امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پنج تکنیک برای خرید بلیط ارزان از آژانس ها

#1
همیشه خرید بلیط ارزان برای سفر های داخلی و خارجی دغدغه ی افراد مختلف بوده، در اینجا به برخی نکات برای تهیه بلیط ارزان قیمت اشاره میکنیم.

خرید بلیط ارزان قیمت از آژانس ها
بلیط هواپیما ارزان شد! خرید بلیط هواپیما فقط با 50 هزار تومان! بلیط هواپیما را به قیمت یک هندوانه بخرید! این تیترهایی است که در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف با ان روبرو می شود. دوست دارانی که با هواپیما سفر می نمایند، بسیار دوست دارند، بلیط این وسیله نقلیه را ارزان و بدون دغدغه تهیه کنند.

شاید در برخی از مواقع اختلاف قیمت به چندین هزار تومان هم نرسد، اما ما ایرانی ها همیشه با تخفیف شاد می شویم. اگر در سر خود رزرو بلیط هواپیما ارزان را می پرورانید، مطالعه این مطلب می تواند کمک بسیار زیادی در تهیه بلیط هواپیما ارزان کند.


5 تکنیک کلیدی برای خرید بلیط هواپیما ارزان
اگر در پی سفری باکیفیت و مقرون به صرفه با هواپیما هستید، تکنیک های زیر را جدی بگیرید. با به کارگیری تکنیک های زیر خرید بلیط هواپیما با شیرینی عجین خواهد شد.
آنلاین و گوش به زنگ باشید
خرید بلیط هواپیما ارزان یک هنر است که هر کسی میتواند این هنر را فرا بگیرد. صبر و حوصله در خرید بلیط هواپیما ارزان حرف اول را می زند. اگر برای تفریح به مقاصد مختلف سفر می کنید، حتما از 30 روز قبل قیمت بلیط هواپیما را از سامانه های مختلف مورد بررسی قرار دهید. با بررسی هی به عمل امده می توانید نوسانات بلیط هواپیما را دریابید و در بهترین زمان خرید بلیط این وسیله نقلیه سریع و مجهز را انجام دهید. آنلاین بودن و سریع بودن هم می تواند در کنار حوصله و صبر بالا کارساز باشد.
بلیط چارتر را فراموش نکنید
یک راه حل بسیار مناسب برای خرید بلیط هواپیما ارزان، انتخاب بلیط چارتر به جای بلیط سیستمی است. اگر به خوبی حوصله به خرج دهید می توانید از بین سامانه های مختلف بلیط چارتر ارزان تر و مرون به صرفه تر از سایر بلیط های چارتر پیدا کنید. البته در این زمینه باید مراقب سایت های نامعتبر باشید تا بعدا به دردسر نیفتد. بسیاری از مسافران با خرید بلیط چارتر از سایت های نامعتبر در فرودگاه متوجه می شوند چه کلاه بزرگی سرشان رفته است. تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما به صورت چارتر و سیستمی هستند.
مهمترین نکته در خرید بلیط
یکی از مهمترین نکات در خرید بلیط چارتر شناسایی بازه زمانی پر سفر و کم سفر در طول سال است. در بازه های زمانی پرسفر سال مانند تعطیلات نوروز، تعطیلات رسمی، تعطیلات تابستانی، جشن ها و اعیاد ملی و مذهبی انتظار نداشته باشید، بلیط چارتر را با میزان اختلاف بسیار زیاد خریداری کنید. چه بسا بلیط چارتر در این بازه زمانی قیمت بیشتری هم داشته باشد. روزهای پایانی سفر بهترین موقع برای خرید بلیط چارتر است. بلیطی ارزان و مقرون به صرفه در این بازه زمانی می تواند هزینه های سفر را به طور چشمگیری کاهش دهد.
بلیط کودکان را جدی بگیرید
قیمت بلیط برای کودکان و نوزادان در بلیط های سیستمی متفاوت می باشد. اگر خانواده ای پرجمعیت دارید، خرید بلیط سیستمی را در صدر کارهای خود قرار دهید. با توجه به اینکه شرکت های هواپیمایی بلیط نوزادان و کودکان را کمتر از بزرگسالان قرار داده اند، می توان با خرید بلیط هواپیما سیستمی هزینه های سفر را به طور چشمگیری کاهش داد. در بلیط های چارتر هزینه سفر برای افراد بزرگسال، کودک و نوزاد یکسان است.


بلیط های لحظه آخری را دریابید
شرکت های هواپیمایی و چارتر کننده با توجه به نزدیکی زمان پرواز و تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما بلیط های خود را با تخفیف ارائه می دهند. در این مواقع می توان با آماده بودن حدودی برای سفر بلیط هواپیما را با هزینه های بسیار کمتری تهیه کرد.
خرید بلیط لحظه آخری نوعی معامله برد برد برای شرکت های هواپیمایی، چارتر کننده و متقاضیان بشمار می رود. متقاضی بلیط هواپیما خود را با قیمت کمتری تهیه می کند و شرکت چارتر کننده و هواپیمایی بلیط های خود را به فروش می رساند تا متحمل ضرر نشود.
خرید بلیط به صورت آنلاین
همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، باید انلاین و به گوش بود تا بلیط هواپیما را ارزان خریداری کرد. سایت های بسیار زیادی در امر ارائه بلیط هواپیما فعالیت می کنند.
این سایت با بیش از 900 ایرلاین داخلی و بین المللی همکاری می کند و توانایی ارائه انواع بلیط هواپیما را با قیمت های متفاوت دارد. از همین رو با چند کلیک ساده می توانید به راحتی نرخ انواع بلیط هواپیما را به صورت آنلاین مشاهده کرده و بعد از مقایسه قیمت ها ارزانترین و با کیفیت ترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید. با این روش بلیت خود را بدون واسطه و ارزانتر می خرید.
منبع : نمناک
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خرید خرما آنلاین - معرفی 10 مدل از بهترین خرما های ایران
  قیمت و خرید یونیت دندانپزشکی
  هنگام خرید کلاه گیس زنانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
  خرید دستگاه لیبل زن با قیمت مناسب
  لیست قیمت و فروش ارزان انواع قفل دیجیتال و هوشمند
  معایب خرید کانکس دست دوم
  معرفی چند سایت و پیج اینستاگرام برای خرید های دخترونه یا پسرونه
  چرا خرید جایگاه سوخت مقرون به صرفه تر از ساخت آن است؟
  چرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما به نفع شماست؟
  فرهنگ و جامعه » جامعه چگونه بلیط هواپیما مشهد را ارزان بخریم؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان