امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نمایش فیلم چرک و مبتذل در هفته دفاع مقدس با هدف حمایت از روشندلان!

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نمایش فیلم چرک و مبتذل در هفته دفاع مقدس با هدف حمایت از روشندلان! 1

یک گروه هنری که مدعی حمایت از نابینایان است، در هفته دفاع مقدس فیلمی چرک و ضداخلاقی را برای روشندلان نمایش داد تا آنان را سرگرم کرده باشد.

روشندلان به عنوان بخشی از جامعه از نظر امکانات و رفاه بهره‌مندی کمتری دارند و حمایت از ایشان خصوصاً در زمینه‌های فرهنگی و هنری با اکران فیلم اقدامی پسندیده است.

به تازگی گروهی متشکل از بازیگران و نویسندگان سینمایی، تصمیم به راه اندازی سایتی برای پخش فیلم‌های سینمایی برای نابینایان، همراه با توضیح کرده است تا این بخش از جامعه نیز بتوانند فیلم‌های سینمایی را تماشا کنند.

انتخاب بهترین فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی برای نابینایان، طبیعتاً باید جزو اولویت‌های این گروه باشد. نابیانایان در تمام این سال‌ها فیلم‌های زیادی را ندیده‌اند و حالا این امید را دارند که بتوانند فیلم‌های خوب دنیا را با کمک این گروه تماشا کنند.

سایت مذکور در آخر هفته قبل اقدام به پخش فیلمی از میان آثار سینمایی قبل از انقلاب کرده است. سینمای قبل از انقلاب اسلامی نیز دارای فیلم‌های تأثیرگذار و مهمی بوده است که برخی از آنان هنوز برای فیلمسازان الگو و سرمشق است و از آنان به عنوان آثار مهم تاریخ سینمای یاد می‌کنند. فیلم‌هایی مانند گوزن‌ها، تنگسیر، سوته‌دلان و...

اما انتخاب فیلمی که معروف به ابتذال و جزو بخش چرک سینمای قبل از انقلاب است، برای نابینایان چه ضرورتی دارد؟ نابینایان با تماشای این فیلم چه بخش مهم و اثرگذاری از تاریخ سینما را می‌بینند؟ فیلمی که سازنده آن در این فیلم و دیگر فیلم‌هایش الفاظ زشت و رکیک را به کار می‌برد و از ساخت صحنه‌های کاملاً مبتذل ابایی ندارد!

هفته گذشته، هفته دفاع مقدس بود و سینمای ایران گنجینه‌ بسیار بزرگی از فیلم‌های سینمایی و مستند دارد که تماشای آنان روح انسان را نوازش می‌دهد و او را با دنیایی از عواطف، احساسات، ارزش‌های الهی و انسانی آشنا می‌کند. فیلم‌هایی که جزو آثار برتر سینمای ایران‌اند و اکثر منتقدین سینمای ایران به ستایش آنان در این 40 سال پرداخته‌اند.

فیلم‌هایی که ارزش‌های ملی و میهنی، تاریخی، انسانی و ارزش‌های فرهنگی و دینی را به نمایش گذاشته‌اند، در سینمای ایران کم نیستند و سینمای دفاع مقدس در این بین از دیگر گونه‌های سینمایی از همه سربلندتر است.

آیا بهتر نبود که به جای اکران فیلمی با توصیفاتی که گفته شد از سینمای قبل از انقلاب، نابینایان عزیز را به تماشای یک فیلم جذاب و مهم از سینمای دفاع مقدس دعوت کنیم؟ حال که قصد حمایت از روشندلان سینمای ایران را داریم، بهتر است که در گزینش آثار جانب انصاف را رعایت کنیم و ضمن آنکه به مناسبت‌ها توجه داریم، ارزش‌های ملی و میهنی را در سینما در نظر آوریم و نابینایان که تا امروز از تماشای فیلم‌ها محروم‌ بودند را به دیدن فیلم‌های خوب و مهم سینمای ایران دعوت کنیم.

شاید نابینایان به علت شرایط خدادادی که دارند از محتوا و کیفیت فیلم‌های سینمایی مطلع نباشند و ندانند که فیلمی که با توضیح می‌بینند چه جایگاهی در تاریخ سینما دارد و از چه محتوایی برخوردار است؛ بنابراین شاید بهتر باشد که این بخش مهجور کشور با کمک دستیاران و همراهانشان قبل از تماشای فیلم کمی درباره آن بخوانند تا بدانند چه فیلمی را تماشا می‌کنند تا سرشان کلاه نرود. نباید از شرایط نابینایان و فراهم کردن امکاناتی برای آنان سؤاستفاده شود تا جریانی بخواهد سبک فیلم‌های مورد علاقه خود را احیا کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Love
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: ♡
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*-*


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  فیلم Another Round با بازی مدس میکلسن جایزه بهترین فیلم جشنواره ‌BFI را برنده شد
  حقوق گل گدوت در فیلم WW84 معادل ۳۳ برابر حقوق او در فیلم Wonder Woman است
  رضا عطاران سریال شبکه نمایش خانگی می‌سازد
  اولین تریلر WandaVision فضای متفاوت اولین سریال دنیای سینمایی مارول را نمایش می‌دهد
  ثبت‌نام ۴۹۸ فیلم برای شرکت در جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان!
  اولین تیزر تریلر فیلم Dune فاش شد؛ تریلر اصلی چهارشنبه هفته آینده

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان