امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قبل از عمل بینی از نداشتن این مشکل مطمئن شوید

#1
قبل از عمل بینی از نداشتن این مشکل مطمئن شوید 1
اگر قصد عمل زیبایی بینی دارید مطمئن شوید که این مشکل را ندارید
خشایار احمدی, جراح گوش، گلو و بینی با تأکید بر اینکه پیش از انجام عمل زیبایی بینی، ارزیابی فرآیند تنفسی اهمیت زیادی دارد، گفت: آندوسکوپی تشخیصی بینی از مهم‌ترین ارزیابی‌هایی است که در این شرایط باید به‌ وسیله پزشک معالج انجام شود.
درمان کامل سینوزیت پیش از جراحی زیبایی بینی
خشایار احمدی, جراح گوش با بیان اینکه سامانه پیشرفته آندوسکوپی تشخیصی-درمانی قطعی سینوزیت همگام با کشورهای مترقی دنیا در کشورمان نیز موجود است، گفت: افرادی که پزشک تشخیص داده‌ که می‌تواند جراحی زیبایی انجام دهند، باید بدانند که حضور همزمان سینوزیت مزمن زنگ خطری برای آنان محسوب می‌شود.
درصدی از بیماران به علت همراهی انحراف شدید تیغه بینی و سینوزیت مزمن و یا پولیپ بینیکاندید عمل جراحی آندوسکوپی سینوس‌ها هستند که در این شرایط ضرورت دارد جراح با توجه به روش‌های مبتنی بر حفظ عملکرد بینی جراحی آندوسکوپی سینوس و زیبایی بینی را به صورت همزمان انجام دهد ولی باید ملاحظات لازم روش‌های نوین جراحی به‌وسیله وی درنظر گرفته شود.
بیشتر : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پس از جراحی بینی این کارها را انجام دهید

سینوزیت یا التهاب سینوس‌های اطراف بینی به طور معمول به دو صورت حاد و مزمن دیده می‌شود
هرگاه علایم سرماخوردگی بیش از 10 روز به طول انجامد و علایمی مانند گرفتگی بینی وترشحات چرکی از بینی یا پشت حلق به همراه سردردهای فشاری پیشانی و اطراف چشم‌ها، وجود داشته باشد در این صورت به طور حتم باید بیمار به‌وسیله متخصص گوش، گلو و بینی تحت معاینات کامل قرار گیرید زیرا سینوزیت حاد در وی مطرح است و باید درمان‌های فوق تخصصی با بسته دارویی کامل برای بیمار آغاز شود.
نکته بسیار مهم در این زمینه بررسی‌های تشخیصی آندوسکوپی است که در این مورد خاص پزشک متخصص سینوس به‌ وسیله سیستم بسیار پیشرفته آندوسکوپی سینوس‌ها در مطب و بدون بیهوشی و هیچ‌گونه خونریزی یا درد، کلیه مناطق آناتومیک بینی و سینوس‌ها را تحت کاوش و بررسی و ساکشن ترشحات چرکی قرار می‌دهد که انجام عملکردی این سیستم آندوسکوپی کمک شایان توجهی به تشخیص قطعی و درمان کامل سینوزیت در بیماران می‌کند.

اگر به هر علتی (انحراف تیغه بینی و یا آلرژی) فردی دچار سینوزیت مزمن شود، دیگر سینوس‌ها قادر نیستند وظایف خود را به صورت کامل انجام دهند
حضور علایم سینوزیت از جمله گرفتگی بینی، سردرهای فشاری صورت و اختلالات بویایی بیش از سه ماهه از نشانه‌های مهم ابتلا به سینوزیت مزمن است.
بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه در دنیا و مراکز دانشگاهی کشورمان به انجام رسیده، بسیاری از پزشکان و جراحان گوش، گلو و بینی معتقدند که باید پیش از انجام جراحی زیبایی بینی سینوزیت به طور کامل درمان شود؛ لذا ضروری است تحت نظر جراح گوش، گلو و بینی اقدامات تشخیصی لازم از جمله انجام سی تی اسکن و آندوسکوپی تشخیصی بینی به عمل آید تا در ادامه و بر اساس مستندات، اقدام به درمان قطعی سینوزیت شود.
وی بازسازی دریچه درونی و بیرونی بینی را هنگام عمل جراحی زیبایی بینی از مهم‌ترین نکاتی دانست که به هنگام انجام عمل جراحی باید مدنظر جراح قرار گیرد زیرا توجه به این مهم باعث می‌شود تا بیمار پس از عمل جراحی دچار گرفتگی بینی و ترشح سینوس‌ها نشود.
ابتلا به سینوزیت مزمن در افرادی که مایل به انجام عمل جراحی بینی هستند زنگ خطری جدی برای آنان است؛ بنابراین بیماران باید پیش از اقدام به جراحی زیبایی بینی، تحت نظر جراح گوش، گلو و بینی قرار گیرند تا سینوزیت به طور کامل درمان شود و در صورت انجام همزمان جراحی آندوسکوپی سینوس‌ها و زیبایی بینی باید ملاحظات لازم روش‌های نوین جراحی توسط وی در نظر گرفته شود.

منبع تاپ ناز
یار مگو که من منم
من نه منم نه من منم
گر تو تویی و من منم
من نه منم نه من منم
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان