امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی سانتافه 2019 از نظر راحتی سرنشینان

#1
سانتافه با داشتن صندلی های پارچه ای راحت و ردیف دوم کشویی و چرخشی در دسترس، یک سکوی انعطاف پذیر برای مسافران یا بار موجود برای مسافران یا باربری است. سواری این خودرو آرام است و اصلا سر و صدای موتور بیرون شنیده نمی شود و صدای آن باعث نمی شود که مکالمه ی مسافران سوار خودرو قطع شود . سیستم تعلیق این خودرو محکم است و وقتی خودرو بر روی سطوح برجسته قرار می گیرد یا در مکان های شکسته و پیچیده قرار بگیرد، محکم است.

راحتی صندلی های خودرو: صندلی های جلو یک نقطه قوت است. صندلی های این خودرو دامنه تنظیم زیادی را ارائه می دهند و برای مسافت های طولانی مانند مسافرت راحت هستند. پارچه صندلی آژمایشی این خودرو گرمای بدن را زیاد جذب نیم کند. صندلی های عقب نسبتا سف و سخت تر هستند اما توجه داشته باشید که از زاویه های راحتی راحت برخوردار هستند. خودرو در این بخش امتیاز 8.5 از 10 را می گیرد که امتیاز نسبتا بالایی برای این کراس اوور هیوندای است.

رانندگی راحت این خودرو: تنظیم سیستم تعلیق سانتافه در جاده های صاف یا سطوح برجسته و برآمده در جاده ها خوب کار می کند. البته یک نکته ثابل توجه است. هنگام رانندگی بر روی برجستگی های زیاد به خصوص مواردی که پشت سر هم اتفاق بیوفتد مانند آژاد راه سیمانی شکسته باعث لرزش شده و آرامش را از بین می برد. خودرو در این بخش دارای امتیاز 7  از 10 است.

صدا و ویبره خودرو: سطح نویز داخلی این خودرو معمولا خاموش است. سر و صدای موتور در حالت عادی کمی غیر قابل قبول است. هرچند به طور کامل نمی توان این را یک ایراد برای خودرو در نظر گرفت. سر و صدای تایر در سطح جاده های دانه دار یا وجود ذره های درشت روی سطح جاده قابل توجه است. برجستگی های خشن و لبه مربع باعث سر و صدای زیاد  در خودرو می شود. درست است که این سر و صدا بلند نیست اما قابل توجه است. خودرو در این بخش امتیاز 8 از 10 را از آن خود کرده است.

کنترل دمایی  خودرو: سیستم کنترل آب و هوای منطقه دوگانه به وضوح دارای برچسب و استفاده آسان است. دریچه های هوایی برای مسافران عقب فراهم شده است. این سیسم آرام و موثراس، اما حالت خودکار فن کندتر از آن چیزی است که انتظار دارید، کاهش می دهد و این امر زمان حل و فصل تغییرات شدی دما را طولانی تر می کند. بخاری های صندلی جلو بسیار عالی هستند و به سرعت گرم می شوند. خودرو در این بخش امتیاز 8  از 10 را می گیرد.

منبع:
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بررسی نوسانات قیمت سایپا در آذر 1399
  نقد و بررسی سراتو؛ خودروی محبوب و خوش‌ساخت
  بررسی سوناتا active 2018
  بررسی رنو کولیوس 2018 دیزلی
Star CITROËN BERLINGO NEW WITS 2019 AUTOBEST AWARD
  بررسی تمامی معایب دو خودروی پژو ۴۰۵ SLX و پژو ۴۰۵ GLX
  نیشِ لذت‌بخش عقربِ ایتالیایی! بررسی آبارث 124 اسپایدر
  تست و بررسی مرسدس بنز C300 کابریولت در ایران
  رونمایی از مدل جدید پاگانی هوایرا رودستر 2019 (عکس)
  بررسی لامبورگینی اونتادور SV مدل ۲۰۱۶

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان