امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اجرای نمای شیشه ای فریم لس

#1
استفاده از شیشه بعنوان یک متریال نما جزء لاینفک هر ساختمان محسوب می شود. با ورود شیشه های رفلکس استفاده از این نوع شیشه ها در نمای ساختمان های مرتفع علی الخصوص برجها بسیار متداول شد. مزیت مهم نمای شیشه ای علاوه بر زیبائی امکان استفاده از حداکثر روشنایی روز و نور می باشد. شایان ذکر است، استفاده از شیشه های ۲ یا ۳ جداره یک لایه عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب را ایجاد می نماید. استفاده از این نماهای مدرن سبب گردیده که دتایل های نصب متفاوت نیز طراحی گردد. از جمله دیتیل های نصب شيشه های فريم لس و نماهای لامل ( Face Cap) می باشد. در نماهای فریم لس شیشه ای، قابهای آلومینیومی نگهدارنده شیشه بر روی یک فریم فولادی که از پروفیل هایی با سایزهای متفاوت ساخته شده نصب و فیکس می گردند. فواصل شیشه ها به گونه ایست که فریم فولادی حائل قابهای آلومینیومی از نمای روبرو دیده نمی شود.

اجرای نمای شیشه ای فریم لس یکی از پرکاربرد ترین نماهای شیشه ای است که امروزه در ساختمان ها استفاده می شود. در این نوع دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اجرای نمای ساختمان ابتدا شبکه ای از پروفیل آلومینیومی که به آنها لامل گویند بر روی دیوار های خارجی ساختمان نصب می شود. سپس توسط لاستیک های مخصوص آب بندی و هوا بندی می شوند و شیشه روی آنها توسط لقمه های آلومینیومی متحرک نصب می شوند. زمانی که شما از بیرون به ساختمان نگاه می کنید هیچ اثری از شبکه های آلومینیومی (لامل) نیست و یک ساختمان یک دست شیشه ای را می بینید که علاوه بر بحث زیبایی بی حد و مرز آن، آب بندی و هوا بندی عالی، نصب ساده از مزایای نمای شیشه ای فریم لس است. که توانسته است امروزه رواج بسیاری در نمای ساختمان ها داشته باشد
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان