امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گری کار به بازیگران سریال The Peripheral پیوست

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گری کار به بازیگران سریال The Peripheral پیوست 1

گری کار، بازیگر سریال The Deuce برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی اقتباس تلویزیونی رمان The Peripheral شبکه‌ی آمازون انتخاب شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی آمازون گری کار را برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی اقتباس تلویزیونی رمان The Peripheral (جانبی) نوشته‌ی ویلیام گیبسون انتخاب کرده است. این هنرپیشه‌ی بریتانیایی دومین بازیگری است که برای نقش‌آفرینی در سریال «جانبی» انتخاب می‌شود و شبکه‌ی آمازون در اوایل هفته‌ی جاری کلویی گریس مورتس، بازیگر فیلم‌های The 5th Wave (موج پنجم)، Let Me In (بگذار وارد شوم) را به‌عنوان ستاره‌ی آن معرفی کرد. در این اقتباس گری کار در نقش ویلف، روزنامه‌نگاری در قرن ۲۲ ظاهر می‌شود و کلویی گریس مورتس نقش فلین فیشر را ایفا می‌کند که در تلاش برای کنار هم نگه داشتن بقایای خانواده‌ی از هم پاشیده‌ی خود است.

گری کار برای مخاطبان شبکه‌ی آمازون غریبه نیست و اخیراً در سریال آنتولوژی کمدی Modern Love (عشق امروزی) این شبکه به ایفای نقش پرداخت. او همچنین برای بازی در سریال The Deuce (دوز) شبکه‌ی HBO و سریال Trigonometry (مثلثات) شبکه‌های اچ‌بی‌او مکس و بی‌بی‌سی دو شناخته می‌شود. از دیگر آثار تلویزیونی گری کار می‌توان به سریال‌های The Good Fight (پیکار خوب)، Downton Abbey (دانتون اَبی) و Death in Paradise (مرگ در بهشت) اشاره کرد. این بازیگر توانا اخیراً درکنار چادویک بوزمن فقید در فیلم اکشن هیجان‌انگیز Twenty One Bridges (بیست‌ویک پُل) به کارگردانی برایان کرک نقش‌آفرینی کرد و در فیلم بیوگرافی Bolden (بولدن) نقش چارلز بولدن را ایفا کرد که در سال ۲۰۱۹ روی پرده‌ی سینما رفت و نقدهای متوسطی را از منتقدان دریافت کرد.

سال گذشته شبکه‌ی آمازون به تولید یک اقتباس تلویزیونی از رمان The Peripheral چراغ سبز نشان داد. اسکات اسمیت به‌عنوان نویسنده، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر این درام یک ساعته فعالیت می‌کند و گرگ پلیجمن دیگر تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر آن خواهد بود. جاناتان نولان و لیزا جوی سال گذشته یک قرارداد سنگین همه‌جانبه با شبکه‌ی آمازون امضا کردند و به موجب آن تهیه‌کنندگی سریال «جانبی» را از طرف شرکت «کیلتر فیلمز» انجام می‌دهند. وینچنزو ناتالی که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های In the Tall Grass (در چمن‌زار بلند) و Nothing (هیچ چیز) شناخته می‌شود، به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه فعالیت می‌کند و آتنا ویکهام از شرکت «کیلتر فیلمز» و استیون هوبان دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. سریال The Peripheral توسط شبکه‌ی آمازون و بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر تولید می‌شود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Love
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: ♡
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*-*


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان