امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آموزش ساخت زیورآلات چوب و رزین

#1
اگر قالب شما سیلیکونی است باید قبل از هر کاری آن را با آب و صابون بشویید. زیرا قالب‌های سیلیکونی بیشتر گرد و غبار و چربی را به خود میگیرد در نتیجه کار نهایی کیفیت بالایی ندارد از این رو قبل از هر کاری پیشنهاد میشودد این مدل قالب‌ها را با آب و صابون بشوید و خشک کنید اما اگر دوست دارید با پلکسی قالب مورد نظر خود را بسازید باید ابتدا ابعاد مناسب مثلاً مربع، مستطیل و ... را برش بزنید و با چسب حرارتی قطعات را به هم بچسبانید.بعد از تهیه قالب و آماده سازی آن، وقت آن است که قطعات چوب و یا تزئینات مورد نظر را در داخل قالب قرار دهیم. نکته مهم در اینجاست که اگر قالب شما بزرگ است و قطعات مورد استفاده نیز بزرگ هستند برای جلوگیری از شناور شدن قطعات در قالب لازم است آنها را با چسب حرارتی بچسبانید و یا از اجسام سنگین بر روی آنها استفاده کنید. گاهی هم دوست دارید قطعات به صورت شناور در کار باشند که در این صورت نیازی به این روش‌ها نیست.

در این مرحله لازم است از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رزین اپوکسی دوجزیی استفاده کنیم که به اصطلاح از دو جز رزین و هاردنر درست شده است. ابتدا باید رزین را با ترازو اندازه گیری کنیم و به میزان مشخص (برای هر کارخانه سازنده این مقدار متفاوت است) هاردنر اضافه کنیم.

نکته مهم اینجاست که باید هاردنر هم توسط ترازو اندازه گیری شود و به میزان مشخص (متناسب با میزان درج شده در محصول) مخلوط گردد در غیر این صورت مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد اگر مقدار رزین بیشتر از هاردنر باشد محصول نهایی هرگز خشک نمی شود و اگر مقدار هاردنر بیشتر باشد محصول نهایی خشک و شکننده خواهد بود. از این رو میزان اخطلاط هاردنر و رزین بسیار مهم است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان