امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

صادارت کود اوره به عراق

#1
صادرات کود اوره در انواع مختلف به کشور افغانستان یکی از گزینه های بسیار کلیدی و پیش روی پتروشیمی های بزرگ ایران است که باید به آن توجه ویژه کرد تا بتوانیم از این موقعیت بهترین بهره را ببرند. تامین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کود اوره به کشور عراق را می توان از پتروشیمی شیراز، خراسان، پردیس، کرمانشاه و لردگان انجام داد که بیشترین حجم تامین را در ایران به خود اختصاص داده اند.

اوره به انگلیسی Urea یا کار بامید به انگلیسی carbamideگفته می شود و یک ترکیب آلی با فرمول شیمیایی CO(NH₂)₂ است. این ماده شیمیایی در صتایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرد که بیش از ۹۰ ٪ از تولید اوره در دنیا، به منظور استفاده به عنوان کودهای شیمیایی حاوی نیتروژن (ازت) است. کود اوره ازت ۴۶ درصد دارد و به صورت ماده ای جامد سفید رنگ با دانه های ریز و گرانول تولید می شود. این کود را می توان در بین تمامی کود های شیمیایی تولیدی با بیشترین میزان ازت شناخت که برای زمین و گیاهان باغی، زراعی و گلخانه ای بسیار مفید است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کود اوره صادراتی را به صورت فله و بسته بندی می توان عرضه نمود و بسته بندی ها براساس نیاز مشتریان متفاوت می باشد و به صورت بسته بندی در جامبوبک ۱ تنی و کیسه های ۵۰ کیلویی به بازارهای صادراتی ارسال می شوند. نکته مهم که بیشتر خریداران باید قبل از گذاشتن سفارش خرید خود در نظر داشته باشند به درخواست خریدار امکان تغییر بسته بندی هم وجود دارد البته با هزینه جداگانه که براساس تعرفه دریافت خواهد شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان