امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فیلم زندگی مخزن‌الاسرار «حاج قاسم» ساخته می‌شود

#1
یک کارگردان سینما و تلویزیون گفت: طی ماه های گذشته به کمک بسیج رسانه تعداد زیادی مصاحبه با نزدیکان و دوستان شهید پورجعفری ترتیب دادیم که به شدت به قوام بخشیدن فیلم «مثل برادر» کمک کرد، به امید خدا دهم مهر ماه فیلمبرداری «مثل برادر» آغاز خواهد شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فیلم زندگی مخزن‌الاسرار «حاج قاسم» ساخته می‌شود 1



حمیدرضا بنایی در گفت‌‌وگو با میزان، پیرامون دغدغه ساخت فیلم تلویزیونی «مثل برادر» گفت: دغدغه ساخت «مثل برادر» بعد از شهادت «سردار حسین پورجعفری» به وجود آمد و هم اکنون نزدیک به سه ماه است که کاملا درگیر ساخت این پروژه هستیم، بسیج رسانه در ابتدا قصد ساخت فیلمی درباره شهدا را داشت اما با این حادثه تصمیم به ساخت این پروژه گرفت.

وی در همین راستا ادامه داد: ما با همفکری بسیج رسانه بعد از یک تجربه موفق به این نتیجه رسیدیم که زندگی شهید حسین پورجعفری را به تصویر بکشیم، اتفاقا بعد از تحقیق درباره زندگی این شهید بزرگوار متوجه شدیم که این شهید بزرگوار زندگی بسیار خاصی داشته است.

این کارگردان جوان سینما با تاکید بر ایثارگری «شهید حسین پورجعفری» افزود: این شهید بزرگوار نزدیک به چهل سال خودش را وقف حاج قاسم سلیمانی کرده بود، وقتی لایه های پنهان زندگی شهید پورجعفری را بررسی کردیم به این نتیجه رسیدیم که اتفاقا از لحاظ دراماتیک برای ساخت یک فیلم تا چه اندازه جذاب است.

کارگردان فیلم سینمایی «شیر کوهستان» در همین رابطه بیان کرد: طی ماه های گذشته به کمک بسیج رسانه تعداد زیادی مصاحبه با نزدیکان و دوستان شهید پورجعفری ترتیب دادیم که به شدت به قوام بخشیدن به اثر کمک کرد، به امید خدا دهم مهر ماه فیلمبرداری فیلم تلویزیونی «مثل برادر» آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به ترکیب بازیگران فیلم «مثل برادر» اظهار کرد: ما در این فیلم تصمیم داریم تا از بازیگران تئاتری و جوان استفاده کنیم، البته دو بازیگر سینمایی هم در اثر حضور دارند، فعلا در حال بررسی حضور آنها هستیم و به همین دلیل شروع فیلمبرداری از دهم مهر ماه آغاز می شود تا در قبال این بازیگران به جمع بندی برسیم.

بنایی در همین رابطه ادامه داد: یکی از این دو بازیگر سینمایی در فیلم تلویزیونی «مثل برادر» نقش بسیار کلیدی دارد، وی قرار است تا آن نامه معروف هفت صفحه‌ای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به شهید پورجعفری برساند، به دلیل اهمیت این نامه و تاثیرش در زندگی شهید پورجعفری تصمیم داریم تا بازیگری حرفه‌ای این نقش را بازی کند تا تاثیرگذاری آن برای مخاطب دوچندان گردد.

وی درباره شیوه کارگردانی فیلم تلویزیونی «مثل برادر» افزود: این فیلم اکشن نیست و به نوعی روایت مستندوار و زندگی نامه‌ای دارد، این فیلم از جهاتی هم فرم با فیلم «ماجرای نیمروز» محمدحسین مهدویان است، «مثل برادر» اتفاقات اکشن ندارد زیرا به کل شخصیت این شهید بزرگوار بسیار آرام بود و بیشتر نقش یک همراه و همدل را در کنار «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» داشت. حاج قاسم شهید پورجعفری را مخزن الاسرار خود می نامیدند.

این کارگردان سینما درباره لوکیشن فیلمبرداری فیلم تلویزیونی «مثل برادر» ادامه داد: این فیلم در لبنان، سوریه و ایران فیلمبرداری خواهد شد، تصمیم داریم تا در انتهای این فیلم به صحنه شهادت این بزرگواران نیز برسیم، منتها براساس فیلمنامه صحنه شهادت به صورت انیمیشن تولید خواهد شد. البته ترجیح ما ساخت واقعی این اتفاق است اما به لحاظ تردد در کشور عراق محدود هستیم و به همین دلیل شاید پایان انیمیشنی برای آن در نظر بگیریم.

وی درباره بازیگر نقش «سردار شهید حسین پورجعفری» افزود: قرار نیست بازیگری با شباهت کامل به آن شهید بزرگوار انتخاب کنیم، زیرا بیش از این شباهت به دنبال روایتگری از زندگی این مرد بزرگ و اسطوره باشیم، ما می خواهیم در فیلم نشان دهیم که یک انسان عادی تا چه حد می تواند به اوج برسد، ما می خواهیم نشان دهیم که زندگی سردار شهید پورجعفری چطور با سردار شهید قاسم سلیمانی گره خورد. ما بیش از این شباهت ها به دنبال روایت کردن حق مطلب هستیم.

کارگردان فیلم «مثل برادر» درباره زمان پخش این فیلم تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که این فیلم سیزدهم دی ماه و همزمان با سالروز شهادت این دو شهید بزرگوار رقم بخورد، به احتمال فراوان اثر به صورت سراسری در شبکه های تلویزیونی پخش خواهد شد.

بنایی درباره احتمال حضور کاراکتر «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» در فیلم «مثل برادر» خاطرنشان کرد: در این فیلم ما شاهد حضور «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» نیستیم اما نخ تسبیح اصلی این فیلم همان نامه هفت صفحه ای حاج قاسم به شهید پورجعفری است، شاید حضور حاج قاسم به صورت عینی در فیلم وجود نداشته باشد اما در جای جای فیلم ما شاهد تاثیر حضور این شهید بزرگوار بر زندگی شهید پورجعفری خواهیم بود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Love
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: ♡
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*-*


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  ۱۰ فیلمی که هرگز باور نمی‌کنید بر اساس داستان‌ها و اتفاقات واقعی ساخته شده‌اند!!
Thumbs Up | بهترین فیلم‌هایی که درباره فرار از زندان ساخته شده‌اند |
  فصل هفتم برنامه خندوانه ساخته می‌شود
  فیلم Another Round با بازی مدس میکلسن جایزه بهترین فیلم جشنواره ‌BFI را برنده شد
  فصل جدید سریال Dexter ساخته خواهد شد
  حقوق گل گدوت در فیلم WW84 معادل ۳۳ برابر حقوق او در فیلم Wonder Woman است
  فیلم Furiosa به کارگردانی جرج میلر و با بازی آنیا تیلور-جوی ساخته خواهد شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان