم یعنی جان یامان و آچلیا توپالوغلو بود. ارتباط کاری آنها مدتی نه چندان طولانی تبدیل به رابطه عاشقانه شد. (طبق گزارش رسانه ها)

 

در سال ۲۰۱۶ یامان بازی در سریال جدیدی به نام ” کدوممون عاشق نشدیم؟” (Hangimiz Sevmedik) را همراه با بازیگر و مدل بسیار معروف سلن سویدر آغاز کرد. وی در این سریال نقش شخصیتی به نام تارک چام را بازی می کرد.

 

در سال ۲۰۱۷ وی در سریال موفق دیگری به نام “ماه کامل” (Dolunay) در نقش فرید اصلان بازی کرد. این سریال از شبکه استار تی وی ترکیه پخش شد و در اوایل پخش، با امتیاز بالای بینندگان روبه رو شد. جان یامان در این سریال با اوزگه گورل همبازی بود که در این سریال نقش نازلی را بازی کرد.

 

در تابستان ۲۰۱۸ وی در سریال تلویزیونی “پرنده سحرخیز” (Erkenci Kuş)  شروع به بازی کرد و در نقش جان دیویت ظاهر شد. او در این مجموعه همبازی زن مشهور ترکیه ای دمت اوزدمیر بود. نقش آفرینی در این سریال موفقیت بزرگی برای او محسوب می شد و علاوه بر آنکه برای این نقش جایزه دریافت کرد، بسیاری از این سریال به عنوان یکی از بازی های چشمگیر وی یاد می کنند.

 

جوایز و افتخارات جان یامان
|بیوگرافی جان یامان| 1
همان طور که در بالا اشاره کردیم سریال پرنده سحرخیز برای جان یامان یکی از کارهای برجسته محسوب می شد. وی در چهل و پنجمین جشنواره پروانه طلایی ترکیه در سال ۲۰۱۸، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد در سریال های کمدی- رمانتیک را از آن خود کند. وی همچنین در همین مراسم در گروه بهترین زوج تلویزیونی به همراه همبازی اش دمت اوزدمیر برای سریال “پرنده سحرخیز” نامزد دریافت جایزه شدند.

زندگی شخصی جان یامان

همان طور که پیش از این اشاره کردیم جان یامان در سر صحنه فیلم “عشق از روی لجبازی” با همبازی اش آچلیا توپالوغلو که نقش دفنه را در این سریال بازی می کرد رابطه نزدیک تری پیدا کرد. روابط عاشقانه آنها چنان احساسی بود که این زوج حتی در صحنه های عاشقانه این فیلم نیز احساسات خود را پنهان نمی کردند. تا حدی که یکی از صحنه های احساسی بین دو شخصیت یالین و دفنه در این سریال تبدیل به سوژه کاربران شبکه اجتماعی شد و یکی از پربحث ترین موضوعات بین هواداران این دو بازیگر بود.

 |بیوگرافی جان یامان| 1

سپس جان یامان با بازیگر ترکیه ای بستمسو اوزدمیر قرار آشنایی گذاشت. یامان تا جایی که می تواند تنها در مورد مسائل کاری اش صحبت می کند و چیزی در مورد زندگی شخصی اش نمی گوید.

 

ولی درحالی که هشت ماه از آشنایی این دو بازیگر می گذشت، در دسامبر سال ۲۰۱۷ بستمسو اعلام کرد از جان یامان جدا شده است. در طی مراسمی که مناسبت معرفی و افتتاح فیلم ” The Lord of the Gulls” برگزار شده بود، وقتی خبرنگاران سوالاتی در مورد جان یامان از بستمسو اوزدمیر پرسیدند وی در جواب گفت: “دیگر سوالی در مورد آقای یامان از من نپرسید. ما جدا شدیم. من این را می گویم چرا که شما قبلا ما را با هم می دیدید. هیچ شخص سومی بین ما قرار نگرفته بود، تنها با هم کنار نمی آمدیم. چیزی برای صحبت در این مورد وجود ندارد، بنابراین هر دو طرف می دانند که چه راهی رفتند.”

 

با این وجود چند وقت بعد نیز اوزدمیر اظهار داشت او و جان یامان هرگز با هم مشاجره نکرده اند: “با وجود آنکه بحث می کنیم، به نوعی به یک نقطه میانه می رسیم. اگر یکی از ما نگران باشد، یکی دیگر از ما سعی در بهبود وضعیت می کند. اجازه نمی دهیم مشکلات رشد کنند.”

در حال حاضر وی مجرد است و یا یک ارتباط ناشناخته دارد که هنوز رسانه ها چیزی از آن نمی دانند!


بیوگرافی جان یامان و علاقه مندی های او
|بیوگرافی جان یامان| 1
جان یامان به زبان های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی و البته ترکی آشناست. سرگرمی های این بازیگر ترکیه ای به راستی متنوع هستند. وی به ورزش های بسکتبال، تنیس روی میز، قایق سواری و بدمینتون علاقه دارد. او نواختن برخی از آلات موسیقی نظیر پیانو و گیتار را نیز دوست دارد.

 

عموی این بازیگر جوان، مربی تیم فوتبال بشیکتاس شهر استانبول –ترکیه است، به همین دلیل است که وی بازیکن خوب فوتبال و بسکتبال نیز محسوب می شود. علاوه بر این وی تاکنون برای یک بازی عالی در تیم بسکتبال دانش آموزی، توانسته بورسیه دریافت کند.

 

وی اکنون یک برنامه فیتنس و تناسب اندام شخصی دارد و به دلیل عضله سازی از افزودنی های مواد غذایی استفاده نمی کند و خوردن غذاهای خوشمزه را دوست دارد.

 

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیوگرافی سیدنی سوئینی(Sydney Sweeney)
  بیوگرافی بازیگران hollywood `
  بیوگرافی الکساندرا داداریو Alexandra Daddario
  بیوگرافی تام هالند (Thomas Holland)
  بیوگرافی زندایا (Zendaya Maree )
  بیوگرافی جسیکا باردن (Jessica Barden)
  بیوگرافی جنا اورتگا (Jenna Ortega)
  بیوگرافی جنیفر لارنس (اJennifer Shrader Lawrence)
  بیوگرافی مَریلین مونرو (Marilyn Monroe)
  بیوگرافی اینگرید برگمن(Ingrid Bergman)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان