امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مستندهای محرمی در «عماریار» عرضه شد

#1
مستندهای محرمی در «عماریار» عرضه شد 1

همزمان با ایام محرم، سامانه «عماریار» مجموعه آثاری را برای تماشا در این روزها ارائه کرد.


سامانه «عماریار» به مناسبت ماه محرم، بسته ویژه‌ای را برای تماشا در این روزها ارائه کرد. این بسته ویژه تحت عنوان «ما ملت امام حسینیم» در سه بخش نماهنگ و داستانی، ویژه‌برنامه و مستند در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.

ویژه‌برنامه کودک و نوجوان«روایت کربلا»، تولید اختصاصی سامانه عماریار، اولین اثر این مجموعه است که واقعه کربلا را برای کودکان 7 تا 11 سال روایت می‌کند. قصه‌گویی و موشن‌گرافی‌های کودکانه از جذابیت‌های ویژه این مجموعه‌اند.

مستند «نار و انار» به کارگردانی حیدر بنی‌حمزه، روایتگر مظلومیت شیعیان کشور آذربایجان است که با مشت آهنین دولت مرکزی سرکوب می‌شوند و در پشت‌پرده این اتفاق صهیونیست‌ها حضور دارند.

«زخم تازه»، مستندی به کارگردانی سیدمحمدعلی صدری‌نیا، روایتی از ناگفته‌های روز عاشورای سال 88 است. این روایت از زبان شاهدان عینی آن ماجرا است که صبح تا ظهر آن روز را از نزدیک دیده‌اند و اکنون آن را در برابر دوربین بازگو می‌کنند.

مستند «ناصران عموراء» به کارگردانی ناصر نادری، فیلمی از خادمان حرم امام حسین (ع) است که مدافع حرمند؛ از دوران صدام (انتفاضه شعبانیه) و حضور آمریکایی‌ها گرفته تا دفاع از حرم سیدالشهدا‌(ع) و حرمین عسکریین‌(ع) در برابر تکفیری‌ها. 

«ترکیب بند» مستندی به کارگردانی امیر آذین، روایتی با موضوع ترکیب‌بندهایی است که درباره واقعه عاشورا و مصائب اهل‌بیت علیهم‌السلام سروده شده‌اند که شناخته‌شده‌ترین آن‌ها ترکیب‌بند جناب محتشم کاشانی است.

ویژه‌برنامه 10 قسمتی «آیینه خانه»، به کارگردانی زنده‌یاد حامد جلالی، مجموعه شعرخوانی شاعران اهل‌بیت علیهم‌السلام به مناسبت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) است.

«وام اهلی» به کارگردانی محمد اسفندیاری، روایتگر داستان دو برادر از تعزیه‌خوان‌های روز عاشورا است که به‌خاطر بیماری قلبی یکی از برادران به پول نیاز دارند. برادر دیگر می‌خواهد که با گرفتنِ وامی به اسمِ تعمیرات مسکن، هزینه عمل جراحی قلبِ برادر را تأمین کند اما ماجرایی دیگر رقم می‌خورد.

مجموعه مستند 3 قسمتی «هند دوستان» به کارگردانی عباس موزون، درباره ارتباط معنوی بین شیعیان، اهل سنت، هندوها و مردم با امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا است که شامل بخش‌های گفت‌وگو محور و تصاویری مستند و کمتر دیده‌شده از معابد و مکان‌های مقدس هند می‌شود.

مستند «هیئت زید شهید» به کارگردانی محمدمهدی خالقی، داستان «سیدمحمد حسینی» است که یک پای خود را در جنگ با شوروی از دست داده، از زمان جنگ طالبان به ایران آمده و مداح هیئت افغانستانی‌های مقیم مشهد است.

علاوه‌بر این، فیلم‌های برادران، حاج مرزوق، آسمان حسین، ستاره‌های زاریا، ملاباسم، شام هیئت، عشق و پیرمرد، غریب محله، مسجد آبی و نماهنگ‌های چای روضه، لقمه در خون، سقای تشنه، عشق یعنی به تو رسیدن و ... از جمله آثار ارائه‌شده در بسته ویژه عماریارند.

مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود و تماشای این آثار محرمی، به سایت «عماریار» به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنند.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بهترین مستندهای سال آمریکا معرفی شدند
  وبسایت « OpenCulture » آثار کمیاب سینمای جهان را به صورت رایگان عرضه کرد!
Video عرضه دیجیتالی فیلم ‌Bad Boys For Life زودتر از موعد مقرر
Wink اعلام مستندهای راه یافته به بخش مسابقه‌ی جشنواره "حسنات"
Thumbs Up مستندهای ایرانی در راه بلژیک
  مستندهای راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره فیلم «مقاومت» معرفی شدند
  آشنایی با برترین مستندهای تاریخ سینما + عکس
  برترین مستندهای تاریخ سینما !
  مردی با دوربین فیلمبرداری : برترین مستندهای تاریخ سینما

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان