امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جوئی کینگ در اقتباس سینمایی رمان Uglies نقش‌آفرینی می‌کند

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جوئی کینگ در اقتباس سینمایی رمان Uglies نقش‌آفرینی می‌کند 1

جوئی کینگ برای نقش‌آفرینی در اقتباس سینمایی رمان «بدقیافه‌ها» شبکه‌ی نتفلیکس انتخاب شد که کارگردانی آن برعهده‌ی جوزف مک‌گینتی نیکول است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جوئی کینگ پس از مجموعه فیلم‌های فانتزی کمدی The Kissing Booth (غرفه‌ی بوسه) باری دیگر با شبکه‌ی نتفلیکس برای تولید یک اقتباس سینمایی از رمان Uglies (بدقیافه‌ها) همکاری می‌کند. جوزف مک‌گینتی نیکول که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های The Babysitter (پرستار بچه)، Three Days to Kill (سه روز برای کُشتن) و Terminator Salvation (رستگاری نابودگر) شناخته می‌شود، سکان هدایت فیلم را در دست دارد. فیلم «بدقیافه‌ها» براساس رمانی با همین نام از اسکات وسترفیلد ساخته می‌شود که وقایع آن در ویران‌شهری اتفاق می‌افتد که در آن جراحی پلاستیک در سن ۱۶ سالگی برای همه انجام می‌شود تا زیبا شوند.

کریستا ورنوف فیلم‌نامه‌ی فیلم Uglies را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد که نگارش برخی از اپیزودهای سریال Grey's Anatomy (آناتومی گری) را در کارنامه دارد. جان دیویس و جوردن دیویس از طرف شرکت دیویس اینترتینمنت درکنار رابین مسنگر از طرف شرکت انانیمس کانتنت، دَن اسپیلو از سوی شرکت اینداستری اینترتینمنت و جوزف مک‌گینتی نیکول و مری ویولا از طرف شرکت واندرلند به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم فعالیت می‌کنند و جوئی کینگ، جیمی کینگ و اسکات وسترفیلد وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارند. جوئی کینگ در فیلم The Lie (دروغ) شرکت بلوم‌هاوس با پیتر سارسگارد همبازی بوده است که برای پخش در تاریخ ۱۵ مهر ۱۳۹۹ (۶ اکتبر ۲۰۲۰) در نظر گرفته شده است.

جوئی کینگ در فیلم Bullet Train (قطار سریع‌السیر) شرکت سونی نیز جلوی دوربین می‌رود که برد پیت، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای بازی در فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) نقش اصلی آن را ایفا می‌کند و دیوید لیچ، کارگردان فیلم‌های Atomic Blonde (بلوند اتمی) و Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) به صندلی کارگردانی آن تکیه زده است. فیلم «قطار سریع‌السیر» براساس کتاب پرطرفدار Maria Beetle (ماریا بیتل) نوشته‌ی کوتارو ایساکا ساخته می‌شود و درباره‌ی گروهی از قاتلان حرفه‌ای با انگیزه‌های متناقض در قطاری در توکیو است. آن‌طور که منابع آگاه گزارش می‌دهند، جوئی کینگ نقش یک قاتل نوجوان ساده و بی‌ادعا با نام پرنس را در این فیلم اکشن هیجان‌انگیز ایفا می‌کند.

از دیگر آثار سینمایی جوئی کینگ می‌توان به فیلم‌های Wish Upon (برفراز آرزو)، Going in Style (مد روز)، White House Down (سقوط کاخ سفید)، Oz the Great and Powerful (اُز بزرگ و قدرتمند)، The Conjuring (احضار) و Battle: Los Angeles (نبرد در لس‌آنجلس) اشاره کرد. این بازیگر آمریکایی در سریال‌های The Act (تظاهر)، CSI: Crime Scene Investigation (سی‌اس‌آی: بازرسی صحنه‌ی جرم) و Bent (بنت) نیز نقش‌آفرینی کرده است و برای بازی در فیلم Ramona and Beezus (رامونا و بیزوس) جایزه‌ی «بهترین بازیگر نقش اصلی کمتر از ۱۰ سال» را در مراسم هنرمند جوان دریافت کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Love
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: ♡
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*-*


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فیلم سینمایی واکنش فرازمینی ها به کارگردانی علی پوراحمد در هالیوود اکران شد
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  پیتر دینکلیج در بازسازی فیلم Toxic Avenger نقش آفرینی خواهد کرد
  معرفی چند فیلم و رمان خیلی قشنگ با ژانر های مختلف
  اسکارلت جوهانسون در فیلم Bride نقش آفرینی خواهد کرد
  جیمی فاکس در فیلم مهیج Day Shift شبکه نتفلیکس نقش‌آفرینی می‌کند
  فیلم The Others با نقش‌آفرینی نیکول کیدمن بازسازی می‌شود
  خلاصه داستان رمان Ready Player Two منتشر شد؛ در جست‌وجوی آخرین پیام پنهانی
  چارلی کافمن و رید مورانو اقتباس سینمایی رمان The Memory Police را می‌سازند
  تریلر و پوستر فیلم Minamata با نقش‌آفرینی جانی دپ پخش شدند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان