امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درب ضد سرقت | قیمت و خرید آسان انواع درب ضد سرقت

#1
درب ضد سرقت | قیمت و خرید آسان انواع درب ضد سرقت 1


درب ضد سرقت به دلیل ساختمانی که دارد، نسبت به درب های معمولی مقاوم تر و ایمن تر است. درب ضد سرقت از نظر ساختاری، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی تفاوت دارد. در این نوع درب قفل ها بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند. درب های ضد سرقت علاوه بر این که امنیت خانه را تامین می کنند، ویژگی های دیگری از قبیل ضد حریق بودن، عایق در برابر گرما و سرما، رطوبت و صدا را نیز دارا می باشند.

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد که هر یک از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. قطعا مهم ترین و اصلی ترین قسمت این نوع از درب، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید. علاوه بر این لولا در اکثر درب های ضد سرقت از خارج و یا از هر دو طرف پنهان است و این امر مانع از باز شدن درب به وسیله اهرم کردن لولا می شود. درب ضد سرقت معمولا از لایه های گوناگون تشکیل شده است. جنس لایه داخلی آنها معمولا از جنس فولاد است که با یک لایه از جنس ام دی اف، اچ دی اف، فلز، شیشه وغیره روکش شده است. فضای خالی موجود در درب ضد سرقت نیز غالبا به وسیله پشم سنگ پر می شود که این امر باعث می شود درب ضد سرقت عایق صدا و حرارت نیز باشد.

درب های ضدسرقت می بایست با توجه به مکان مورد استفاده با ویژگی های متفاوت انتخاب شوند، برای مثال می توان از درب های ساده فلزی که از دولایه ورق سخت به ضخامت یک میلیمتر در دو طرف درب و یک لایه عایق صدا و دما به عنوان لایه میانی در آپارتمان هایی که امکان ایجاد سروصدا توسط سارقین به منظور تخریب درب امکان پذیر نمی باشد استفاده نمود. اما در مکان هایی مانند کارخانجات و کارگاه های خارج از شهر که سارقین امکان تخریب در را به راحتی دارا هستند باید از نوع خاص درب های ضد سرقت استفاده کرد تا امکان نفوذ سارقین پس از برش و تخریب لایه های سطحی درب به داخل ساختمان را غیرممکن سازند. در این گونه موارد نه تنها ضخامت لایه های فولادی در دو طرف درب به دو میلیمتر افزایش می یابند بلکه لایه میانی نیز از طریق ایجاد شبکه مستحکم فولادی به همراه تزریق مواد ویژه ضد برش، ضد اسید، ضد تخریب و ضد مته در میان آن مقاوم گردیده و در برابر نفوذ مستحکم است.

منبع : درب ضد سرقت اتحاد
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان