امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حرف‌های شگفت‌انگیز مدیرعامل استقلال (متن کامل)

#1
احمد سعادتمتد مدیرعامل استقلال همانطور که ساعاتی پیش مطرح شده بود صحبت های زیادی را در خصوص موارد مختلف انجام داد که به شرح زیر است.

عرض سلام و ادب محضر هواداران عزیز
 امروز هفتم مهرماه، مصادف با دهم صفر روز شهدای دفاع مقدس و سرداران رشید اسلام و وطن، از جمله شهید فلاحی،شهید  نامجو، شهید فکور، شهید کلاهدوز و جهان آرا و یاد و خاطره آتشنشانان غیور کشور را گرامی می‌داریم که جانشان را برای حفظ جان و مال مردم این کشور گذاشتند.
تلاشم این است که در ماه صفر جز صداقت و راستی هیچ صحبتی را به زبان نیاورم، صحبت هایم را در چند بخش تقدیم شما عزیزان مهربان می کنم و امیدوارم شما هواداران عزیز از ما راضی باشید.
*موضوع اول موضوع آقای آندره‌ا استراماچونی است:
مدتی است که همه عزیزان اعلام می کنند چرا مدیرعامل صحبتی نمی کند و امروز صلاح دانستم که مستدل و مستند به شما عزیزان بگویم چرا که همیشه گفته ام قرار است که ما با شما صادق باشیم و اصولا من نمی توانم دروغ بگویم و در ذات بنده و در شأن خانوادگی ام نمی بینم که خدای نکرده دروغی خدمت عزیزان بگویم.
*مستقیم به ایتالیا رفتیم 
البته خیلی‌ها اصرار دارند که بگویند ما درخصوص استراماچونی اقدامی نکردیم و بر روی حرف خودشان هم بسیار اصرار دارند چون به دنبال اهداف خاص دیگری هستند، اما جا دارد که من اعلام بکنم ما نه به قطر رفتیم نه به ترکیه رفتیم و مستقیماً وارد خاک ایتالیا شدیم. در این شرایط کرونایی که بسیار سخت بود و با مجوز وزارت امور خارجه ایتالیا و بر اساس مصوبه هیئت مدیره برای گرفتن تخفیف که مستند همه آنها را نشان می دهم که در واقع هواداران بدانند چه اتفاقاتی در خصوص استراماچونی افتاده است.
اقدامات ما برای سفر از سه ماه پیش صورت گرفت و بر اساس مصوبه هیئت مدیره بود. در آن زمان نه بحث بازی ما با سپاهان و نه تاریخ دربی تعیین شده بود. 

*گفتیم استرا هم می تواند گزینه ما باشد 
ما طی مکاتبه‌ای که با فدریکو داشتیم، اعلام کردیم که ما برای تخفیف و تقسیط آمدیم و پرونده‌ای که در خصوص استراماچونی را داریم، ببندیم که این موضوعات جلو رفت و برای ایشان شرط گذاشتیم که ما اگر در لیگ قهرمانان آسیا و در جام حذفی موفق نبودیم، شما هم می‌توانید یکی از گزینه‌های ما باشید و در باشگاه استقلال حضور داشته باشید. مباحث به طول انجامید و در نهایت به سمتی رفت که وکیل ایشان اعلام کرد و ما پیشنهاد رسمی خود را مطرح کردیم.
متن نامه به وکیل استراماچونی
 سعادتمند: امیدواریم همه چیز خوب باشد. ساعت‌ها وقت برای جلسه با اعضای هیات مدیره و همچنین شما داشتیم. ما با رویکرد مثبت آمدیم تا مشکلات را حل کنیم. ما منتظر رای فیفا نماندیم و در مورد مسائل اقتصادی با بسیاری از مدیران، ۷۰۰ هزار یورو برای پیش پرداخت و یک میلیون حقوق سالانه برای شما تضمین کنیم اما من اجازه دادن هر مبلغی بیش از این را ندارم و فکر می‌کنیم که این یک پیشنهاد بسیار خوب برای شماست و امیدوار هستیم که استراماچونی با ما موافقت کند. در پایان ضروری است که بگویم که امکان پرداخت بیش از این وجود ندارد و امیدوارم در پیشنهاد خودتان تجدید نظر کنید.
 
حرف‌های شگفت‌انگیز مدیرعامل استقلال (متن کامل) 1
طلب استرا 520 هزار دلار بود 
در مقابل این مکاتبه ما، از سال گذشته و بر اساس مطالبه استراماچونی و جرایم دیرکرد، جریمه ۵ درصد روزشمار و ماهی ۱۰ هزار دلاری که محاسبه شده است، استراماچونی ۵۲۰ هزار دلار از ما طلب داشته است و در این پیشنهاد حتی مبلغ ۷۰۰ هزار یورو پیشنهاد کردیم.  با توجه به قرارداد قبلی هم مبلغ یک میلیون یورو مطرح کردیم. شکایتی ۲۸۵ صفحه‌ای که ایشان به فیفا داده است، بیش از دو میلیون یورو است و محاسبه کردیم که اگر قرار باشد این را یک باره پرداخت کنیم، بیاییم یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورو پرداخت کنیم و با ۳۰۰ هزار یورو کمتر، او سرمربی استقلال شود و با این کار از بیت المال دفاع کنیم و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم. ضمن اینکه مهلتی هم برای پرداخت این پول داشته باشیم.
رونمایی از پیشنهاد استراماچونی
در پیشنهاد دوم  فدریکو(پاستوره‌لو) اعلام کرد که ما می توانیم روی این موارد کار کنیم:
900 هزار برای بستن پرونده در فیفا و 1.5 میلیون یورو برای فصل 2021-.2020 وقتی با این قرارداد ها موافقت کردید، وکلا روی برگشتن استراماچونی به تهران صحبت خواهند کرد. این رقم یعنی 2.4 میلیون یورو که پیشنهاد استراماچونی به استقلال بود و به صورت رسمی از طریق پاستورلو به ما اعلام شد.
ما هم اعلام کردیم که توان پرداخت این پول را نداریم با اینحال در مذاکرات بعدی به ایشان مکاتبه کردیم که:
 ما برای مذاکره مجدد با ایشان آماده  هستیم 700 هزار یورو را به 800 هزار یورو افزایش دهیم جهت بدهی های گذشته و بستن پرونده در فیفا در دو قسط به شما پرداخت می‌شود:400 هزار یورو طی بیست روز آینده و 400 هزاریورو چهل و هشت ساعت پیش از اینکه ایشان به ایران پرواز کند و هدایت تیم را بر عهده بگیرد. برای فصل بعد هم گفتیم مبلغ دو میلیون یورویی که ایشان گفته بودند با این پروسه برطرف می‌کنیم و دیگر پرداختی برای سال جدید نداشته باشیم. بازهم اینجا می‌توانست مقرون به‌صرفه باشد و گفتیم که ما یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار یورو به استراماچونی پرداخت می‌کنیم و این را حتی با چند هوادار عزیز توانستیم جلو ببریم اما پاستورلو به ما گفت که من‌ نتوانستم استراماچونی را متقاعد کنم. رقم درخواستی پایین است و باید به آن مبلغ نزدیک شود.
محبوبیت نرخ استرا را بالا برد
در بند اولی که استراماچونی اعلام کرده به ما گفته برای فصل گذشته شما 900هزاریورو باید به من بدهید که ما محاسبه کردیم و دیدیم که آقای استراماچونی از لحاظ محبوبیت در درجه بالایی در کشور قرار گرفته، اما فکر می کنم این محبوبیت ها روز به روز بر نرخ ایشان هم اضافه کرد! من هرگز نمی توانم محبوبیت وی را در دل هواداران کم کنم و چنین قصدی هم ندارم و اعتقاد دارم این محبوبیت همچنان باقی است اما بندهایی که به ما اعلام شده است، خدمتتان اعلام خواهم کرد.
*استرا گفت این 4 بازیکن را می‌خواهم 
او درباره این بندها گفت: بند اول که فدریکو به ما اعلام کرد گفت ۹۰۰ هزار برای بستن پرونده شکایت در فیفا و ۱.۵ میلیون برای فصل آینده بدهید. بند دوم ترکیب تیم؛ ایشان نوشته که شما ۷ بازیکن دارید که قراردادشان به پایان رسیده و باید تضمین بدهید که قرارداد چهار بازیکن تمدید شود. ما اسامی را خواستیم گفتند که چون شما مشکل جذب بازیکن خارجی دارید، باید قرارداد چهار نفر را تمدید کنید که گفتیم کدام نفرات؟ گفتند بعد از این که بند اول را نهایی کردید می‌گوییم. ما تمام این ها را بند به بند داریم. همه به جایی رسید که مذاکرات به این ختم شد که گفتند؛ مدیرعامل عزیز، موضع استراماچونی خیلی واضح است، تا زمانی که ۱۰۰ درصد مسائل حل نشده مذاکرات به جایی نمی‌رسد.(این مسائل به این شرح بود):

 یک) پیش پرداخت ۹۰۰ هزار یورو در بانک ایتالیایی
 دو) تایید از فدراسیون فوتبال مبنی بر این که اجازه دارد در ایران کار کند
 سه) امضای قرارداد جدید مبنی بر یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو که مورد قبول وکلا باشد.
رقم استرا از جریمه فیفا هم بالا می زد! 
من یک سری اختیارات را خودم دارم که همان که گفتم ۷۰۰ هزار تا بعد به ۸۰۰ هزار تا در دو قسط و سپس ۱.۲ میلیون اما بیش از آن دیگر در اختیار من نیست. این رقم کم کم از آرای فیفا هم گذر می‌کرد. ایشان گفتند هیچ پیشنهادی نداشتیم اما مکاتبات ۳۰ صفحه ای است که مستند هستند و لازم باشد در سایت رسمی قرار می‌دهیم با اینکه میدانیم گلایه می‌کند. من هم یک گلایه کوچک دارم انتظار ما از استراماچونی این بود که به خاطر عشق و علاقه این هوادار راحت تر می‌آمد و باوجود یک سری موانع قانونی که داریم، بهتر بود که هرروز با استقبال هواداران نرخ بالاتر نرود. من میخواستم این را هواداران بدانند که نه تنها دروغ نگفتیم بلکه این نتیجه یک ماه و نیم مذاکرات ماست، البته مذاکرات کتبی همانطور که گفتم بعد از فینال حذفی شروع شد و تمام مکاتبات موجود است و می‌توانیم اسناد را منتشر کنیم.
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شفاف سازی سعادتمند از ماجرای مذاکرات او با استراماچونی

 
*چرا پرونده استرا بسته شد؟

بنابر این در خصوص اقای استراماچونی دو تا سه موضوع است که ما رسما و مستقیم و بدون واسطه تلاش کردیم که پرونده ایشان را در فیفا ببندیم و قصد داشتیم از او تخفیف بگیریم که متاسفانه این تخفیف با استقبال شدید مردم برای بازگشت او، روز به روز افزایش پیدا کرد و قرارداد او هم نسبت به سال گذشته به دو برابر افزایش یافت و سوم اینکه موانع قانونی یکی دیگر ازعواملی بود که این اتفاق را رقم نزد.
من خواستم به همه عزیزان این را اعلام کنم اگر هر اتفاق منفی درباشگاه صورت می گیرد دوستان فورا مصاحبه می کنند و زحمت می کشند بدون اطلاع و مدرک می خواهند باشگاه را در مقابل هوادار قراربدهند. بنده و اعضای باشگاه، خودمان یک هواداریم و هیچوقت در مقابلشان قرار نمی گیریم، بلکه همیشه در کنار آنها هستیم. به هوادار حق می دهم و در این جا از فرصت استفاده می کنم و عذرخواهی می کنم که در جام حذفی و جام باشگاه های آسیا اگر چه یک مرحله صعود کردیم اما استحقاق ما این بود که بالاتر برویم و از این بابت پوزش می خواهم. از همه مربیانی که در فصل گذشته زحمت کشیدند از کادر فنی، پزشکی، سرپرستی واز خود بازیکنان تشکر می کنم. اما به عزیزانی که بلافاصله می آیند مصاحبه می کنند و هیچ مستندی هم ندارند اعلام کنم که ما با هوادارانمان صادقیم و هدف من از ارائه این مستندات این بود که بگویم به شما دروغ نگفتیم و ما با مجوزات لازم برای مذاکره با استراماچونی رفتیم برای گرفتن تخفیف و بستن پرونده در فیفا و بعد از آن برای بازگشت استراماچونی، اما این رقم هر روز افزایش پیدا کرد واین تمام واقعیت کار برای بازگشت استراماچونی بود.
 
حرف‌های شگفت‌انگیز مدیرعامل استقلال (متن کامل) 1
 
19 مورد هزینه:دیاباته 16 میلیارد

موضوع دومی که هوادار عزیز باید بداند که در این ۵ ماه و نیمی که توفیق حضور در این باشگاه را داشتیم چه اتفاقاتی افتاده و منابعی تامین شده است. چه پرداخت هایی داشتیم و شفاف و به ریز می خواهم هزینه‌هایی که کردیم را بگویم تا هوادار بداند چه اتفاقاتی در این مدت کوتاه افتاده. هزینه‌هایی که کردیم در ۱۹ بند اعلام ‌کنم:
۱- هزینه هتل در داخل ۴۰۰ میلیون تومان
۲- پرواز داخل برای مسابقات که اکثرا چارتر بوده و پروازهایی که برای میلیچ رفت و برگشت گرفتیم ۲/۵ میلیارد تومان
۳- گادوین منشا ۴۴ هزار دلار معادل یک میلیارد و ۷۶ میلیون تومان 
۴- سالواتوره وکیل پرونده پروپیچ ۱۰ هزار دلار معادل ۲۹۰ میلیون تومان 
۵- مایکل فولکر ۲۰ هزار دلار معادل ۵۸۰میلیون تومان
۶- جیمز (وکیل) ۳۵ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۱۵ میلیون تومان
۷- سوسانا ۱۸ هزار دلار معادل ۵۲۲ میلیون تومان 
۸- بویان ۳۳۰هزار دلار معادل ۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان
۹- پول توجیبی پاداش برد الاهلی ۴۰ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان
۱۰- میلیچ ۸۰ هزار دلار ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان
۱۱-دیاباته در دو مرحله ۵۷۵هزار دلار معادل ۱۶ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان
۱۲- پرداختی به فیفا ۱۰ هزار دلار معادل ۲۹۰ میلیون تومان
۱۳- پرداخت پنجاه درصد از مطالبات کادر فنی و بازیکنان ۱۸ میلیارد تومان
۱۴- حقوق پرسنل ۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان
۱۵- پرداختی به باشگاه شهرخودرو بابت رضایتنامه مرادمند ۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان
۱۶- پرداختی مطالبات بازیکنان از فصول گذشته ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان
۱۷- پرداختی زمین تمرین، پزشکی، کارشناسان دادگستری و ... ۹۰۰ میلیون تومان
۱۸- پرداختی مجوز حرفه ای گری بابت مطالبات بازیکنانی که از سال ۹۴ تاکنون که ۵۴ نفر بودند و ۳۱ نفر تسویه حساب شدند یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان
۱۹- متفرقه در وجه پیشکسوتان و تیم‌های پایه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان
*جمع کل هزینه‌ها: ۶۲ میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان پرداختی طی پنج ماه و نیم حضور 
این پرداختی در شرایطی انجام شد که وضعیت اقتصادی سختی بود و وظیفه داشتم این گزارش را بدهم.
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گزارش کامل هزینه های استقلال از زبان احمد سعادتمند

 

*63 میلیارد مخارج را تامین کردیم

نه درآمد تبلیغات محیطی داشتیم. نه اللهیار صیادمنشی‌ را فروختیم و نه سیدمجید حسینی را! تمام این ۶۳ میلیارد تومان را به نوعی تامین کردیم تا این اتفاقات خوب افتاد. در کنار این کار توانستیم به اموال باشگاه اضافه کنیم. شاید خیلی‌ها از آن به راحتی گذشتند اما من به راحتی نمی‌گذرم چون ما به اموال باشگاه استقلال بعد از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی نزدیک به یک هزار میلیارد تومان با گرفتن دو سند تک برگ مرغوبکار و کمپ مرحوم ناصرخان حجازی به دارایی و سرمایه باشگاه اضافه شد. این جزو افتخارات باشگاه استقلال است که طی این پنج شش ماه توانست این اتفاقات را رقم بزند.
برند استقلال را در این پنج ماه توانستیم از اداره ثبت مالکیت‌ها و در روزنامه رسمی کشور‌ به ثبت رساندیم و از این بعد هیچکس حق ندارد تولیدی بزند و کار اقتصادی کند. کسانی هم که کردند مطمئن باشند که ما به سراغ آنها خواهیم آمد برای گرفتن حق و حقوق باشگاه.

*25 میلیارد بدهی به سه نفر!

تمامی اسناد پرداختی بر اساس جدول ذی حسابی دانه به دانه اینجا مستند است که اگر لازم شد در آمد ها و هزینه ها را مستند روی سایت ها قرار می دهم.
موضوع سوم بحث نقل وانتقالات است
615 هزار دلار: معادل 17 میلیارد و 835 میلیون تومان برای شفر
125 هزار یورو: معادل 4 میلیارد و 125 میلییون تومان برای بودروف
137 هزار دلار: معادل 4 میلیارد و 350 میلیون تومان برای باشگاه پاختاکور
که درهیچکدام از آن ما قراردادی نبستیم. البته من این را هم بگویم این وزنه های سنگین را من می دانستم و با همین ایده آمدم تا این وزنه ها را برداریم و خدا هم تا حالا کمک کرد و بیش از 64 میلیارد تومان پرداختی داشتیم.
 مجموع رقم باز شدن پنجره نقل وانتقالات حدود 26 میلیاردو 310 میلیون تومان خواهد بود. اما واقعا در ابتدای سال نه من وهیچ کسی دیگر نمی دانست کرونا چه اتفاقی برای دنیا رقم میزند. نه من و نه هیچ کسی دیگر فکرش را نمی کرد که تفاوت نرخ ارز 2.5 برابر می شود، بنابراین این عزیزانی که می گویند که چرا پول شفر را ندادید اولا که چرا من از استقلال به عنوان رییس هیئت مدیره رفتم یکی از دلایل آن همین شفر و یکی دیگر ازدلایلش فروش الهیار صیاد منش بود و کلا 18 دلیل رسمی دارم که در سالهای آتی اعلام خواهم کرد.
اما این رقم 26 میلیارد تومن تامین کردنش کار بسیار سختی است اما وظیفه ما است. ما برای تامین این وظیفه ای که بر دوش باشگاه است تلاش خواهیم کرد.
جام حذفی، نگه داشتن تیم در قطر و نگه داشتن تیم در قطر و پرداخت شفر و بویان و پاختاکور همه اینها در کمتر از 20 روز فشار آورد اما الان امدیم تمام تلاش را خواهیم کرد. دو پروژه اقتصادی را پیش بینی کردیم این دمل بزرگ را دفع کنیم و برویم به سمت و سوق اینکه یک روزی باشگاه استقلال به نقطه صفر برسد. اما باید به شما بگویم باید واقعیت ها را بپذیریم.
 
بدهی های جدید در راه است 
 
ولی عزیزان این را بدانید که بلافاصله ما تلاشمان را می‌کنیم و پرداخت خواهیم کرد. پول شفر و بودروف و پاختاکور‌ ازبکستان را. اگرچه در هیچ کدام از آنها ما سهمی نداشتیم اما شک نکنید در آینده بسیار نزدیک دوباره ۹۳ هزار ۵۰۰ برای جباروف می‌آید معادل دو میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان. ۳۷ هزار دلار معادل یک میلیارد تومان برای میگویل خواهد آمد و ۱۰۰هزار دلار هم برای پادووانی معادل ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان. یعنی ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای سه نفر دیگر خواهیم داشت و بعد از این هم باز دوباره پرونده استراماچونی و ساشا شفر که آن هم رقم بسیار سنگینی است. امیدوارم از این خوان‌های بزرگ رد شویم. خیلی‌ها در خانه و روی مبل نشسته‌اند و ادعا دارند چرا پنجره بسته است و چرا پول‌ها پرداخت نمی‌شود از این عزیزان خواهش می‌کنم نه از جیب خودشان که از توانی که دارند بیایند ظرف یک ماه آینده ۱۰ میلیون تومان به باشگاه کمک کنند. فقط ۱۰ میلیون تومان. اینکه فقط بیرون گود بنشینیم و بگوییم لنگش کن به این سادگی نیست. بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی نه دریافتی از دولت داریم چون به عنوان باشگاه حرفه‌ای چندین سال است که ممنوع شدیم.نه بلیت فروشی داریم، نه تبلیغات محیطی و نه ترانسفر داریم. 
 
*قائدی را ارزان نمی‌فروشیم 

ما قایدی را ارزان نخواهیم فروخت و بارها گفته‌ام.اگر یک ترانسفر داریم هوادار مقابل ما قرار می‌گیرد و یعنی ما این درآمد را هم نداریم. می‌ماند یک اسپانسر؛ اسپانسر در این شرایط اقتصادی برای یک تیم فوتبال چقدر می‌تواند کمک کند؟ ضمن اینکه ما خودمان راهکارهایی را پیش بینی کردیم که در ماه‌های آتی به درآمد پایدار خواهیم رسید. همانطور که املاک و دارایی‌های مان را افزایش دادیم قطعا به درآمدهای پایدار هم خواهیم رسید. ما اگر این ۶۳ میلیاردی که پرداخت کردیم اگر واقعا خیلی از آنها به خاطر بدهی گذشته نبود الان در حساب باشگاه ۳۰ میلیارد پول سرمایه هم بود. به راحتی می‌توانستیم ادامه بدهیم و بازیکن خوب بگیریم و حتی می‌توانستیم هتل درست کنیم و کمپ حجازی را ترمیم کنیم و توسعه بدهیم و بقیه موارد. بنابراین عزیزانی که نشسته‌اند و فقط صحبت می کنند و انتقاد اولا باید بگویم که در باشگاه به روی همه عزیزان باز است و می‌توانند تشریف بیاورند و به دیده منت انتقادات را میپذیریم و بسیار بسیار برای ما کارگشا خواهد بود.
 
*بازیکنی که قلیان به قطر برده بود!
 
بحث بعدی من ساختار باشگاه و بازیکنان است. من متاسفم که بگویم به خاطر حجم کاری و برای تامین منابع و پرداخت آخرین قسط و پاداش آن ها به همراه حقوق دیاباته و میلیچ که یک هفته دیرتر بهترین اضافه شدند، من سه چهار روز در دوحه قطر بودم و در این روزها موارد خوبی را ندیدم و از باشگاه حرفه ای بعید است که بازیکنش تا چهار صبح بیدار باشد. برای باشگاهی مثل استقلال خیلی بد است که بازیکنانش ساعت ۱۲:۳۰ - ۱ ظهر بازیکنانش صبحانه نخورده باشد. برای باشگاهی مثل استقلال بد است که بازیکنانش تا ساعت چهار صبح در فضای مجازی باشد. برای باشگاه استقلال که چشم سی میلیون نفر به ساق بازیکنانش است، خیلی بد است که بازیکنانش قلیان همراهش ببرد. شک نکنید من با آن بازیکن برخورد خواهم کرد. ما باشگاه فرهنگی هستیم. کارگری که ماهیانه ۲ میلیون حقوق می‌گیرد و می‌آید گریه می‌کند تا تیمش ببرد نگاهش به ساق شماست، بعد شما صبح بیدارید و انتظار دارید به لحاظ فنی باشگاه را بالا ببرید؟ 
 
حرف‌های شگفت‌انگیز مدیرعامل استقلال (متن کامل) 1
 
*بازیکن دومیلیاردی 10 میلیارد می‌خواهد
 
تا زمانی که من هستم اجازه نخواهم داد این اتفاقات بیفتد. کاری به قوانین وضع شده ندارم و به قانون منع خرید خارجی اعتقادی ندارم. اعتقاد دارم در داخل کشور بازیکنانی داریم که عاشق استقلال هستند و می‌توانند پا به پای دیگر بازیکنان بیایند. اگر شده از بازیکنان امید استفاده کنیم از بازیکنی استفاده میکنیم که قدر عرق کارگر عاشق را بداند. مگر میشود بازیکن تا لنگ ظهر بخوابد؟ مگر می‌شود بازیکنی که قراردادش پیش از وضع این قانون دو میلیارد تومان بوده، الان بیاید مدعی ۱۰ میلیارد شود و ما بیاییم به خاطر فشار هواداران قراردادی ببندیم که علاقه و اعتقادی به آن نداریم. تمام بازیکنان ما باید تست پزشکی بدهند و باید سرباز باشگاه باشند چون باشگاه چیزی برای آن ها کم نگذاشته. قراردادهایشان را پرداخت کرده، پرواز چارتر گرفته، هتل اختصاصی گرفته و پاداش را به موقع داده. دو زمین تمرین گرفته و سالن بدنسازی گرفته و بازیکن باید سرباز باشد. ما در ساختار باشگاه هم تغییرات اساسی خواهیم داد. در خیلی از بخش ها در داخل باشگاه مشکل داریم و باید این ها با کمک اصلاح شود.

دو روز برای سرمربی بعدی صبر کنید

بند بعدی در خصوص سرمربی جدید است. من نظر قطعی خودم را بر اساس نقطه نظرات کارشناسی خدمت هیات مدیره محترم و مجمع محترم اعلام کردم و منتظر هستم این عزیزان هم نقطه نظرات خودشان را به من بدهند. جا دارد اینجا از همه آنها تشکر کنم چرا که همراهی داشتند. متاسفانه در پیشنهادی که من دادم یک سری عزیزان که همیشه هستند، همیشه در این فوتبال هستند آمدند و ورود کردند و یک سری نرخ ها را بالا بردند که ما قطعا دست آنها را کوتاه خواهیم کرد و آن چیزی که به صرفه و صلاح دولت، باشگاه و مردم است اجرا خواهیم کرد. یعنی هم به لحاظ فنی و هم مالی به دنبال قراردادی هستیم که برای باشگاه استقلال به صرفه باشد و حتی آورده هم داشته باشد. بنابراین از عزیزان اجازه می‌خواهم که این یکی دو روز را هم به ما فرصت بدهند تا ما از طریق مصوبه هیات مدیره محترم ان‌شاالله تصمیمی مناسب گرفته و دل هواداران را شاد کنیم.

سه بازیکن شناحته شده جدید به استقلال می‌آیند

بند آخر در خصوص بازیکنان؛ من بازهم اینجا اعلام میکنم که برای لیگ قهرمانان تلاش کردیم و تمام بازیکنان را نگه داشتیم. یک تعداد بازیکنان پیشنهاد خارجی دارند و حق طبیعی بازیکن حرفه ای است که به پیشنهادهای خارجی قابل توجه احترام بگذارد و ما هم به او احترام می‌گذاریم. بنابراین بازیکنانی که پیشنهاد خارجی خوب دارند و خود، خانواده و آینده شان بر این مبناست که آنجا می‌توانند رشد کنند، ما خیلی مانع نمی‌شویم اما با چنگ و دندان شاکله تیم را حفظ کرده و می‌کنیم. بعد از رفع محرومیت نقل و انتقالاتی دو سه بازیکن که همه می‌شناسید را به این ۵ نفر که خریدیم اضافه میکنیم و امکان ندارد به لحاظ بازیکن استقلال کم داشته باشد. شیخ دیاباته را به هر طریقی که شود حفظ میکنیم، او با ما قرارداد دارد و پرداختی ما به او منظم بوده. پنجره نقل و انتقالاتی را باز خواهیم کرد و قایدی را نمی‌فروشیم؛ بازهم می‌گویم مگر به قیمتی که برای فوتبال ایران به صرفه باشد و انقلابی در فوتبال ایران صورت بگیرد. 
 
*برای بازی دادن به شجاعیان تنمان می لرزید 

درباره شجاعیان هم مدارک زیادی دارم نه تنها برای باشگاه های آسیا بلکه برای لیگ. وقتی شما سه ماه کرونا اجازه فوتبال را نمی‌دهد چرا نمی‌گذارید بازیکنی که سالم است را استفاده کنیم؟چرا نمی گذارید بازیکنی که فیفا این اجازه را داده که شما از او می توانید استفاده کنید و بعد ما حتی ای تی سی او را رجیسترمی کنیم و کارت هم برایش صادرمی شود اجازه بازی نمی دهید؟ من با هرعزیزی در ایران صحبت کردم به من با شک می گویند: امکانش هست بالاخره وقتی شما به این شدت متزلزل به من اعلام می کنید چه انتظاری دارید من همین بازیکن را بازی بدهم و همین بازی مقابل الاهلی 3- 0 اعلام نشود. ما نماینده یک مملکت بودیم. چرا نگذاشتید شجاعیان بازی کند؟ چرا باید من پاسخگو باشم؟ چرا شما همکاری نمی کنید؟ تا کی می خواهید همکاری نکنید؟ باشگاه استقلال آیا باشگاه این مملکت هست یا نه؟ خواهش می کنم با این باشگاه همکاری کنید.
 
*از مدیریت استقلال استعفا نمی دهم 

من اهل استعفا نیستم و پارسال اگر استعفا دادم دلایل قانع کننده داشتم. الان به عنوان مدیرعامل باشگاه استعفا نخواهم داد چون با انگیزه بیشتر می خواهم کارم را انجام بدهم. اعتقادم این است که داریم به سمتی می رویم که موانع را بر طرف کنیم و باشگاه را به نقطه صفر برسانیم و از آن نقطه به بعد می توانیم کارهای زیر بنایی کنیم و برای آکادمی و تیم های جوانان و نوجوانان و امیدمان برنامه داریم. شک نکنید برای دوسال دیگر بهترین بازیکنان را به تمام دنیا صادر خواهیم کرد و مذاکرات اولیه را انجام دادیم و اتفاقات دیگر که در پیش خواهد بود.
 
*از همه عذرخواهی می‌کنم 

 از همه پوزش می خواهم که دریک ماه گذشته بسیار اذیت شدید. منِ سعادتمند شاید در خیلی از مواقع مقصر بودم و بابت ان عذرخواهی می کنم اما باورکنید همه توانم را گذاشتم تا باشگاه سربلند و موفق شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Smile سلطه کامل لژیونرها بر فهرست تیم ملی
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  ورزشکاران، المپیک توکیو را شگفت‌انگیز کردند
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان