امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اکران انیمیشن Connected عقب افتاد

#1
سونی پیکچرز اعلام کرد که اکران انیمیشن Connected عقب افتاده است، اما همچنان قرار است در سال جاری میلادی روی پرده برود.



ماه اسفند گذشته بود که شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سونی پیکچرز  اولین تریلر رسمی انیمیشن Connected (کانکتد) دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
را منتشر کرد ، اما از آن زمان اخبار زیادی از این انیمیشن مورد انتظار منتشر نشده است. حال در جدیدترین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار سینما و تلویزیون
، اکران این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انیمیشن
 سینمایی دوباره با تأخیر مواجه شده است. طبق خبری که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ددلاین منتشر کرده، شرکت سونی پیکچرز رسما انیمیشن Connected را از جدول اکران فیلم‌های آینده خود خارج کرده، اما در حال حاضر تاریخ جدیدی برای آن اعلام نشده است. این انیمیشن پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ آبان) اکران شود و ظاهرا همچنان قرار است در طول سال جاری میلادی روی پرده برود و تاریخ جدید آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

درواقع پیش از این قرار بود انیمیشن Connected با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فیلم Death on the Nile  (مرگ روی نیل) در تاریخ ۲ آبان در گیشه رقابت کند که اکنون سونی در حال بررسی وضعیت فعلی گیشه تا پایان سال جاری میلادی است که باتوجه‌به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا خیلی اتفاق غافلگیر کننده‌ای نیست. انیمیشن Connected داستان خانواده میچل که یک خانواده ناکارآمد، اما دوست داشتنی است، را دنبال می‌کند که تمرکز آن روی یک دختر نوجوان و هنرمند به‌نام کیتی است که مشتاقانه منتظر است تا فصل بعدی زندگی خود را در کالج رویایی خود و به دور از خانواده‌اش آغاز کند.

اکران انیمیشن Connected عقب افتاد 1

بااین‌حال، ریک، پدر دوستار طبیعت خانواده تصمیم می‌گیرد تا برای رفتن کیتی به کالج یک سفر جاده‌ای و خانوادگی را ترتیب دهد که در این سفر لیندا، مادر کیتی، آرون، برادر کیتی و یک سگ از نژاد پاگ با نام مانچی نیز قرار است حضور داشته باشند، اما خیلی زود با یک ماجراجویی بزرگ‌تر از آنچه که پیش‌بینی کرده بودند، روبه‌رو می‌شوند که در پی آن ناگهان تلفن‌های همراه هوشمند، لوازم خانگی و ربات‌های همدم در یک قیام جهانی بر علیه بشریت بلند می‌شوند و به نابودگر تبدیل خواهند شد و حال خانواده میچل باید مشکلات گذشته را کنار بگذارند و برای نجات زمین با یکدیگر متحد شوند و همکاری کنند.

ابی جکوبسون در نقش کیتی میچل، دنی مک‌براید در نقش ریک میچل، مایا رودولف در نقش لیندا میچل، مایک ریاندا در نقش آرون میچل، اریک آندره در نقش مارک باومن و الیویا کلمن در نقش پال، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Connected حضور دارند. فیل لرد و کریس میلر که پیش از این تهیه‌کنندگی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) را بر عهده داشته بودند، به‌عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن حضور دارند و مایک ریاندا وظیفه کارگردانی انیمیشن کانکتد را بر عهده داشته است.

پاسخ
آگهی
#2
منتقل شد!
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کدام انیمیشن محبوب را انتخاب میکنید ؟(بروز رسانی شد)
  پخش قسمت جدید فصل پایانی انیمه Attack on Titan به تعویق افتاد!
  بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰؛ جذاب و مهیج
  اولین تصاویر از کاراکتر صداگذاری‌شده توسط جانی دپ در انیمیشن Puffins
  اولین تریلر انیمیشن The Boss Baby: Family Business منتشر شد
  تاریخ انتشار انیمیشن Transformers: War For Cybertron Earthrise مشخص شد
  نخستین تصاویر انیمیشن Minions Holiday Special به زمان پخش آن اشاره دارند
  تریلر انیمیشن Once Upon a Snowman ماجراجویی اولاف برای یافتن هویتش را نشان می‌دهد
  نگاهی به انیمیشن لاک پشتهای نینجا+چند عکس زیبا ازشون!
  اولین تریلر انیمیشن سریالی Animaniacs منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان