امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کدام رنگ مناسب رنگ آمیزی فایبر سمنت برد است؟

#1
فایبر سمنت برد با توجه به قابلیت رنگ پذیری که دارد گزینه مناسبی برای طراحی و اجرای انواع نماها و پوشش های داخلی است . ضرورت رنگ آمیزی سمنت بردها از لحاظ کاربردی تا آنجایی است که میزان جذب آب این محصول بالاست و رنگ آمیزی باعث کاهش میزان جذب آب می گردد . از لحاظ زیبایی و مشخصات بصری رنگ آمیزی نقش موثری در پوشش اجرا شده توسط فایبر سمنت برد دارد . که با اعمال طیف گسترده ایی از رنگ ها میتوان کیفیت های بصری بسیار زیبایی خلق کرد که شامل انواع طیف رنگ و یا حتی ترکیبی از آنهاست .

رنگ مخصوص فایبر سمنت برد چیست؟

رنگ مخصوص سمنت برد رنگ پودر می باشد. رنگ پودری بر پایه سیمان که ضمن تامین نیاز رنگی و زیبا سازی باعث محافظت و افزایش عمر فایبر سمنت نیز میشود. این رنگ پوششی اقتصادی برای زیبا سازی سمنت برد است و علاوه بر داشتن رنگ های متنوع و زیبا با چسبندگی بالا ، لایه ای ضد آب و محافظ سطح تشکیل میدهد و به علت کاملاً همجنس بودن با سمنت برد پوسته نمیشود .

برای رنگ آمیزی فایبر سمنت برد با رنگ پودری سطح کار باید تمیز و مرطوب گردد و سپس ۱۰ لیتر آب تمیز را با ۲۰ کیلوگرم رنگ پودری ترکیب نموده تا یک مخلوط یک نواخت و روان به دست آید و پس از رنگ آمیزی و خشک شدن رنگ تا ۲ روز روی رنگ را مرطوب نمائید.

نحوه اجرای رنگ فایبر سمنت طرح چوب

پس از اجرای درز بندی و بتونه کاری جهت اجرای رنگ طرح چوب به صورت پتینه بایستی از دو طیف رنگی استفاده نمود . یک رنگ زمینه که معمولا کم رنگ تر و رنگ رویه که معمولا تیره تر است . البته به صورت عکس این ترتیب هم می توان عمل نمود . رنگ زمینه با قلم مو و یا غلتک و یا اسپری اجرا می شود . رنگ رویه به وسیله یک اسفنج نرم بر روی سطح کشیده می شود . به صورتی که تمام سطح رنگ نگیرد و فقط قسمت های برجسته و بافت دار رنگ بگیرد . در نهایت می توان از یک رنگ آبرنگی برای ترکیب این رنگ ها در یک دیگر استفاده نمود و یا قبل از خشک شدن رنگ رویه یک اسفنج خیس بر روی رنگ رویه کشده شود تا دو رنگ در هم ترکیب شود و حالت طبیعی به خود بگیرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ویژگی های یک کتونی مناسب دوندگی
  مناسب های تعطیل سال ۱۴۰۳
  قلم لمسی سامسونگ مدل S Pen اورجینال مناسب برای سامسونگ گلکسی نوت 8
  قلم لمسی سامسونگ مدل S Pen اورجینال مناسب برای سامسونگ گلکسی نوت 9
Rainbow صبح بخیر . ظهر بخیر در کدام مدت زمان از خواب پا میشی!؟
  خرید دستگاه لیبل زن با قیمت مناسب
  نوشتن عنوان جذاب و مناسب برای محتواها
  مُد مناسب با ماه تولد شما
  از کدام صرافی ارز دیجیتال بخریم؟
  چگونه بفهمیم کدام سطل زباله برای آشپزخانه مناسب است؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان