امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چاپ مقاله رشته پرستاری

#1
دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته پرستاری که برای نمره پایان نامه خود نیازمند پذیرش و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چاپ مقاله در مجلات معتبر هستند می توانند به کمک موسسه علمی پژوهشی موسسه هدف مقالات خود را در مدت کوتاهی به چاپ برسانند.

دانشجویان رشته پرستاری در صورتی که میخواهند ادامه تحصیل دهند و یا وارد بازار کار شوند میبایست همانند سایر رشته ها مقاله بنویسند و آنرا در معتبر ترین مجلات به چاپ برسانند. یکی از پایگاههای معتبر بین المللی که در حوزه چاپ و نشر مقالات علمی برجسته فعالیت دارد، پایگاه isi میباشد. با پذیرش و چاپ مقاله در مجلات isi میتوان ۷ امتیاز از سقف ۲۲ امتیاز را برای مصاحبه دکتری کسب کرد. به همین دلیل دانشجویان رشته های مختلف از جمله رشته پرستاری گرایش زیادی به چاپ مقاله در این مجلات دارند.

چاپ مقالات در هر زمینه و رشته در مجلات مختلف ، متفاوت است اما همیشه یک میانگین واحد برای هزینه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چاپ مقاله isi وجود دارد که از طرف خود سازمان ای اس ای اعلام می شود. علاوه بر آن هزینه های خدمات و مراحل چاپ و موسسات چاپ مقاله ای اس ای جداگانه محاسبه می شود.

مهم ترین پایگاه جهت دسترسی به اسناد نوشته شده در رشته های پزشکی ، پرستاری و پیراپزشکی پایگاه پابمد میباشد این پایگاه بیشتر اسناد و مقالات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد چون در حین چاپ مقاله هزینه انتشار رایگان از نویسنده اخذ میشود و به همین دلیل است که هزینه چاپ مقاله در این مجلات بسیار بالا میباشد همچنین داوری بسیار سختگیرانه و طولانی نیز دارند و شما در صورتی که قصد چاپ مقاله در این مجلات را دارید سعی کنید از همان ابتدا هم در انتخاب عنوان ناب و جدید برای مقاله و هم در نوشتن محتوای ناب مقاله دقت کافی را داشته باشید تا مقاله در مرحله داوری پذیرفته شود و زحماتتان از بین نرود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان