امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

«پرس‌تی‌وی» می‌توانند حقایقی را به دست آورند که معمولاً توسط تل‌آویو سانسور می‌شود

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
«پرس‌تی‌وی» می‌توانند حقایقی را به دست آورند که معمولاً توسط تل‌آویو سانسور می‌شود 1


تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی "داخل اسرائیل" گفت: در برنامه "داخل اسرائیل" سعی داریم با ارائه حقایق به بررسی وضعیت یهودیانی را که توسط صهیونیست‌ها فریفته شده‌ و به فلسطین آمده‌اند به مردم همه کشورها نشان دهیم.

حسین الشیماری تهیه‌کننده برنامه «داخل اسرائیل» (Israel Inside) تصریح کرد: خبرهای چندانی از وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی در جهان منتشر نمی‌شود به همین علت در شبکه پرس‌تی‌وی که دارای بُرد جهانی است برنامه داخل اسرائیل را به‌صورت مستند خبری به‌مدت ۲۵ دقیقه در هر هفته تولید می‌کنیم که مردم جهان بتوانند از ماهیت و درون این رژیم آگاهی یابند.

الشیماری سانسور شدید اخبار درون رژیم صهیونیستی سپس سوءاستفاده از این نبود آگاهی درباره وضعیت این رژیم در رسانه‌ها را عامل بی‌اطلاعی مردم جهان از اسرائیل دانست و تأکید کرد: در برنامه داخل اسرائیل با ارائه حقایق به بررسی وضعیت یهودیانی که توسط صهیونیست‌ها فریب خوردند و به فلسطین آمدند، می‌پردازیم، همچنین هدف این برنامه آن است که نشانه‌ها و دلایل فروپاشی تدریجی اسرائیل از درون را شناسایی و اطلاع‌رسانی کند.

این کارشناس رسانه خاطرنشان کرد: به‌عنوان نمونه ما تبیین می‌کنیم که چرا در رژیم صهیونیستی دو انتخابات ناموفق برگزار شد که به تشکیل دولت منجر نشد و سومین آن‌ها هم برگزار شد و در نهایت احزاب صهیونیست مجبور شدند با دولت ائتلافی از برگزاری چهارمین انتخابات جلوگیری کنند، در این مورد تنها تا همین مقدار در رسانه‌ها گفته می‌شود اما علت این وضعیت وخیم در اسرائیل مورد بررسی قرار نمی‌گیرد درحالی که ما در برنامه "داخل اسرائیل" دقیقاً به واکاوی این معضل در اسرائیل می‌پردازیم و اصولاً چرایی همه چالش‌های این رژیم مانند بحران سیاسی، بیکاری و ناامنی اقتصادی، شکاف‌های طبقاتی، گسست میان ملیت‌های مختلفی میان یهودیان، سوءاستفاده جنسی از زنان و کودکان و...، همه را به‌تفصیل و به‌صورت استنادی مورد بررسی قرار می‌دهیم.

الشیماری اضافه کرد: زمانی که مخاطب این برنامه را تماشا کند درمی‌یابد که چرا رژیمی که مورد حمایت اروپا و آمریکا قرار دارد اکنون در اداره جمعیت ۹میلیون‌نفری خود کارآمد نیست؟

تهیه‌کننده برنامه داخل اسرائیل گفت: مردم جهان از طریق این برنامه پرس‌تی‌وی می‌توانند حقایقی را به دست آورند که معمولاً توسط تل‌آویو سانسور می‌شود مانند اینکه بسیاری از صهیونیست‌ها زیر خط فقرند و این روند کسری بودجه، سوءمدیریت و... موجب کاهش اعتماد عمومی شده است. صهیونیست‌ها اکنون به مسئولان خود اعتمادی ندارند. جامعه ارتدوکس اسرائیل معتقد است که اقدامات رژیم صهیونیستی نوعی یهودستیزی است و در برخی موارد رژیم را متهم کرده‌اند که اعمالش مشابه نازی‌هاست. این جامعه همیشه ضدصهیونیست و به حکومت تورات و نه رژیم سکولار فعلی معتقدند.

آنچه پرس‌تی‌وی نشان می‌دهد؛ سرزمین موعود یا جهنمی فاسد

الشیماری با اشاره به تجاوز اخیر ۲۴ یا ۳۰ مرد صهیونیست به دختر نوجوان اسرائیلی در جنوب شهر الیات که در همین برنامه مورد بررسی قرار گرفته است، تأکید کرد: فساد جنسی در اسرائیل چالش بزرگی است که این رژیم را به خود مشغول کرده است و قربانی شدن زنان در سوءاستفاده جنسی، طی دهه‌های متمادی وجود داشته اما این روزها با شتابی فزاینده در حال افزایش است، این‌ها حقایقی است که در رسانه‌های جهان بیان نمی‌شود و رسانه‌های همسو با تل‌آویو درصدد کتمان و کاستن از ابعاد آنند، اما برنامه داخل اسرائیل آن را با جزئیات مستند بررسی می‌کند، در نتیجه مردم جهان بهتر می‌توانند ماهیت این رژیم را بشناسند.

این کارشناس رسانه تأکید کرد: یکی از مواردی که در برنامه "داخل اسرائیل" به آن می‌پردازیم و وجود دارد این موضوع است که صهیونیست‌ها ماه‌هاست که در حال تظاهرات ضددولتی‌اند. آن‌ها می‌خواهند نتانیاهو از قدرت خارج شود چرا که وی را عامل همه آشفتگی‌هایی می‌دانند که جامعه صهیونیست‌ها را فراگرفته است، همچنین آن‌ها ناراضی‌اند که؛ چرا رژیم صهیونیستی از زمان اشغال فلسطین در سال ۱۹۴۸ وارد بزرگترین رکود اقتصادی خود شده و تولید ناخالص داخلی ۲۸.۷درصدی آن در سه‌ماهه مالی دوم کاهش یافته است؟ در نتیجه مخاطب درمی‌یابد آن اسرائیلی که به‌عنوان عامل به دموکراسی مطرح می‌شود تنها ظاهری فریبنده و تبلیغاتی است و چهره واقعی آن را می‌شناسد، این خدمتی است که پرس‌تی‌وی به بشریت می‌کند.

تبعیض نژادی میان صهیونیست‌ها

این تهیه‌کننده پرس‌تی‌وی گفت: شاید مردم درباره تبعیض نژادی در رژیم صهیونیستی چیزی شنیده باشند و آن را در خصوص درگیری اعراب و اسرائیل بدانند اما برنامه "داخل اسرائیل" ابعاد این تبعیض شدید میان خود صهیونیست‌ها را به معرض نمایش می‌گذارد، وضعیتی که بسیار شگفت‌انگیز است، برای مثال بین جوامع رادیکال با سکولار شکاف بزرگی وجود دارد، از طرف دیگر یهودیان میزراحی و یهودیان سفاردیم همیشه از اینکه ایدئولوژی صهیونیستی موسوم به اسرائیل آن‌ها را مجبور به فراموش کردن فرهنگ‌های شرقی خود کرده است شکایت داشته‌اند. آن‌ها هرگز با صهیونیست‌های اشکنازی که از اروپای غربی آمده‌اند برابر نبودند.

الشیماری افزود: بسیاری از فرزندان یهودی‌های میزراحی و سفاردیم با شروع ورود به اسرائیل در دهه ۱۹۵۰ مفقود شدند. فرزندان آنها هرگز پیدا نشدند. آن‌ها ادعا می‌کنند که فرزندان آنها توسط پزشکان به بیمارستان‌ها و اردوگاه‌های پناهندگان در اسرائیل برده و سپس به یهودیان اشکنازی در رژیم صهیونیستی و خارج آن از جمله در آمریکا و اروپا فروخته شده‌اند. این احتمالاً یکی از ناخوشایندترین مواردی است که اسرائیل تا به امروز با آن روبه‌رو شده است، در نتیجه آن تصویری را که رسانه‌های غربی نمی‌خواهند از اسرائیل در جهان دیده شود، پرس‌تی‌وی براساس مدارک مستند مقابل دیدگان ملت‌ها قرار می‌دهد تا همگان دریابند آن همه مظلوم‌نمایی بعد از جنگ دوم جهانی به تشکیل چه رژیمی منتهی شد و حتی با یهودیان هم‌مسلک خود چه رفتاری دارد.

این کارشناس رسانه تأکید کرد: در برنامه "داخل اسرائیل" با این رویکرد که چرا اسرائیل با این همه بحران روبه‌رو است، چندین دهه رقابت سیاسی و اجتماعی میان اسرائیلی‌ها را به مخاطب نشان می‌دهیم که تنها یکی از آن‌ها معضلات دنباله‌دار و حل‌نشدنی هویتی در این رژیم است.

وی ادامه داد: مفهوم اسرائیلی بودن این است که ملی‌گرایی، زبان و فرهنگ میلیون‌ها یهودی را از بین ببرد و رویکرد صهیونیستی را جایگزین آن کند، که محقق نشد، به همین دلیل بسیاری از یهودیان رژیم صهیونیستی را ترک می‌کنند زیرا احساس می‌کنند اسرائیلی که به آن‌ها وعده داده شده بسیار متفاوت از آن‌چیزی است که شاهد آن بوده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازخوردهای فراوانی از طریق شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنیم که نشان می‌دهد برنامه "داخل اسرائیل" توانسته به رسالت رسانه‌ای‌اش که بیان حقیقت در خصوص وضعیت حقیقی رژیم صهیونیستی است به‌درستی عمل کند، با این حال اگر از نظر بودجه و امکانات تقویت شویم می‌توانیم بیش از گذشته حقایق سانسورشده از اسرائیل را برای جهان روایت کنیم چرا که هیچ رسانه انگلیسی‌زبان دیگری در جهان برنامه‌ای مشابه را تولید نکرده است و در این زمینه همچنان پرس‌تی‌وی پیشتاز بیان حقایق ناگفته است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Love
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: ♡
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*-*


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آغاز فیلمبرداری سریال دنباله Band of Brothers توسط کارگردان جیمز باند
  طرفداران سریال Daredevil خواستار احیای سریال توسط مارول استودیو هستند
  سریال Utopia پس از یک فصل توسط آمازون لغو شد
  سریال لایو اکشن The Addams Family توسط تیم برتون در دست ساخت است
  فیلم Space Mountain توسط نویسنده سریال اوبی وان کنوبی در دست ساخت است
  سریال Conan the Barbarian توسط نتفلیکس تولید می‌شود
  افزایش احتمال عقب افتادن تاریخ اکران همه فیلم های دنیای سینمایی مارول توسط دیزنی
  ساخت سریال Resident Evil توسط نتفلیکس رسما تایید شد
  بازنویسی «دل خوش» توسط نویسندگان جدید!
  سریال بازی کامپیوتری « Fallout » توسط آمازون ساخته می شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان