امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واکنش منتقدان به فیلم The Nest - لانه

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
واکنش منتقدان به فیلم The Nest - لانه 1

فیلم لانه (The Nest) با بازی جود لاو و کری کان اخیرا به نمایش درآمد که توانست با عملکرد عالی خود، نمرات خوبی را از منتقدان متاکریتیک و راتن تومیتوز کسب کند.

فیلم The Nest یا در زبان فارسی «لانه» یکی از جدیدترین آثار درام شرکت آی اف سی فیلمز (IFC Films) است که به‌دست کارگردان هنرمند و تازه کاری به نام شان درکین، که در رزومه خود ساخت فیلم Martha Marcy May Marlene (مارتا مارسی می مارلین) و سریال Southcliffe (ساوث کلیف) را دارد، ساخته شده است. فیلم لانه، دومین اثر سینمایی و بلند شان درکین محسوب می‌شود. در فیلم لانه، بازیگران و هنرمندان بااستعدادی مانند جود لاو در نقش روری، کری کان در نقش آلیسون، چارلی شاتول در نقش بنجامین، اوونا روچ در نقش سم، عدیل اختر در نقش استیو، ان رید در نقش مادر روری، مایکل کالکین در نقش آرتور دیویس، وندی کروسان در نقش مادر آلیسون، تاتیاونا جونز در نقش مربی و جان راس هارکین و توبایاس میسی در نقش سازنده و چند تن دیگر حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم لانه در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ (۳۰ دی ۱۳۹۸) در جشنواره فیلم ساندنس که بزرگ‌ترین جشنواره فیلم‌های مستقل در آمریکا محسوب می‌شود، به نمایش در آمد. علاوه‌بر این، قرار بود که این فیلم در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) در سینماهای ایالات متحده و البته کانادا نمایش داده شود. تا به این لحظه این اثر درام امتیاز ۸۰ را از بین ۲۳ نقد فیلم و سریال که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به‌دست آورده است. نگارش فیلمنامه این اثر برعهده خود شان درکین بوده است. در بحث تهیه کنندگی این اثر هم خود شان درکین به همراه اد گینی، رز گارنت، درین شلزینگر، کریستینا پیوویسان و ایمی جکسون فعالیت کرد. این فیلم به‌طور کلی نقدهای مختلفی دریافت کرد که تعداد زیادی از آن‌ها در حد متوسط و رو به بالا بودند. از طرف دیگر هم ۶۵ منتقد سایت راتن تومیتوز هم که این اثر درام را تماشا کرده بودند، نظرات مختلف و متفاوتی درباره آن داشتند و امتیاز کلی ۹۱ درصد را برای آن ثبت کرده‌اند.

از آن‌جا که اخیرا فیلم The Nest در ایالات متحده و همچنین کانادا به نمایش درآمده، سایت‌های بین‌المللی معتبر و محبوب در زمینه نقد فیلم و سریال، نقد و امتیاز‌های خود را برای این فیلم منتشر کرده‌اند. در ادامه مروری بر نقد فیلم The Nest از دید سایت‌های معتبر دنیا خواهیم داشت؛ اما پیش از آن می‌توانید خلاصه‌ی داستان این فیلم را که منتشر شده هم بخوانید:

روری (با بازی جود لاو)، یک کارآفرین جاه‌طلب و کارگزار سابق بازار کالاها محسوب می‌شود. او، همسر آمریکایی خود به نام آلیسون (با بازی کری کان) و فرزندان خود را تشویق می‌کند که از آرامش حومه آمریکا خارج شوند و با هم به زادگاه خود یعنی کشور انگلیس بازگردند؛ آن هم در دهه ۱۹۸۰. روری که یک فرصت خیلی خوب را احساس می‌کند، تصمیم می‌گیرد که به شرکت سابق خود بازگردد. از طرف دیگر هم یک عمارت قدیمی با قدمت چند صد ساله را اجاره می‌کند؛ عمارتی که فضای کافی را برای اسب‌های آلیسون دارد و روری قصد دارد تا در آن یک اصطبل بسازد. خیلی زود، آن قول یک شروع جدید سودآور، کم کم روی واقعی خودش را نشان می‌دهد. از همین رو هم این زوج خوشحال مجبور هستند که با حقیقت‌های ناخوشایند و ناخواسته‌ای که در پشت زندگی زناشویی‌شان پنهان شده بود، روبه‌رو شوند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
واکنش منتقدان به فیلم The Nest - لانه 1

همچنین در پایان و به‌عنوان جمع‌بندی باید گفت که فیلم The Nest نمره‌هایی کسب کرده که باعث می‌شوند بتوانیم آن را تجربه‌ای خیلی خوب و بسیار جذاب بدانیم؛ بنابراین اگر با مطالعه قسمت مقدمه این پست و نظرات منتقدین، حس می‌کنید که این اثر مطابق با سلیقه شما است، پس حتما نطرات خود را با من در میان بگذارید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Love
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: ♡
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*-*


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم سینمایی واکنش فرازمینی ها به کارگردانی علی پوراحمد در هالیوود اکران شد
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  واکنش منتقدان به فیلم Come True
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  فیلم Another Round با بازی مدس میکلسن جایزه بهترین فیلم جشنواره ‌BFI را برنده شد
  سونی به شایعه حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم Spider-Man 3 واکنش نشان داد
  حقوق گل گدوت در فیلم WW84 معادل ۳۳ برابر حقوق او در فیلم Wonder Woman است
  واکنش بسیار منفی مخاطبان به فیلم Mulan در IMDB
  فیلم جنایت بی دقت شهرام مکری جایزه بهترین فیلمنامه را از منتقدان جشنواره ونیز گرفت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان