امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مستندی درباره نحوه تکمیل انیمیشن Soul در دوران قرنطینه ساخته می‌شود

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مستندی درباره نحوه تکمیل انیمیشن Soul در دوران قرنطینه ساخته می‌شود 1

قرار است مستندی درباره انیمیشن Soul منتشر شود که مراحل پایانی ساخت این فیلم به‌وسیله پیکسار در دوران قرنطینه را به تصویر می‌کشد.

کمپانی دیزنی قصد دارد فیلم بعدی استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار یعنی Soul را به جای سینماها، در شبکه دیزنی پلاس (Disney Plus) به نمایش بگذارد. این فیلم ابتدا قرار بود در ماه نوامبر در سالن‌های سینما اکران شود، اما شیوع ویروس کرونا همه برنامه‌ها را به‌هم ریخت، سینماها را به تعطیلی کشید و شبکه‌های خانگی مثل دیزنی پلاس را رونق بخشید. همه این موارد باعث شده‌اند که نمایش فیلم بزرگی مثل Soul به‌صورت خانگی، به‌صرفه‌تر و البته مطمئن‌تر باشد. تاریخ نمایش فیلم نیز به ماه دسامبر و اواخر سال جاری میلادی تغییر پیدا کرد تا انیمیشن Soul به انتخاب اول خانواده‌ها در تعطیلات کریسمس تبدیل شود.

اما از حاشیه‌های مربوط به اکران انیمیشن Soul که بگذریم، باید به تلاش مضاعف تیم پیکسار برای آماده کردن این فیلم در دوران قرنطینه اشاره کنیم. آثاری مثل Soul پروسه تولید طولانی و پیچیده‌ای دارند و اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش نرود، ممکن است فیلم با تاخیرهای پی در پی مواجه شود. اما Soul فقط یک ماهه تاخیر خورد که به‌نظر می‌رسد دلیل اصلی آن هم مربوط به سیاست‌های مارکتینگ دیزنی باشد. این مورد به خوبی نشان می‌دهد که تیم سازنده این انیمیشن در دوران قرنطینه، فشار زیادی را برای به پایان رساندن پروژه تحمل کرده‌اند. تلاش این افراد قرار است موضوع اصلی یک فیلم مستند باشد که به طور خاص به مراحل پایانی تولید انیمیشن Soul در روزهای قرنطینه می‌پردازد.

کمپ پاور، نویسنده انیمیشن Soul و کسی که در کارگردانی این فیلم هم به پیت داکتر کمک کرده است، در یک کنفرانس خبری مجازی که خودِ داکتر و همچنین دینا موری، تهیه‌کننده فیلم در آن حضور داشتند، خبر ساخته شدن این مستند را اعلام کرد. پاور گفت: «ما تصمیم گرفتیم که مستندی درباره نحوه تکمیل پروژه Soul در دوران دورکاری بسازیم. این مستند در آینده منتشر می‌شود، اما هنوز تاریخ آن مشخص نیست.»

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مستندی درباره نحوه تکمیل انیمیشن Soul در دوران قرنطینه ساخته می‌شود 1

طبق اعلام موری، وقتی قرنطینه به خاطر شیوع کرونا آغاز شد، حدود هفت هفته از پروسه تولید Soul باقی مانده بود. او در این باره توضیح داد: «فکر می‌کنم ما واقعا خوش‌شانس بودیم که در آن مرحله از تولید قرار داشتیم. چون از آنجا به بعد، همه کارها فنی بودند. به همین خاطر اعضای تیم می‌توانستند کامپیوترهای خود را بردارند و پروژه را با خودشان به خانه ببرند. همین اتفاق هم افتاد و بعد از یک یا دو روز، کار را از سر گرفتیم. تیم سازمانی ما فوق‌العاده است. همه اعضا انعطاف‌پذیری خیلی خوبی از خود نشان دادند.»

موری در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که همیشه، وقتی یکی از پروژه‌های پیکسار به اتمام می‌رسید، اعضای تیم در یک سینما جمع می‌شدند و این موضوع را جشن می‌گرفتند، اما حالا به‌خاطر شرایط ویژه‌ای که وجود دارد، خیلی از افرادی که روی انیمیشن Soul کار کرده‌اند، حتی نمی‌دانند که نسخه نهایی فیلم چگونه است.

هنوز کمپانی دیزنی درباره زمان و نحوه پخش این مستند چیزی نگفته، اما پیش‌بینی می‌شود که شاهد نمایش آن در شبکه دیزنی پلاس باشیم. یک مستند سریالی مشابه برای انیمیشن Frozen 2 هم چند ماه پیش از همین شبکه پخش شد که در آن به ماه‌های آخر ساخت این انیمیشن پرداخته شده بود.

Soul اولین انیمیشن استودیوی پیکسار است که اکثر صداپیشه‌های آن سیاه‌پوست هستند. کوئست‌لاو، دیوید دیگز، فیلیسیا رشاد، آنجلا باست و ریچارد آیود از جمله افرادی هستند که صدای آنها را در این انیمیشن خواهیم شنید. در Soul، یک معلم موسیقی به نام «جو» (با صداپیشگی جیمی فاکس)، که همیشه آرزو داشت روی صحنه به اجرای جاز بپردازد، بالاخره این فرصت را پیدا می‌کند. اما یک بدشانسی بزرگ باعث می‌شود که او تصادف کند و روح از بدنش جدا شود. سپس روح جو به جایی فرستاده می‌شود که همه ارواح در آنجا آموزش می‌بینند تا دوباره به بدن‌های زمینی منتقل شوند. جو در آنجا با یک روح دیگر به اسم «۲۲» (با صداپیشگی تینا فی) آشنا می‌شود و تلاش می‌کند که به بدن خودش روی زمین برگردد.

انیمیشن Soul در تاریخ ۵ دی‌ماه ۹۹ (۲۵ دسامبر ۲۰۲۰) از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Love
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: ♡
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*-*


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کدام انیمیشن محبوب را انتخاب میکنید ؟(بروز رسانی شد)
  بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰؛ جذاب و مهیج
  اولین تصاویر از کاراکتر صداگذاری‌شده توسط جانی دپ در انیمیشن Puffins
  اولین تریلر انیمیشن The Boss Baby: Family Business منتشر شد
  تاریخ انتشار انیمیشن Transformers: War For Cybertron Earthrise مشخص شد
  نخستین تصاویر انیمیشن Minions Holiday Special به زمان پخش آن اشاره دارند
  تریلر انیمیشن Once Upon a Snowman ماجراجویی اولاف برای یافتن هویتش را نشان می‌دهد
  نگاهی به انیمیشن لاک پشتهای نینجا+چند عکس زیبا ازشون!
  اولین تریلر انیمیشن سریالی Animaniacs منتشر شد
  انیمیشن سریالی Archer برای فصل دوازدهم تمدید شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان