امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آب گیاه چریش و هویج و خواص شگفت انگیز آن

#1
آب گیاه چریش و هویج و خواص شگفت انگیز آن 1
با مخلوط کردن چریش و آب هویج می توانید خیلی از بیماری ها را از خود دور کنید و البته خیلی از بیماری ها را چریش و آب هویج درمان کنید. این نسخه یکی از توصیه های طب سنتی در کشورهای مختلف است.
 
خواص مخلوط آب گیاه چریش و آب هویج
 
اگر می خواهید که بدن سالمی داشته باشید، باید برای ایجاد آن سعی و تلاش خودتان را به کار ببرید. بنابر این اگر می خواهید که بدن سالم و عاری از هرگونه بیماری برای سالیان طولانی داشته باشید، می توانید با نوشیدنی های بهداشتی خانگی به سلامت بدنتان کمک کنید.
به خاطر داشته باشید که در آشپزخانه و یا حیاط خانه تان مواد طبیعی یافت می شوند که در سلامت بدن شما موثر خواهند بود و با استفاده متعدد آنها دیگر نیازی به دکتر ندارید و پولهای خود را بیهوده صرف آن نخواهید کرد.
این یک حقیقت می باشد که از زمانی که دارو های مدرن و شیمیایی به بازار آمدند دیگر هیچ کس به داروهای طبیعی اهمیت نداد با این حال داروهای مدرن که از مواد شیمیایی ساخته شده اند در طی سالیان دراز، با عوارض همراه است. یکی از این نسخه های گیاهی که برای سلامتی کل بدنتان قصد داریم به شما معرفی کنیم ترکیب آب گیاه چریش و هویج است.
آیا شما میدانستید که مخلوطی از آب گیاه چریش با آب هویج دارای فواید زیادی برای سلامت بدن می باشند؟
خاصیت ترکیب آب چریش و آب هویج
Neem Juice and Carrot Juice
آب گیاه چریش و هویج و خواص شگفت انگیز آن 1
معجزه ی خاصیت ترکیب آب گیاه چریش و آب هویج
فقط با مصرف روزانه 2 قاشق غذاخوری آب گیاه چریش با 4 قاشق غذاخوری آب هویج در یک مخلوط، به مدت سه ماه پس از صبحانه، باعث بازگشت سلامتی به بدن می شود. برای آشنایی با فواید این مخلوط نا چیز موارد زیر را بخوانید.
1. پاکسازی روده : به علت آنتی اکسیدان غنی موجود در این مخلوط شگفت انگیز، بدن شما به این قدرت می رسد که سموم روده را به طور کلی رفع کند. بنابراین از بیماری های معده جلوگیری می کند.



2. تقویت پوست :به علت آنتی اکسیدان موجود در این مخلوط، می تواند سرعت تولید کلاژن که در پوست شما میباشد چندین برابر شده که نتیجه آن ایجاد سلول های تازه و جوان می باشد.
3. تقویت چشم ها : به علت اینکه این مخلوط حاوی مقادیر زیادی از ویتامین A می باشد، می تواند به بینایی چشم کمک چشمگیری کند که نتیجه آن سالم ماندن چشم ها می شود.
4. جلوگیری از مبتلا شدن به آنفولانزا : به علت اینکه این مخلوط حاوی آنزیم زیادی می باشد، می تواند در از بین بردن باکتری ها کمک به سزایی کند و از بدن در برابر انواع بیماری ها و آنفولانزا دفاع کند.
5. بهبود دادن اشتها : این مخلوط قدرتمند از هویج و گیاه چریش، سرشار از فلاونوئید ها است که می تواند در هضم و دستگاه گوارش بسیار موثر باشد و به عملکرد آن بهبود بخشد، در نتیجه باعث افزایش اشتها می شود.
6. کاهش کلسترول : این مخلوط که سرشار از فیبر کافی می باشد می تواند جذب بیش از حد کلسترول توسط خون را کاهش دهد.
7. بهبود در عملکرد کبد : آنتی اکسیدان موجود در این مخلوط می تواند به حفظ کبد شما از هرگونه بیماری به طور رایگان کمک کند.
یار مگو که من منم
من نه منم نه من منم
گر تو تویی و من منم
من نه منم نه من منم
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان