امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رستاخیز جهانبخش؛ متخصص سوپرگل در ایران و اروپا!

#1
اعتماد به علیرضا جهانبخش یک بار دیگر جواب داد و او توانست از فرصت یک ساعته در ترکیب برایتون بهترین بهره را ببرد؛ یک پاس گل که پس از توپ ربایی تماشایی به دست آمد و یک گل که با شوتی استثنایی به تور دروازه پورتسموث نشست و جهانبخش را به مرد اول برایتون آلبیون تبدیل کرد.

 
جهانبخش شب گذشته گل خود را پس از استارتی 40 متری به ثمر رساند و خود آغازگر حمله ای بود که به این گل ختم شد. او توپ را پشت محوطه جریمه کنترل کرد و پس از سه ضربه آرام و نزدیک شدن به دروازه، شوتی تماشایی را به سمت دروازه فرستاد و پیروزی برایتون را دو برابر کرد.
 
 
رستاخیز جهانبخش؛ متخصص سوپرگل در ایران و اروپا! 1



 
رستاخیز جهانبخش؛ متخصص سوپرگل در ایران و اروپا! 1

 
 
این گل از سوی علیرضا جهانبخش در حالی به ثمر رسید که او پیش تر دو بار در لیگ جزیره موفق به گلزنی با پیراهن برایتون شده بود. یک گل او در برابر بورنموث به ثمر رسید که سریع ترین گل تاریخ باشگاه آبی پوش لندنی هم بود. یک هفته بعد جهانبخش با ضربه آکروباتیک فوق العاده اش دروازه کپا آریزابالاگا را فرو ریخت تا پس از 26 بازی ناکامی، در دو هفته متوالی سوپرگل بزند.
 
سوپرگل های جهانبخش البته تنها در انگلیس زده نشده اند. طرفداران فوتبال در ایران به یاد دارند که در یکی از جنجالی ترین بازی های دوران مربیگری کارلوس کی‌روش، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
علیرضا با شوتی سرکش دروازه قطر را فرو ریخته بود . گل مذکور در مقدماتی جام جهانی و در مسابقه ای زده شد که گل لحظات پایانی رضا قوچان نژاد و خوشحالی کادرفنی تیم ملی، التهاب در استادیوم آزادی را به بیشترین مقدار خود رسانده بود و گل به نوعی برتری قاطع تیم ملی ایران را بر قطری ها ثابت کرد.
 
 
رستاخیز جهانبخش؛ متخصص سوپرگل در ایران و اروپا! 1

 
 
آنجا جهانبخش پای آندرانیک تیموریان را با کنترلی زیبا با دریبل مدافع حریف همراه کرد و بعد با پای چپ شوتی را به سمت دروازه فرستاد که مهارش ناممکن بود. این بار هم ژست ستاره ایرانی برایتون شباهت های زیادی به آن شب داشت ولی او در مقابل پورتسموث شوتش را به طاق دروازه فرستاد تا جای جدیدی از دروازه را به نام خود ثبت کند.
 
 
رستاخیز جهانبخش؛ متخصص سوپرگل در ایران و اروپا! 1

 
 
حالا جهانبخش امیدوار است تا بیشتر بازی کند، پاس گل های بیشتری بدهد و گل های معمولی هم بزند؛ هواداران برایتون در شبکه های اجتماعی از علیرضا تمجید کرده اند و حالا در آستانه بازی با نیوکاسل و سپس یونایتد، شاید زمانی برای رستاخیز علیرضا و حضور در ترکیب اصلی باشد. چیزی که بیش از دو سال است، هواداران ایرانی انتظارش را می‌کشند.
 
 
رستاخیز جهانبخش؛ متخصص سوپرگل در ایران و اروپا! 1

 
 
شاید همین تعویض پس از یک ساعت درخشش و ثبت یک گل - یک پاس گل، به منزله حفظ جهانبخش در ترکیب اصلی باشد. تیم های انگلیسی معمولا در اف ای کاپ و جام اتحادیه از بازیکنان اصلی استفاده نمی‌کنند و علیرضا باید امیدوار باشد که همین درخشش او را به ترکیب اصلی برسند.
 
 

رستاخیز جهانبخش؛ متخصص سوپرگل در ایران و اروپا! 1

 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قهرمانان لیگ ایران؛ متخصص سقوط به لیگ یک!
  رسمی شد: علیرضا جهانبخش به فاینورد پیوست
  واکنش برایتون و فاینورد به انتقال جهانبخش(عکس)
  خلاصہ فینال لیگ اروپا (منچستر یونایتد - ویارئال)
  رقبای ملی‌ پوش آزمون و طارمی و جهانبخش
  جهانبخش و فرصت کوتاه؛ شکست برایتون
  جهانبخش و تنیس فوتبال به جای اردوی تیم ملی(عکس)
  جهانبخش: پیراهن ویژه‌ام را به حراج می‌گذارم
  پیام ویژه به طارمی؛ گل‌هایت را در اروپا خرج نکن
  طارمی: بعد از جام جهانی پیشنهادهای زیادی داشتم/ رویای من بازی در اروپا بود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان