امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اقدام‌های حیاتی قبل از خرید فالوور ایرانی

#1
اقدام‌های حیاتی قبل از خرید فالوور ایرانی 1

امروزه اینستاگرام تبدیل شده است به جزء جدایی ناپذیر زندگی اکثریت مردم جامعه که هر شخصی به مراتب استفاده‌ی خاص خود را از این شبکه‌ی اجتماعی محبوب دارد. شخصی فقط عکس‌ها و زندگی خود را با دوستان و نزدیکان خود به اشتراک می‌گذارد و دیگری از آن استفاده تجاری برده و کسب درآمد می‌کند. این مقاله آموزشی مختص کسانی است که قصد کسب درآمد از اینستاگرام را دارد.
در این مقاله‌ی کوتاه آموزشی قصد دارم که راهکارهایی را به شما ارائه نمایم که در افزایش و کسب درآمد شما می‌تواند نقش مهمی داشته باشد. اگر به تازگی در اینستاگرام ثبت نام کرده و کسب و کار خود را راه اندازی کرده‌اید و قصد خرید فالوور ایرانی برای پیج خود دارید قبل از خرید به موارد زیر توجه داشته باشید تا کاربرانی که توسط سرورها و برنامه‌های مخصوص وارد پیج شما می‌شوند بعد از مشاهده پیج شما آن را ترک یا در اصطلاح آنفالوو نکنند.
بنابراین با این 6 نکته اساسی در حفظ فالوورها و همینطور افزایش فالوور واقعی آشنا شوید :
1- تولید محتوا یعنی پادشاه در جذب و ماندگاری فالوورها. این جمله به این معنی است که بایستی در تولید محتوا بیش از اندازه وقت صرف کنید و تمامی تلاش خود را بکنید که محتوای جذاب و خوبی را به اشتراک بگذارید که دیگران نیز ترغیب شوند که پست‌های شما را به دوستان خود نیز به اشتراک بگذارند.
2- از عکس‌های با کیفیت در پست‌های خود استفاده نمایید. از آنجایی که چشم انسان به صورت ناخودآگاه به دنبال زیبایی‌ها است اگر در پست‌های خود از عکس‌های کپی شده و بی کیفیت استفاده کنید مطمئن باشید که متحمل ضررهای سنگینی خواهید شد زیرا این موضوع در ذهن افرادی که شما را دنبال می‌کنند به این شکل دیده می‌شود که برای آن‌ها احترامی قائل نیستید و به سرعت پیج شما را ترک خواهند کرد.
3- قبل از انتشار یک پست از هشتگ‌های مناسبی استفاده کنید و سعی کنید با هشتگ پست خود را شلوغ نکنید زیرا استفاده‌ی بیش از اندازه‌ی هشتگ در پست‌ها نه تنها مفید نیست بلکه ضربه‌ی سنگینی به پیج شما وارد می‌کند بنابراین سعی کنید در هر پست نهایتا از 11 هشتگ مرتبط با پست خود استفاده کنید زیرا استفاده‌ی صحیح از هشتگ‌ها به مرور زمان در قسمت جستجوی اینستاگرام پیج شما در جستجوی مرتبط با کسب و کارتان در لیست جستجوها در نتایج اولیه ظاهر خواهد شد.
4- تا می‌توانید به کاربران خود احترام گذاشته و تحت هیچ شرایطی در کامنت‌ها به هیچ شخصی بی احترامی نکنید و همیشه با خونسردی و آرامش جواب فالوورهای خود را کامنت کنید. حتی زمانی شخصی با بی احترامی اقدام به کامنت گذاشتن نمود شما با احترام با آن شخص برخورد کنید زیرا این کار شما وجه زیبایی را در ذهن دیگر فالوورها ایجاد می‌کند و این موضوع می‌تواند زبان زد افرادی که شما را دنبال می‌کنند شده و پیج شما را به دوستان و نزدیکان خود پیشنهاد خواهند داد.
5- اگر محصول و یا خدماتی ارائه می‌کنید زمانی که فالوورها از شما سوالی مرتبط با آن محصول یا خدمات می‌پرسند در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ آنان را بدهید حتی می‌توانید در پیج خود اعلام کنید که مثلا از ساعت 10 صبح تا 6 عصر پاسخگوی آنان هستید. این کار جلوه‌ی زیبایی را از کار و رفتار شما در دیگران ایجاد کرده و احتمال فروش محصول یا خدمات شما را افزایش می‌دهد.
6- اگر کسب و کار شما فروش محصولات فیزیکی است حتما در سریع‌ترین زمان ممکن محصول خود را پست کنید این کار شما می‌تواند به تنهایی برای خود یک شعار تبلیغاتی باشد که به دیگران القا می‌کند ارسال در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و از آنجایی که امروزه افراد جامعه دارای صبر کمی هستند این موضوع می‌تواند شما را از رقیبانتان متمایز کرده و رشد بیشتری را تجربه کنید. فقط به خاطر داشته باشید که بعد از پست کردن محصول مورد نظر حتما شماره‌ی پیگیری آن را به مشتری خود ارسال کنید تا مشتری بتواند به صورت آنلاین مرسوله‌ی خود را پیگیری نماید.
با رعایت این 6 نکته می‌توانید رشد چشمگیری را شاهد بوده و به راحتی اقدام به خرید فالوور واقعی نمایید تا بتوانید درآمد بیشتری را کسب کنید.
دوستان عزیز اگر سوالی در این مورد داشتید بپرسید در خدمت شما عزیزان هستم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خرید خرما آنلاین - معرفی 10 مدل از بهترین خرما های ایران
  قیمت و خرید یونیت دندانپزشکی
  هنگام خرید کلاه گیس زنانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
  خرید دستگاه لیبل زن با قیمت مناسب
  هدا نیکو-مدل و بازیگر زیبای ایرانی مقیم کره جنوبی+عکس
  مکالمه دو پسر ایرانی و انگلیسی در مورد زنان ایران وانگلیس
  کپی سریال باری ماهی مرکب از برنامه ایرانی !
  اخیرا کشف کردن حرف فارسی مورد علاقه ی دخترای ایرانی (پ)و(خ)می باشد. . .
  چند درصد پسران ایرانی آرايش میکنند؟ / +تصاویر
  معایب خرید کانکس دست دوم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان