امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فیلم‌ هایی با اقتباس از رمان «وقایع نگاری کین» ریک ریوردن برای نتفلیکس ساخته می‌شود

#1
با اینکه یک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سریال لایو-اکشن با اقتباس از مجموعه کتاب‌های پرسی جکسون برای شبکه‌ی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیزنی پلاس در دست ساخت قرار دارد، اما ظاهراً این پایان ماجرا نیست و ریک ریوردن بی‌سروصدا مشغول تولید فیلم‌های سینمایی دیگری برای این سرویس استریم بوده است. در تازه‌ترین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار سینما و تلویزیون
مطلع شدیم که ریک ریوردن از تولید مجموعه فیلم‌هایی از رمان The Kane Chronicles (وقایع‌نگاری کین) برای شبکه‌ی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نتفلیکس خبر داده است که با الهام از افسانه‌های مصر باستان نوشته شده است. ریوردن در این‌باره می‌گوید که «از ماه اکتبر و تقریباً از زمانی‌که کار روی سریال Percy Jackson آغاز شد، مشغول کار روی فیلم‌ها هستیم و خوشحالم که اکنون می‌توانم آن را اعلام کنم». این نویسنده‌ی آمریکایی گفت که «نمی‌توانم بیش از این چیزی در این‌باره بگویم و برای اطلاع از اخبار آتی با ما همراه باشید».

فیلم‌ هایی با اقتباس از رمان «وقایع نگاری کین» ریک ریوردن برای نتفلیکس ساخته می‌شود 1
کتاب The Red Pyramid (هرم سرخ) نخستین جلد از رمان The Kane Chronicles به‌حساب می‌آید که به معرفی خواهر و بردار نوجوانی با نام‌های کارتر و سیدی می‌پردازد. آن‌ها به‌عنوان جادوگران قدرتمندی که از نوادگان نارمر و رامسس کبیر، فراعنه‌ی مصر هستند، پس از برخاستن خدایان مصر باستان و مفقودشدن پدر مصرشناسشان مجبور به مبارزه برای خانواده می‌شوند. این رمان‌ها که شامل دو کتاب The Throne of Fire (تاج‌وتخت آتش) و The Serpent's Shadow (سایه‌ی مار) نیز می‌شود، با دنیای پرسی جکسون هم تلاقی دارند که مبتنی‌بر اساطیر یونان است. سریال «پرسی جکسون» شبکه‌ی دیزنی پلاس به وقایع رمان پنج جلدی Percy Jackson and The Olympians (پرسی جکسون و خدایان یونان) می‌پردازد که ماجراهای آن با کتاب The Lightning Thief (دزد آذرخش) آغاز می‌شود.
رمان Percy Jackson and The Olympians با انتشار کتاب The Lightning Thief در سال ۲۰۰۵ کارش را آغاز کرد و پس از فروش فوق‌العادی آن شاهد انتشار چهار جلد دیگر با نام‌های The Sea of Monsters (دریای هیولاها)، The Titan's Curse (نفرین تایتان)، The Battle of the Labyrinth (نبرد هزارتو) و The Last Olympian (آخرین المپی) بودیم. شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فاکس قرن بیستم به‌دنبال موفقیت‌های این رمان امتیاز تولید فیلم‌هایی براساس آن را به‌دست آورد و در سال ۲۰۱۰ فیلم Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief را روی پرده‌ی سینما فرستاد که با بودجه‌ی ۹۵ میلیون دلاری موفق به فروش ۲۲۶.۴ میلیون دلار در گیشه شد. در ادامه شاهد اکران فیلم Percy Jackson: Sea of Monsters در سال ۲۰۱۳ بودیم که در زمینه‌ی فروش عملکرد خوبی نداشت و تنها ۲۰۰.۹ میلیون دلار نصیب سازندگان کرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط ᴀᴡᴀʏᴀᴜʀᴏʀᴀ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  نقش هایی که صدمات روحی و جسمی به بازیگران آن وارد کرده
  فیلم Mortal Kombat همچنان برای اکران در سینماها در نظر گرفته شده است
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  دیوید لینچ احتمالا سریالی جدید برای نتفلیکس خواهد ساخت
  ۱۰ فیلمی که هرگز باور نمی‌کنید بر اساس داستان‌ها و اتفاقات واقعی ساخته شده‌اند!!
  آهنگساز Far From Home بازگشتش برای ساخت موسیقی متن فیلم Spider-Man را تایید کرد
Thumbs Up | بهترین فیلم‌هایی که درباره فرار از زندان ساخته شده‌اند |
  بیشتر از یک میلیون امضا برای اخراج امبر هرد از فیلم Aquaman 2 جمع شده است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان