امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با این اقدامات جلوی افت قیمت خودروی خود را بگیرید!

#1
خودروهایی را خریداری کنید که بازار فروش خوبی دارند
برخی از خودروهای وارداتی اعم‎از هیوندای و کیا، به‌دلیل داشتن نمایندگی‌های معتبر، خدمات پس‎از فروش، وجود قطعات یدکی و موارد دیگر، بازار فروش بهتری دارند. بنابراین، به‌دنبال ماشین‌هایی باشید که بعد از چندین سال استفاده، بتوانید به‌راحتی در بازار آن‌ها را بفروشید. برای این موضوع لازم است بازار خودروهای دست دوم را بررسی کنید.

به خرید خودروهای کارکرده فکر کنید
اتومبیل‌های وارداتیِ صفرکیلومتر نه تنها افت‎قیمت بیشتری را تجربه می‌کنند، بلکه بیمه کردن آن‌ها نیز پرهزینه است. درواقع، شما با خرید یک خودروی کارکرده، می‌توانید به مقدار زیادی در هزینه بیمه ماشین صرفه‌‌جویی کنید. به‌عبارتی‌دیگر، اگر بتوانید یک ماشین دست‎دوم تمیز پیدا کنید، توانسته‌اید از پرداخت هزینه‌های هنگفت جهت خرید خودروی صفر جلوگیری کنید اما پیدا کردن یک خودروی کارکرده، کاری دشوار است و نیاز به تخصص و مهارت دارد.

مسافت پیموده شده اتومبیل خود را پایین نگه دارید
قطعاً کارهایی وجود دارند که می‌توانید برای کاهش مسافت پیموده شده خودروی خود انجام دهید. سعی کنید کارهای روزانه خود را برحسب مسافت تقسیم بندی کنید؛ برای مثال اگر محل کار شما  نزدیک است یا برای سفرهای بین شهری امکان استفاده از قطار، مترو و اتوبوس فراهم است، از بردن ماشین خودداری کنید یا برای خرید از سوپرمارکت و هر فعالیتی که می‌توانید از دوچرخه و یا پیاده‌روی استفاده کنید، بهره ببرید.

از خودروی خود به‌خوبی نگهداری کنید
برنامه‌های نگهداری از خودرو اعم ‎از تعویض روغن، بررسی باد تایرها و موارد دیگر را به طور منظم پیگیری کنید. نگهداری منظم و تعمیر به موقع به حفظ ارزش خودرو در بلند‌مدت کمک می‌کند. این موضوع حتی ایمنی و کارآیی خودروی شما را نیز بهبود می‌بخشد و به صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی نیز کمک می‌کند. همچنین جهت تعمیر و نگهداری اصولی، از «سرویس دوره‌ای خودرو» استفاده کنید. شما می‌توانید مواردی مانند تعویض لِنت، لاستیک‌ها، تسمه تایم، تسمه دینام، روغن موتور، باتری و موارد دیگر را از طریق سرویس دوره‌ای در بازه‌های زمانی تعیین شده انجام دهید.

جمع‌بندی:
درست است که خودروهای وارداتی از نظر ایمنی، طراحی و امکانات عالی هستند، اما باید نیم‌نگاهی هم به بازار فروش آن‌ها داشت. به‌دلیل بالا بودن قیمت خودرو و مواردی مانند تعمیر و نگهداری، معمولاً ماشین‎های تولید داخل از بازار فروش بهتری نسبت‌به خودروهای خارجی برخوردار هستند. در هر صورت، اگر خودروی خارجی دارید و به‌دنبال این هستید که آن را بفروشید، ضروری است نحوه محاسبه افت قیمت خودروهای وارداتی را به‌خوبی بدانید.
منبع: سایت همراه مکانیک
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قیمت و خرید یونیت دندانپزشکی
  خرید دستگاه لیبل زن با قیمت مناسب
  قیمت ریبون وکس رزین در فروشگاه اینترنتی لیبل لند
  لیست قیمت و فروش ارزان انواع قفل دیجیتال و هوشمند
  علت افزایش قیمت پوشک بچه چیست؟
  شماره ای که درتنهایی با ان تماس بگیرید
Wink قیمت
  داره شروع میشهههههه جلوشو بگیرید نیاد زمانو نگه دارید باوا
  !آرایش پسران را جدی بگیرید!+عکس
  گران قیمت ترین سیگارهای دنیا +عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان