امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لارنس فیشبورن دلایل بازی نکردن در « پالپ فیکش » را فاش کرد

#1
لارنس فیشبورن دلایل بازی نکردن در « پالپ فیکش » را فاش کرد 1

«کوئنتین تارانتینو» ژانویه گذشته پس از آنکه فاش کرد نقش «جولز وینفیلد» در فیلم «قصه عامه‌پسند»  را ابتدا برای «لورنس فیشبورن» نوشته جنجال به پا کرد. این کارگردان در مصاحبه با «رینگر» گفت که فیشبورن به این علت که جولز شخصیت اصلی فیلم نبوده بازی در این نقش را رد کرده و به این ترتیب او سراغ «ساموئل ال. جکسون» رفته است. اما فیشبورن به تازگی در مصاحبه با «والچر» ادعای تارانتینو را نمی‌پذیرد و علت واقعی رد کردن فیلم «قصه عامه‌پسند» فاش می‌کند.

فیشبورن می‌گوید:‌ «من با نحوه‌ی استفاده از هروئین مشکل داشتم. احساس کردم که کمی سهل‌انگارانه است و کمی بی‌بندوبارانه. احساس کردم که استفاده از هروئین را می‌ستاید. مسئله تنها شخصیت من نبود. مهم این بود که کل فیلم می‌خواهد چه بگوید؟ شخصیت من در «قصه‌ی عامه‌پسند» اهمیتی نداشت. مسئله‌ نحوه‌ی نمایش هروئین بود. در کل فیلم لعنتی تزریق مواد دیده می‌شد.»
لارنس فیشبورن دلایل بازی نکردن در « پالپ فیکش » را فاش کرد 1
فیشبورن تأکید می‌کند که به نظر او نقش شخصیت جولز به اعتقاد او قطعاً یک نقش اول است. او اضافه می‌کند: «سم [جکسون] لعنتی فیلم را توی جیبش می‌گذارد و می‌رود [و از آن خود می‌کند]، او با این نقش وارد عرصه‌ی نقش اول فیلم‌ها شد. منظورتان چیست؟ این نقش فوق‌العاده است.»

فیشبورن در ادامه می‌گوید: «مسئله آن نقش نبود. مسئله کلیت فیلم بود، جایی که باید فکر می‌کردم: «چرا مهم‌ترین، سیاه‌ترین و بدترین مادربه‌خطای فیلم باید توسط دو مادربه‌خطای دهاتی مورد تجاوز قرار بگیرد؟ این را به من توضیح دهید.» اما وقتی با «وینگ ریمز» صحبت کنی می‌گوید: «می‌دانی مسئله چیست، فیش؟ نمی‌دانی چند مرد جوان به خاطر این کار از من تشکر کرده‌اند، کسانی که هنوز مرد باقی مانده‌اند. اینکه به شما تجاوز شود به معنی آن نیست که از مردی شما کاسته شده.» من آنقدر تکامل پیدا نکرده بودم که این حقیقت را درک کنم، یا حتی به آن فکر کنم، اما وینگ چرا. هر نقشی برای کسی ساخته شده.»

لارنس فیشبورن دلایل بازی نکردن در « پالپ فیکش » را فاش کرد 1

«ریدیو رحیم» در فیلم «کار درست را انجام بده»  به کارگردانی «اسپایک لی» نقش دیگری بود که فیشبورن آن را رد کرده است. او در مصاحبه با «والچر» در این باره می‌گوید: «اگر شما در میان جامعه‌ی آفریقاییان آمریکایی کسب و کاری داشته باشید – اما با وجود اینکه آفریقایی‌تبار نیستید چند نسل در آنجا مانده‌اید – عضوی از آن خانواده خواهید شد، به این معنا که در مقابل هر آنچه که اتفاق می‌افتد محافظت خواهید شد.»

او اضافه می‌کند:‌ «از آنجا که حوادث فیلم در «هاوارد بیچ» روی می‌دهد احساس کردم که اگر آن پیتزافروشی در آنجا وجود دارد باید بخشی از آن جامعه باشد، بنابراین اگر شورشی به وقوع بپیوندد و اگر تنشی نژادی در کار باشد، به جایی نمی‌رسد که آن پیتزافروشی به آتش کشیده شود. چرا آن‌ها باید آن پیتزافروشی را آتش بزنند و بازار کره‌ای‌تباران را رها کنند؟ به نظر من کمی غیرمنصفانه آمد.»

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فهرست بازیگران فیلم Don’t Look Up لئوناردو دی کاپریو تا جنیفر لارنس
  ستاره سریال « تئوری بیگ بنگ » از دلایل جدایی اش از این سریال گفت!
  کارگردان « پرندگان شکاری » سرانجام از دلایل شکست این فیلم در گیشه ها سخن گفت!
Video فیلمنامه‌نویس Doctor Strange از دلیل بازی نکردن جسیکا چستین در دنیای سینمایی مارول می
Video کریگ مازن از دلایل تولید یک سریال به جای فیلم از The Last of Us می‌گوید
Video 5 بازیگری که قرار بود نقش های اصلی « بازی تاج و تخت » را ایفا کنند اما به دلایل مختل
  حقایق باورنکردنی نیمه پنهان جنیفر لارنس بازیگر جذاب + عکس
Video جنیفر لارنس به فیلم علمی - تخیلی « به بالا نگاه نکن »
Video جنیفر لارنس در فیلم Don’t Look Up نقش‌آفرینی می‌کند
  بررسی دلایل محبوبیت سریال Stranger Things

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان