امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کالین فارل از ادامه تولید فیلم The Batman تا فوریه ۲۰۲۱ می‌گوید

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کالین فارل از ادامه تولید فیلم The Batman تا فوریه ۲۰۲۱ می‌گوید 1

کالین فارل، بازیگر نقش پنگوئن در فیلم The Batman اخیراً در گفت‌وگویی اعلام کرد که تولید این فیلم ابرقهرمانی تا چهار ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کالین فارل اعلام کرد که فیلم The Batman (بتمن) تا فوریه‌ی ۲۰۲۱ (بهمن/اسفند ۱۳۹۹) در مرحله‌ی تولید خواهد بود. این بازیگر ایرلندی به‌تازگی در برنامه‌ی صبحگاهی ایان دمپسی شبکه‌ی رادیویی Today FM برای اشاره به یک وقفه کوتاه در روند فیلم‌برداری فیلم «بتمن» به‌دلیل ابتلای یکی از اعضای تولید به ویروس کرونا گفت: «آن‌ها چند هفته پیش با مشکل کوچکی مواجه شدند که شاید در مورد آن مطالبی خوانده باشید». کالین فارل، بازیگر سریال آنتولوژی درام-جنایی True Detective (کارآگاه حقیقی) در این فیلم ابرقهرمانی نقش اسوالد کابلپات یا پنگوئن را ایفا می‌کند. فیلم The Batman سال دوم مبارزه‌ی شوالیه‌ی تاریکی با جرم‌وجنایت سازمان‌یافته‌ی شهر گاتهام و مقابله با کاراکترهای شرور آن را نشان می‌دهد. اخیراً بازیگران در شهر لیورپول مشغول فیلم‌برداری این فیلم بودند و رابرت پتینسون یا یکی از بدل‌کارهای آن بر فراز یکی از ساختمان‌های بسیار بلند شهر دیده شد.

کالین فارل قبلاً اشتیاق بالای خود به این پروژه را ابراز کرده بود و ظاهراً هنوز هم به ایفای نقش در آن علاقه‌مند است. این هنرپیشه‌ی برجسته اخیراً در گفت‌وگو با مجله‌ی اس‌اف‌ایکس گفت: «مت ریوز کار شگفت‌انگیزی انجام داده است که این اثر را مأنوس و درعین‌حال تازه و منحصربه‌فرد نگه می‌دارد و مشارکت در آن بسیار هیجان‌انگیز است.» کالین فارل در ادامه اظهار داشت:«من با بچه‌هایم فیلم‌های بتمن را تماشا کرده‌ام، اما فیلم‌نامه‌ی فیلم The Batman احساس بدیع و نوآورانه‌ای به بیننده منتقل می‌کند. این فیلم‌نامه به سمت داستان آن فیلم‌ها گرایش پیدا می‌کند، اما وام‌دار آن‌ها نیست و از اسطوره‌های بروس وین، بتمن و شهر گاتهام حاصل شده است. بااین‌حال، حس نسخه و تفسیری را دارد که قبلاً نظیرش را ندیده بودم.» پیش از این شرکت برادران وارنر تاریخ اکران بسیاری از آثار سینمایی خود را تغییر داد و اکران فیلم The Batman را از تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۰ (۱ اکتبر ۲۰۲۱) به ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ (۴ مارس ۲۰۲۲) تغییر داد.

اخیراً سخنگوی شورای شهر لیورپول در پی نگرانی‌های حاصل از شیوع ویروس کرونا و تشدید محدودیت‌ها اظهار داشت که «این اقدامات پیشگیرانه تأثیری روی روند تولید فیلم The Batman نخواهد داشت و سازمان ناظر بر آثار سینمایی و تلویزیونی با همه‌ی تولید‌کننده‌ها ارتباط نزدیکی دارد تا از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اطمینان حاصل کند». پیش از آن نیز تصاویری از این فیلم ابرقهرمانی منتشر شد که بروس وین، سلینا کایل و اسوالد کابلپات را در یک مراسم تشییع جنازه‌ی بزرگ نشان می‌داد. رابرت پتینسون نقش بتمن، زوئی کراویتز نقش سلینا کایل/زن گربه‌ای، پل دینو نقش ادوارد نیگما/ریدلر، کالین فارل نقش پنگوئن، جان تورتورو نقش کارماین فالکون، جفری رایت نقش کمیسر جیمز گوردون، اندی سرکیس نقش آلفرد پنی‌ورث و پیتر سارسگارد نقش گیل کالسون را در فیلم The Batman ایفا می‌کنند. مت ریوز، کارگردان فیلم Cloverfield (کلاورفیلد) سکان هدایت فیلم «بتمن» را در دست دارد و متنسون تاملین را در نگارش فیلمنامه‌ی آن یاری می‌کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Love
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: ♡
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*-*


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  ۴۲ فیلم که در سال ۲۰۲۱ نباید از دست دهید !
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  کارگردان Ex Machina یک فیلم ترسناک جدید و کم هزینه را تولید خواهد کرد
  تولید دنباله فیلم Extraction از سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود
  تصاویر جدید از پشت صحنه فیلم The Batman غار بتمن را نشان می‌دهند
Video انصراف جلیل سامان از ساخت ادامه سریال "زیرخاکی"
  فیلمبرداری Guardians of the Galaxy 3 احتمالا در سال ۲۰۲۱ آغاز شود
  تولید Black Panther 2 از جولای ۲۰۲۱ آغاز می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان