امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازیگران فیلم لایو اکشن Resident Evil معرفی شدند؛ وفاداری سری جدید به مجموعه بازی

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازیگران فیلم لایو اکشن Resident Evil معرفی شدند؛ وفاداری سری جدید به مجموعه بازی 1

ریبوت فیلم لایواکشن Resident Evil، همه‌ی فیلم‌های «رزیدنت اویل» قبلی را فراموش می‌کند و در سال ۱۹۹۸ میلادی با تمرکز بر شهر راکون سیتی، لیان اسکات کندی و کلر ردفیلد پیش می‌رود.

همه می‌دانند که مجموعه بازی Resident Evil برای بازیکنان علاقه‌مند به ژانر ترس و بقا، بسیار محترم و محبوب است. اما منهای انیمیشن‌های بلند Resident Evil که طرفداران خاص خود را دارند، فیلم‌های ساخته‌شده از روی این سری هرگز تحسین‌شده و بسیار محبوب نبودند. در حقیقت اکثر بازیکنان این فیلم‌های لایواکشن را به هیچ عنوان نمی‌پسندند و آن‌ها را خیانتی به جهان و داستان سری بازی Resident Evil به حساب می‌آورند. اما یک حقیقت را نمی‌توان فراموش کرد؛ این فیلم‌های لایواکشن به طرز انکارناپذیری پول‌ساز و سودآور بوده‌اند. پس حالا که چند سال از اکران ششمین و آخرین فیلم لایواکشن Resident Evil توسط پل دبلیو. اس. اندرسون گذشته است و مجموعه بازی Resident Evil طرفداران بسیار بیشتری هم دارد، سازندگان زمان را برای آغاز سری فیلم لایواکشن جدید آن مناسب می‌دانند.

شرکت Constantin Film که حق ساخت فیلم‌های لایواکشن Resident Evil را دارد و در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۶ میلادی به پخش ۶ فیلم لایواکشن «رزیدنت اویل» پرداخته است، حالا می‌خواهد اقتباسی دقیق از داستان کلر ردفیلد و لیان اسکات کندی در شهر راکون داشته باشد. کپکام در همکاری با این استودیو اعلام کرد که داستان فیلم لایواکشن جدید Resident Evil در سال ۱۹۹۸ میلادی جریان می‌یابد.

جوناس رابرتز، نویسنده و کارگردان فیلم 47Meters Down به ساخت فیلم لایواکشن تازه‌ی Resident Evil می‌پردازد. او که می‌گوید این اثر جدید واقعا به بازی‌های کپکام وفادار خواهد بود، در رابطه با میزان علاقه‌ی خود به پروژه می‌نویسد: «این یک اقتباس رسمی و وفادارانه است که یک داستان در سال ۱۹۹۸ میلادی را روایت می‌کند. با این فیلم می‌خواهم همان تجربه‌ای را که در گذشته از بازی کردن Resident Evil و Resident Evil 2 داشتم، تحویل مخاطبان بدهم؛ تا دوباره آن ترس درونی تجربه‌ی آن دو بازی اورجینال را خلق کنم و همزمان به روایت داستانی انسانی راجع به شهری کوچک و در حال مرگ بپردازم».

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازیگران فیلم لایو اکشن Resident Evil معرفی شدند؛ وفاداری سری جدید به مجموعه بازی 1

در فیلم جدید Resident Evil، کایا اسکودلاریو که او را در فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales دیدیم، نقش کلر ردفیلد را ایفا می‌کند و اون جوگیا که با فیلم Zombieland: Double Tap به یاد می‌آید، ایفاگر نقش لیان کندی است. هانا جان کامن، بازیگر آثاری مانند فیلم Ant-Man and the Wasp این‌جا به بازی در نقش جیل ولنتاین می‌پردازد و رابی امل که به‌تازگی در سریال Upload حضور داشت، بازیگر نقش کریس ردفیلد است. تام هاپر، بازیگر سریال The Umbrella Academy و نیال مک‌دوناف، بازیگر سریال Yellowstone نیز به ترتیب پا در کفش‌های آلبرت وسکر و ویلیام برکین می‌گذارند.

رابرت کالزر، تهیه‌کننده‌ی سری فیلم Resident Evil در رابطه با این ریبوت می‌گوید:

بعد از این همه داستان، حالا وقت بازگشتن به سال ۱۹۹۸ میلادی است. ما احساس کردیم که به بازگشت به گذشته نیاز داریم. چرا که می‌خواهیم رازهای نهفته پشت دیوارهای عمارت اسپنسر و ساختمان‌های راکون سیتی را کشف کنیم.

فراموش نکنید که این فیلم لایواکشن جدید، ارتباطی به دو محصول اقتباسی نتفلیکس ندارد که از روی سری بازی Resident Evil ساخته می‌شوند و این فیلم قرار است توسط سونی در سینماها نمایش داده شود. نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ میلادی یک سریال CGI جدید به اسم Resident Evil: Infinite Darkness را تحویل مخاطبان می‌دهند که دنبال‌کننده‌ی داستان انیمیشن‌های CGI همیشگی این مجموعه خواهد بود و سپس سراغ ارائه‌ی یک سریال لایواکشن Resident Evil می‌رود که به خواهران خاص دنیای «رزیدنت اویل» یعنی جید وسکر و بیلی وسکر می‌پردازد.

تازه اگر فیلم لایواکشن جدید، سریال CGI جدید و سریال لایواکشن جدید به اندازه‌ی کافی شما را هیجان‌زده نمی‌کنند، باید بدانید که بازی Resident Evil Village در سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه خواهد شد و مطابق شایعات، ریمیک بازی Resident Evil 4 هم در سال ۲۰۲۲ میلادی از راه می‌رسد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Love
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: ♡
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*-*


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  بررسی مادران موازی – آلمودوار مجموعه‌ای از شادی را به جشنواره فیلم ونیز ارائه می‌کند
  معرفی فیلم یک جن زده ی آمریکایی - An American Haunting 2005
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال2022 Wednesday Addams
  معرفی فیلم Knives Out 2019 (چاقوکشی)
  معرفی فیلم بلوند (Blonde 2022)
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
Photo معرفی برترین فیلم های انگیزشی(پارت 2)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان