امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رفتارهای عجیب برایان سینگر « مردان ایکس » را تا آستانه تعطیلی کشاند!

#1
رفتارهای عجیب برایان سینگر « مردان ایکس » را تا آستانه تعطیلی کشاند! 1

«هالیوود ریپورتر» به تازگی مقاله‌ای در مورد رفتار «برایان سینگر» در حین تولید فیلم‌های «اکس-من» (X-Men) منتشر ساخته و فاش کرده است که بازیگران نقش‌های اصلی از جمله «هیو جکمن» و «هالی بری»، پس از به انحراف کشیده شدن یک صحنه‌ی بدلکاری، تهدید کرده بودند که از دنباله‌ی «اکس ۲»  کناره‌گیری می‌کنند. منابع حاضر در محل فیلمبرداری این فیلم ابرقهرمانی به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید که این صحنه‌ی بدلکاری پیش از موعد مقرر فیلمبرداری شده و سینگر و بعضی دیگر از عوامل پس از «استعمال مواد مخدر صلاحیت این کار را نداشته‌اند.»

در این مقاله آمده است که «تام دی‌سانتو» تهیه‌کننده‌ی «اکس-من» دستور توقف فیلمبرداری را داده چرا که «می‌ترسید کسی در محل فیلمبرداری مصدوم شود.» منابع می‌گویند سینگر به این دستور «بی‌اعتنا بود و فیلمبرداری را ادامه داد.» در یکی از صحنه‌های فیلم که قرار بود با یک روز تأخیر فیلمبرداری شود و تمامی بازیگران به جز «ایان مک‌کلن» در آن حاضر بودند مصدومیتی ایجاد می‌شود. منابع ادعا می‌کنند که تصمیم سینگر برای ادامه‌ی فیلمبرداری سبب شد «جکمن جلوی دوربین خون‌ریزی کند.»

«رالف وینتر» دیگر تهیه‌کننده‌ی «اکس-من» فیلمبرداری پروژه را پس از این صحنه متوقف می‌کند. عوامل «اکس-من» وقتی متوجه می‌شوند که فاکس قرن بیستم از سینگر حمایت کرده، یک روز بعد تهدید می‌کنند که از پروژه جدا خواهد شد. «هالیوود ریپورتر» می‌نویسد: «این اتفاق موجب شد بازیگران نقش‌های اصلی  به جز مک‌کلن‌ و «ربکا رومین» – همگی با لباس‌ شخصیت‌های‌شان – به تریلر سینگر بروند و با او روبرو شوند و تهدید کنند که از پروژه جدا خواهند شد. معروف است که «هالی بری» در این لحظه به سینگر می‌گوید: «بیا با*ن سیاهم ببوس» [هیچ غلطی نمی‌توانی بکنی]، جمله‌ای که گزارش‌هایی در مورد آن درز کرد، اما هرگز علت دقیق آن توضیح داده نشده بود.»

سینگر فیلمبرداری «اکس ۲» را با تمامی بازیگران به پایان می‌رساند و حتی برای دنباله‌های «اکس-من: روزهای گذشته آینده» و «اکس-من: آپوکالیپس» بازگشت. تهیه‌کنندگان چندگانه معترفند که حمایت از سینگر در این فیلم‌ها سبب شده که او در سال‌های بعد رفتار‌های ناشایست خودش را ادامه دهد.

«لورن شولر دانر» یکی دیگر از تهیه‌کنندگان می‌گوید: «فیلمسازی صنعت عجیبی است. ما خلاقیت و استعداد را بزرگ می‌شماریم و افراد بااستعداد را می‌بخشیم. ناخودآگاه، با چشم‌پوشی از رفتارهای‌شان به آن‌ها فرصت می‌دهیم.» دیگر تهیه‌‌کننده‌ی چندگانه که نخواسته بود نامش فاش شود اضافه می‌کند: «رفتار سینگر در فیلم ناپسند بود. ما در قسمت اول فیلم و سپس در قسمت دوم و قسمت‌های بعدی به او فرصت دادیم و همین مسئله موجب خلقت یک هیولا شد.»

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  جانکی ایکس ‌ال برای نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League موسیقی جدید می‌سازد
  حادثه در پشت صحنه « ماموریت غیرممکن 7 » فیلمبرداری را به تعطیلی کشاند!
  اعلام روزهای تعطیلی تئاتر در ایام محرم
  برنامه تعطیلی تئاتر در ایام محرم اعلام شد
  بازگشت برایان کرانستون در نقش والتر وایتِ در سریال « بریکینگ بد »
  تصویری عجیب از جانی دپ در دادگاه منتشر شد!
  برخلاف ادعای شارلیز ترون، او بازی در فیلم « مردان ایکس » را رد کرده بود!
  فیلم ترسناکِ عجیب‌غریب
  راجع به دنیای عجیب اما واقعی پرتقال کوکی
  افشای رازهای عجیب آقای بازیگر در «دورهمی»

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان