امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شجاع در نقش ژاوی، آسیا در قرق پرسپولیس (عکس)

#1
با پایان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های پرسپولیس و النصر با عبور از سد حریفان خود، راهی مرحله نیمه نهایی شدند تا این دو تیم روز شنبه در یک دیدار حساس، به مصاف هم بروند.


اما با پایان مرحله یک چهارم نهایی، وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به انتشار برترین های قاره در بخش های مختلف شد که نکته جالب حضور چشمگیر بازیکنان پرسپولیس در میان برترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیاست.
 
 
در میان بیشترین شوت های زده شده به سمت دروازه حریفان، عبدالرزاق حمدالله بازیکن مراکشی النصر در صدر قرار دارد. این بازیکن تاکنون 24 بار اقدام به شوت زنی کرده است. عیسی آل کثیر پدیده این دوره از رقابت ها، با زدن 16 شوت به سمت دروازه رقبای پرسپولیس، در رده سوم قرار گرفت و شانس این را دارد تا به آمار خود افزوده و بالاتر از بغداد بونجاحی قرار بگیرد که هم تیمش حذف شده و هم با 18 شوت در رده دوم ایستاده است. 
 


 
شجاع در نقش ژاوی، آسیا در قرق پرسپولیس (عکس) 1

 
 
 
اما در میان بهترین پاسورهای لیگ قهرمانان آسیا، سلطان الغنام بازیکن زهردار النصر ایستاده است. او تاکنون 4 بار برای هم تیمی هایش گلسازی کرده است. سعید آقایی بازیکن چپ پای پرسپولیس نیز با 3 پاس گل در رده دوم مشترک قرار گرفت و می تواند در دیدار مقابل النصر و فینال احتمالی، عنوان بهترین پاسور لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کند. البته مهدی ترابی که در این رقابت ها تنها 2 بازی برای پرسپولیس به میدان رفت، با 2 پاس گل نامش در میان بهترین پاسورهای این رقابت ها دیده می شود.
 
 
شجاع در نقش ژاوی، آسیا در قرق پرسپولیس (عکس) 1

 

 
احسان پهلوان با 11 خلق موقعیت، در میان برترین بازیکنان لیگ قهرمانان در این آیتم دیده می شود. پهلوان که به تازگی به پرسپولیس پیوست، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به رقیبانش در جمع سرخپوشان نشان داد که قصد از دست دادن جایگاهش در تیم را ندارد. جلال الدین ماشاریپوف که در بازی دیشب مقابل پرسپولیس از زمین بازی اخراج شد، با 20 خلق موقعیت، در صدر ایستاده است و اکرم عفیف با 13 مورد دوم است.
 
 
شجاع در نقش ژاوی، آسیا در قرق پرسپولیس (عکس) 1

 
 
اما نکته جالب در بخش آماری AFC، به بخش بیشترین تعداد پاس برمیگردد. جایی که شجاع خلیل زاده مدافع مستحکم پرسپولیس با ارسال 506 پاس بالاتر از تمامی بازیکنان لیگ قهرمانان، در صدر ایستاده است. احمد نوراللهی با 386 پاس، بشار رسن با 376 پاس و حسین کنعانی زادگان با 375 پاس در میان 10 نفر برتر این آیتم قرار گرفته اند که نشان از حضور چشمگیر پرسپولیسی ها در میان بیشترین پاس دهنده های لیگ قهرمانان آسیاست.
 
 
شجاع در نقش ژاوی، آسیا در قرق پرسپولیس (عکس) 1

 
 
در بخش بیشترین ارسال سانتر نیز جلال الدین ماشاریپوف با 59 سانتر با اختلاف فراوان نسبت به هم تیمی اش داستانبک خامداموف قرار دارد که 36 بار به روی دروازه ها سانتر کرده است. بشار رسن با 32 سانتر، سعید آقایی با 30 سانتر و حسن جعفری بازیکن شهرخودرو با 27 سانتر در میان 10 نفر برتر لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. 
 
 
شجاع در نقش ژاوی، آسیا در قرق پرسپولیس (عکس) 1

 
 
 
اما در میان بهترین دروازه بانان لیگ قهرمانان، نام حامد لک خودنمایی می کند. در بخش بیشترین سیو یا نجات دروازه، لک با 15 سیو در رده ششم ایستاده است. این در حالی است که 2 دیدار ابتدایی سرخپوشان در لیگ قهرمانان را بیرانوند درون دروازه ایستاده بود. پیام نیازمند نیز با 19 سیو در رده پنجم قرار دارد. برد جونز دروازه بان باتجربه و خوب النصر با 24 سیو در رده نخست ایستاده است و بازیکنان پرسپولیس در دیدار روز شنبه، کار سختی را در تقابل با این گلر استرالیایی دارند.
 
 
شجاع در نقش ژاوی، آسیا در قرق پرسپولیس (عکس) 1

 
 
در بخش بیشترین کلین شیت، حامد لک با اقتدار در صدر ایستاده است. سنگربان پرسپولیس در 6 دیداری که برای این تیم به میدان رفته، فقط یک بار و آن هم از روی نقطه پنالتی دروازه اش را باز شده دیده است. او با 5 کلین شیت، بهترین دروازه بان آسیا از این منظر است و پس از او، برد جونز از النصر حضور دارد که 4 بار موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد.
 
 
شجاع در نقش ژاوی، آسیا در قرق پرسپولیس (عکس) 1

 

 

 
در بخش بیشترین تعداد دفع توپ نیز نام شجاع خلیل زاده و فرشاد فرجی دیده می شود. شجاع تاکنون موفق شده 27 بار توپ را از محوطه جریمه خودی دور و یا به اصطلاح Block کند و در این بخش در رده پنجم برترین های لیگ قهرمانان آسیا ایستاده است. فرشاد فرجی مدافع شهرخودرو نیز با 25 دفع توپ، پس از شجاع در رده ششم قرار دارد. شیوتانی مدافع کره ای العین به همراه بوعلام خوخی مدافع السد با 30 دفع توپ، در صدر قرار دارند.
 
شجاع در نقش ژاوی، آسیا در قرق پرسپولیس (عکس) 1


پاسخ
 سپاس شده توسط *Aɴѕel*
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان