امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تریلر جدید Destiny 2: Beyond Light سلاح‌ها و تجهیزات اگزوتیک بازی را نمایش می‌دهد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تریلر جدید Destiny 2: Beyond Light سلاح‌ها و تجهیزات اگزوتیک بازی را نمایش می‌دهد 1

استودیوی بانجی تریلر جدیدی را برای بازی Destiny 2: Beyond Light منتشر کرده که به سلاح‌ها و تجهیزات Exotic بسته الحاقی جدید بازی می‌پردازد.

بازیکنان در بسته الحاقی جدید Beyond Light بازی Destiny 2 سلاح‌ها، آرمورها و تجهیزات جدیدی را دریافت می‌کنند که در طول طول ماجراجویی در سرزمین‌های یخ زده قمر اروپا (کوچک‌ترین قمر سیاره مشتری) استفاده خواهند شد. توسعه‌دهندگان استودیوی بانجی وعده دادند که براساس استایل بازی هریک از بازیکنان، سلاح‌ها و آرمورهای جدیدی برای Destiny 2: Beyond Light در نظر گرفته شده است. سلاح‌ها و تجهیزات اگزوتیک به مواردی نسبت داده می‌شود که از یک سیاره بیگانه نشأت گرفته و قابلیت‌های عجیب و غریبی دارند.

در ادامه ضمن امکان تماشای تریلر جدید بازی، یک سری توضیحات کوتاه درباره هریک از تجهیزات یاد شده ارائه خواهد شد. بسته الحاقی Destiny 2: Beyond Light در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برای کاربران این بازی شوتر اول شخص در پلتفرم‌های پلی استیشن، ایکس باکس، ویندوز و استیدیا منتشر خواهد شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تریلر جدید Destiny 2: Beyond Light سلاح‌ها و تجهیزات اگزوتیک بازی را نمایش می‌دهد 1



سلاح‌های Exotic

مسلسل پالسی اگزوتیک: No Time to Explain: این اسلحه ضربات دقیق و کارآمدی را دربرابر دشمنان بازی وارد کرده و شارژ امواجی که به هدف برخورد کرده و Stasis نیروی دشمن را تحت تأثیر قرار می‌دهند، به خشاب سلاح شما بازخواهد گشت. این تفنگ با ایجاد یک پورتال فضایی، گلوله‌هایی از یک خط زمانی موازی را به سمت دشمن شلیک می‌کند.

تفنگ اسنایپر اگزوتیک: Cloudstrike: ضربات نهایی و دقیق این رایفل، یک اشعه الکتریکی را در موقعیت مکانی هدف وارد کرده و روند پیوسته و سریع شلیک‌های آن یک طوفان کامل را در نقطه اصابت ایجاد خواهد کرد.

شمشیر اگزوتیک: The Lament: با تیغه شمشیر Lament شلیک‌ها و ضربات دشمن را بلاک کرده و سپس زره‌های محافظ آن‌ها را خرد کنید. از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این سلاح باید به امکان بهبود وضعیت سلامت حمل کننده‌ی آن با ایجاد صدمه به نیروی دشمن اشاره کرد.

نارنجک انداز اگزوتیک: Salvation’s Grip: هریک از پرتابه‌های این سلاح، با ایجاد یک شبکه کریستالی تمامی اهداف نزدیک خود را منجمد خواهد کرد. این سلاح با شارژ مجدد، تعداد بلورهای کریستالی ایجاد شده و شعاع انجماد خود را افزایش می‌دهد.

آرمورها (زره‌ها) اگزوتیک

کلاه محافظ تایتان اگزوتیک: Precious Scars: این زره محافظ به محض استفاده یک هاله محافظ روی حمل کننده و همراهان نزدیک او ایجاد کرده و دربرابر ضربات دشمن محافظت می‌کند.

دستکش محافظ تایتان اگزوتیک: Icefall Mantle: این آرمور تقویت شده با Barricade جایگزین شده و آسیب‌های وارده از ضربات دشمن را به خود جذب می‌کند.

دستکش محافظ هانتر اگزوتیک: Arthrys’s Embrace: چاقوی سنگین هانتر منجر به کمانه کردن گلوله ها شده و با ضربات دقیق خود، آسیب بیشتری را به دشمن وارد می‌کند. ضمن اینکه نیروی دشمن بعد از ضربه برای مدت کوتاهی متزلزل و آسیب پذیر خواهد بود.

کلاه محافظ هانتر اگزوتیک: Mask of Bakris: با استفاده از این ماسک، قابلیت Dodge هانتر با یک ویژگی جدید موسوم به Shift جایگزین شده که رنج پوشش بالاتر و محافظت بیشتر از استفاده کننده آن را به‌دنبال دارد.

کلاه محافظ Warlock اگزوتیک: Dawn Chorus: پرتابه‌های Daybreak وارلوک در اثر تماس با دشمن باعث سوختن و آتش سوزی شده و آسیب بیشتری را وارد می‌کنند. بعد از هر آسیبی که در اثر این آتش به دشمن وارد می‌شود، انرژی دریافت کنید.

دستکش محافظ Warlock اگزوتیک: Necrotic Grip: آسیب وارد شده به دشمن با استفاده از این تجهیز با گذشت زمان افزایش یافته و با حملات خرابکارانه دشمن در فواصل نزدیک مقابله می‌کند.

بسته‌ی الحاقی Beyond Light به‌صورت همزمان برای تمامی پلتفرم‌های مقصد بازی یعنی کامپیوترهای شخصی، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. همچنین پس از عرضه‌ی پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس بازیکنان می‌توانند بدون هزینه‌ی مجدد، خود بازی و تمام DLCهای خریداری‌شده‌ی آن را روی کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت داشته باشند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Love
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: ♡
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*-*


پاسخ
آگهی
#2
یب وارد شده به دشمن با استفاده از این تجهیز با گذشت زمان افزایش یافته و با حملات خرابکارانه دشمن در فواصل نزدیک مقابله می‌کند.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تریلر World of Warcraft: Shadowlands ویژگی‌‌ها و مکان‌های جدید بازی را نشان می‌ دهد
  احتمالا بازی Resident Evil: Village از یک سیستم ساخت و ساز جدید بهره می‌برد
  تریلر گیم‌ پلی بسته الحاقی Peril on Gorgon بازی The Outer Worlds کاراکترهای جدید داست
Star تریلر جدید Mafia: Definitive Edition در افتتاحیه‌ی ۲۰۲۰ Gamescom نمایش داده می‌شو
  تریلر داستانی Medal of Honor: Above and Beyond در مراسم افتتاحیه‌ی Gamescom 2020 پخش
  تاریخ انتشار Dying Light 2 احتمالاً در هفته‌های پیش رو مشخص خواهد شد
  نام بازی جدید استودیوی مونتریال برادران وارنر ممکن است Gotham Knights باشد
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  رویداد PC Gaming Show 2020 به نمایش بیش از ۵۰ بازی از شرکت‌های مختلف نظیر سگا و اتلوس
  شایعه: به‌زودی از بازی جدید Batman توسط استودیوی وارنر برادرز گیمز مونترآل معرفی خواه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان