امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اوج هیجان در نیمه نهایی؛ دربی داریم

#1
بعد از برگزاری دیدار استقلال و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و برتری دو بر صفر آبی پوشان در این مسابقه حساس چهارمین تیم صعود کرده به نیمه نهایی نیز مشخص شد و مسئولان سازمان لیگ توانستند مراسم قرعه کشی مسابقات این مرحله را امروز برگزار کنند و در پایان مراسم مشخص شد دربی پایتخت در این دور انجام می شود.


در مراسم قرعه کشی ابتدا ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم تراکتور قرعه شماره 2 را برای تیمش برداشت و افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس قرعه شماره 4 را انتخاب کرد تا مشخص شود این دو تیم باهم دیدار نمی کنند. در ادامه نوبت به سعید رمضانی سرپرست استقلال رسید تا تکلیف دو بازی نیمه نهایی را مشخص کند. هیجان در این لحظه به اوج رسید و رمضانی نیز قرعه شماره 3 را برای استقلال برداشت تا مشخص شود در نیمه نهایی سرخابی های پایتخت در یک مصاف حیثیتی به نبرد یکدیگر می روند و دیگر بازی این مرحله نیز میان تراکتور و نفت مسجدسلیمان برگزار خواهدشد.
 
اوج هیجان در نیمه نهایی؛ دربی داریم 1


نبرد شاگردان یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی بسیار پراهمیت خواهد بود. از آنجایی که پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی موفق شده جام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند، کری خوانی های شدیدی میان هواداران استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی شکل گرفته و حالا برگزاری بازی مستقیم در حذفی میان این دو تیم بسیار جذاب و هیجان انگیزه خواهد بود.

استقلالی ها که عزم خود را جزم کرده اند با ادامه روند خوب هفته های اخیر خود هرطور شده قهرمانی در جام حذفی را از آن خود کنند، حالا فرصتی استثنایی پیدا کردند تا با برد مقابل رقیب دیرینه مسیر رسیدن به قهرمانی شان را هموار کنند. از این رو پرسپولیس با وجود اینکه در لیگ قهرمان شده و شاید انگیزه زیادی برای حذفی ندارد، اما قطعا مقابل استقلال کوتاه نمی آید و برای اعاده حیثیت هرکاری برای موفقیت انجام خواهد داد.
 
اوج هیجان در نیمه نهایی؛ دربی داریم 1


در مسابقه ای که تساوی در آن نقشی ندارد، حالا فوتبال می تواند تعیین کننده باشدو  شاهد یک جنگ زیبا و البته پرهیجان خواهیم بود.

البته نکته تاریک برگزاری دربی در نیمه نهایی حذفی بدون تماشاگر بودن این مسابقه است. با توجه به شیوع کرونا دربی پایتخت برای اولین بار در تاریخ بدون حضور تماشاگر برگزار می شود که این می تواند از هیجان های بازی کاهش دهد و البته که داخل زمین جنگ ادامه خواهد داشت.
 
اوج هیجان در نیمه نهایی؛ دربی داریم 1


آخرین باری که استقلال و پرسپولیس در حذفی با هم دیدار کردند به زمان سرمربیگری مظلومی و استیلی در دو تیم برمی گردد که آن بازی را استقلال با نتیجه 3 بر صفر به سود خود پایان داد.

گفتنی است؛ دیدار دربی پایتخت در نیمه نهایی حذفی در یکی از روزهای 4 یا 5 شهریورماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  جنجال در لیگ فرانسه؛ مارسی- نیس نیمه‌کاره ماند (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  دربی در لیگ قهرمانان 2021 چقدر محتمل است؟
  از بردن پرسپولیس بیشتر از گلزنی‌ام خوشحالم/ شرایط سختی داریم
  یک نیمه پیترچک، یک نیمه ساشا ایلیچ (عکس)
  شکست پرگل وایله با حضور یک نیمه عزت اللهی
  کار دربی مادرید به زد و خورد کشید! (عکس)
  اعتراف تلخ سولسشر بعد از پیروزی در دربی منچستر
  عبداللهی: رفیق نیمه راه خطیبی نیستم
  طارمی امید اول پورتو در نیمه نهایی جام حذفی پرتغال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان