امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

محافظ تشک ضد آب چیست؟

#1
همانطور که می دانید ما نیمی از عمر خود را در خوا ب می گذرانیم و برای داشتن خوابی راحت به تشک مناسب و سالم احتیاج داریم . آیا می دانید سلامات تشک از چه راهی قابل تضمین می باشد؟ بله درست حدس زدید محافظ تشک یک راه حل بسیار مناسب برای حفظ سلامت تشک در برابر لکه ها گردو غبار و حشرات ریز و موذی می باشد. بد نیست بدانید یکی از ضروری‌ترین لوازم هنگام =10]خرید تشک تخت خواب محافظ تشک ضدآب ضخیم می باشد و اهمیت رعایت بهداشت و نظافت برای تخت خواب امری بسیار مهم می‌باشد. تخت خواب‌ها به دلیل ساختار خاص و عدم جا به جایی زیاد، مکان مناسبی برای رشد موجودات ریز مانند ساس‌ها و باکتری‌ها هستند. این موجودات ریز از پوست‌های مرده بدن انسان، چربی و ترشحات بدن تغذیه می‌کنند. در صورت استفاده نکردن از محافظ تشک مناسب خطرات بسیار زیادی سلامت شما را در خطر می اندازد.

محافظ تشک ضد آب چیست؟

برای محافظت تشک خواب در برابر عبور گرد و غبار و رطوبت از کاور تشک مورد استفاده قرار می‌گیرد که محافظ تشک نامیده می‌شود. به طور معمول محافظ‌ های تشک در اطراف خود دارای قسمتی توری شکل یا کشی هستند که باعث جلوگیری از عرق کردن می‌شود. جنس محافظ باید از پارچه مرغوب و طبیعی باشد تا به هیچ وجه پوست بدن دچار مشکل نشود.استفاده از محافظ تشک ضد آب ضخیم باعث می شود تا نیازی به نگرانی نباشد هنگام ریختن آب بر روی تشک.

محافظ تشک پنج وجهی

این محافظ تشک مانند یک دامن بر روی تشک قرار می‌گیرد و تمام آن را پوشش می‌دهد. در محافظ تشک پنج وجهی از کش برای فیت شدن کامل محافظ با تشک استفاده می‌شود. عموما این نوع محافظ‌ها ضد آب هستند. کارشناسان در این زمینه استفاده از این محافظ تشک‌ها را برای افرادی که دچار بی‌اختیاری در ادرار هستند توصیه می‌کند. همان طور که از نام این محافظ پیدا است، این وسیله برای محافظت از تشک در برابر آب و گرد و غبار است . هرچند گفته می‌شود این تشک‌ها در برابر ساس نیز مقاوم هستند اما به دلیل پوشیده نشدن قسمت زیرین تخت، نمی‌توان این مورد را با قطعیت بیان کرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  وظایف کارشناس تولید محتوا چیست – بررسی 9 وظیفه اصلی
  دوست پسر چیست ؟
  سرویس bnpl دی جی کالا چیست؟
  IDO چیست؟ هرآنچه لازم است در مورد آن بدانید!
Question دوست پسر چیست ؟
  تفاوت دستگاه ایرواشر و زنت در چیست؟
  نظرتون درباره ی نسل سوخته چیست ؟ (1)
  علت افزایش قیمت پوشک بچه چیست؟
  اظهارنامه مالیاتی چیست؟ چه زمانی باید آن را تکمیل کرد؟
  دستگاه پرس برک چیست ؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان