امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هشدار؛ کرونا چهره تهران را به زودی تغییر می دهد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هشدار؛ کرونا چهره تهران را به زودی تغییر می دهد 1
دکتر علیرضا زالی در مراسم تجلیل از شهدای عرصه سلامت ناجا که در ستاد فرماندهی انتظامی استان تهران برگزار شد، با بیان اینکه امنیت ستودنی و افتخار آمیز امروز کشور، از نقطه صفر مرزی تا قلب پایتخت، رهین تلاش شبانه روزی فرزندان این سرزمین است که در کسوت نیروی انتظامی خدمت می‌کنند، گفت: نیروی انتظامی قبل از اینکه یک نیروی نظامی باشد، یک نظام اجتماعی است و امروز رابطه الفت آمیز و مهرورزانه نیروی انتظامی با آحاد شهروندی مثال زدنی است.

وی ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی، با بیان اینکه معمولا در سراسر کشورها، با شنیدن نام پلیس یک چهره خشن در اذهان عمومی متبادر می‌شود، شنیدن نام پلیس در اذهان مردم ایران را یادآور چهره‌ای مهرورز عنوان کرد.

دکتر زالی با بیان اینکه دستیابی به چنین سطحی از سرمایه اجتماعی در بین مردم ستودنی است، نیروی انتظامی را کانونی اطمینان بخش و امنیت بخش در آحاد اجتماعی توصیف کرد.

وی نقش اعتماد عمومی و مردمی بودن این نهاد را در اقتدار نیروی انتظامی موثر خواند و برخورداری از چنین جایگاهی را به نیروی انتظامی تبریک گفت.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با تاکید بر اهمیت انکار ناشدنی مسئله کرونا در وضعیت فعلی کشور، توفیق حکمرانی را در گروی نحوه مدیریت بیماری کرونا دانست.

دکتر زالی با بیان اینکه امروزه در دنیا نوع رویکرد نسبت به مدیریت بیماری کرونا به عنوان یکی از شاخص‌های حکمرانی مطرح است، به مرور نحوه مشارکت نیروی انتظامی در مدیریت بیماری کرونا از روزهای نخست شیوع بیماری تا کنون پرداخت و با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از روزهای نخست شیوع بیماری تمام ظرفیت‌های خود را در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار داده است، یادآور شد: خوشبختانه با همت بلند نیروی انتظامی کماکان این همکاری همگرایانه ادامه دارد.

وی با اشاره به نقش موثر نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق و احتکار اقلام بهداشتی و تجهیزات حفاظتی همچون ماسک، الکل، گان و ... به ویژه در هفته‌های نخست شیوع بیماری، فایق آمدن بر مبارزه با قاچاق را مرهون اقتدار نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: زدودن فرایند قاچاق اقلام بهداشتی از چهره شهر ماحصل تلاش نیروی انتظامی است.

زالی در ادامه با اشاره به نقش موثر نیروی انتظامی در مدیریت سفرهای نوروزی، مدیریت تجمعات ۱۳ فروردین و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و نظارت بر ارایه خدمات عمومی و همچنین مشاغل از منظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: نیروی انتظامی در شهر تهران تمام امکانات درمانی و بهداشتی خود را در اختیار ستاد مقابله با کرونای استان تهران قرار داده است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه در روزهای آتی با همکاری نیروی انتظامی در اجرای برنامه‌های بازدارنده، شهر چهره‌ای متفاوت به خود خواهد گرفت، تصریح کرد: اپیدمی‌ها چهره خشن و بی رحمی دارند و به هیچ مساله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی توجه نمی‌کنند، از این رو با توجه به چهره خشن این دشمن باید از اقتدار نیروی انتظامی بهره لازم در مبارزه با این ویروس گرفته شود.

زالی اضافه کرد: اگرچه اقدامات ایجابی در مبارزه با ویروس کرونا موثر است، اما برای صیانت از نفوس شهروندی اقدامات سلبی نیز با رعایت حقوق شهروندی باید صورت بگیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، وی نسبت به همکاری و تعامل بیشتر بین ستاد مقابله با کرونا و پلیس پیشگیری ، پلیس راهنمایی رانندگی، پلیس مترو، پلیس امنیت و ... برای اجرایی کردن یک شیوه عملیاتی برای مبارزه با کرونا ابراز امیدواری کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(((:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
•ناشناس•
پاسخ
 سپاس شده توسط Волшебник ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی
#2
Information 
همكاري نهادهاي جامعه مي تو نه تغيير سبك زندگي رو آسون تر بكنه
اما كلان شهر ها با رفت و آمد در شهر يا نوع صحبت كردن مردم بين هم مي تونن سريع تر باعث رشد متقابل بشن
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
LIFE
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رشد کسب و کارهای آنلاین با شیوع کرونا
  کارت اعتباری سهام عدالت به‌زودی ارائه می‌شود
  افزایش ۳۸ درصدی معاملات مسکن تهران در تیر/ کاهش ۱۳ درصدی قراردادهای اجاره
Thumbs Up برای احیای کامل اقتصاد آمریکا نیازمند واکسن کرونا هستیم!
  قیمت مسکن در تهران
Thumbs Down توقف واردات اقلام حفاظتی مرتبط با کرونا !
Shocked رکود شدید اقتصادی آلمان در سایه کرونا !
  تغییر کسب‌وکار با تغییر طرز فکر کارکنان
  تهران متری چند؟
  مبنای افزایش حقوق کارمندان تغییر کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان