امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

از بین بردن سلولیت با خوردن زغال اخته

#1
از بین بردن سلولیت با خوردن زغال اخته 1
سلولیت ممکن است درمانی سخت و پیچیده داشته باشد ولی می توانید با داشتن تغذیه مناسب از این مشکل پیشگیری کنید و پوستی زیبا داشته باشید. زغال اخته یکی از خوراکی های مفید ضد سلولیت است.
مصرف رغال اخته برای پیشگیری از سلولیت
زغال اخته ها فقط برای سالی یک بار خوردن نیستند. دانشمندان دانشگاه اسکرانتون ادعا می کنند زغال اخته ها در مقایسه با 19 نوع میوه دیگر که خوردنشان در آمریکا شایع است، مقدار فوق العاده بالایی از یک نوع خاص آنتی اکسیدان به نام فنول دارند که بدن را در برابر بیماری های قلبی، سرطان و سکته مغزی محافظت می کند. اما زغال اخته دارای خواص ضد سلولیت با ارزشی نیز هست. مواد غذایی گیاهی در آب شیرین نشده زغال اخته و در بسیاری از میوه ها و سبزیجات دیگری که رنگ درخشان دارند، می تواند مایعات انباشته شده در بافت های بدن را کاهش دهد.
زغال اخته، سلولیت و سیستم لنفاوی
من همچنین فکر می کنم که سلولیت بیشتر به خاطر یک سیستم لنفاوی تنبل اتفاق می افتد چون باعث حجم عضلانی ضعیف در بافت های همبند می شود. یک مطالعه در دانشگاه بروکسل در بلژیک انجام شد که نشان داد خانم هایی که مبتلا به سلولیت هستند از کمبودهایی در سیستم لنفاوی خود نیز رنج می برند. یک سیستم گردش خون ثانویه نسبتا ناشناخته زیر پوست که بدن را از مواد زائد سمی، باکتری ها، فلزات سنگین، سلول های مرده، پروتئین های به دام افتاده و گویچه های چربی خلاص می کند. در اصل، سیستم لنفاوی شریک کبد در حذف مواد سمی از بدن است و زغال اخته به خالی شدن کامل عروق لنفاوی کمک می کند که باعث محو شدن سلولیت می شود.
آربوتین، یکی از مواد فعال موجود در زغال اخته، روی بیرون کشیدن آب برای حذف توسط کلیه ها کار می کند. همزمان آب زغال اخته نیز روی سلولیت کار می کند چون فلاونوئیدهای درون میوه، باعث بهبود قدرت و یکپارچگی بافت همبند و عملکرد روان سیستم لنفاوی می شوند. نوشیدن روزانه آب زغال اخته باعث می شود اطمینان حاصل کنید کلیه ها و سیستم لنفاوی برای حذف زباله ها و چربی ها مایعات مورد نیاز خود را دارند. به صورت ایده آل آب باید فیلتر شده و بدون کربوهیدرات باشد. بدن به خلاص شدن بدن از زباله ها کمک می کند، بافت بدن را مرطوب و چرب نگه می دارد و ممکن است حتی در سوخت ساز بدن به شما کمک کند.
زغال اخته و مسیر سم زدایی
زغال اخته سرشار است از ویتامین های A، B1، B2، B3، B5، B6، C و E و همچنین اسید فولیک، بور، کلسیم، کروم، مس، آهن، منیزیم، منگنز، مولیبدن، فسفر، پتاسیم، سلنیوم، سدیم و گوگرد دارد. تمام ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای فعالیت کبد و دیگر عملکردهای بدنی. این توت های قرمز رنگ پر قدرت برای کمک به سم زدایی کبد نیز ضروری هستند چون حاوی سطح بالای آنتی اکسیدان هستند که برای هر دو فاز سم زدایی ضروری اند. علاوه بر این مقدار بالای اسیدهای آلی موجود در زغال اخته – مانند بنزوات، مالیک، کوئینیک، سیتریک و اسید های الاژیک – کیفیت و خواص درمانی بالایی در خود دارند. برای مثال اسید مالیک، یک تنظیم کننده هضم قوی است و به مقاومت در برابر اسهال کمک می کند.
چگونه از نهایت قدرت زغال اخته استفاده کنیم؟
آب زغال اخته میکس آبی است که احتباس مایعات را از بین می برد، ضایعات انباشته در سیستم لنفاوی را پاک می کند وهمچنین به از بین رفتن ظاهر بد شکل سلولیت کمک می کند. برای آماده کردن آب زغال اخته، کافی است مقداری از آب زغال اخته را در یک بطری با مقدار بیشتری آب ترکیب کنید ( دقت داشته باشید آب زغال اخته باید شیرین نشده باشد ).

منبع تاپ ناز
یار مگو که من منم
من نه منم نه من منم
گر تو تویی و من منم
من نه منم نه من منم
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درمان خانگی کک و مک ؛ از بین بردن کک و مک با کمک طب سنتی و خانگی
  تغذیه بعد شکستگی استخوان و مواد مغذی برای جوش خوردن استخوان
  چرا موقع غذا خوردن نباید حرف بزنیم ؟
  مزایای آهسته غذا خوردن و عوارض تند خوردن آن
  آیا خوردن میوه در تنظیم قند خون موثر است ؟
  مضررات خوردن کپک و ضررهای خوردن قسمت سالم غذای کپک زده
  از بین بردن لکه و تیرگی گردن با ماسک های خانگی و گیاهی
  ماسک زغال فعال برای مو | از پاکسازی پوست سر تا رفع ریزش مو
  ماسک برای سیاهی دور چشم | از بین بردن تیرگی ها به روش خانگی
  برای از بین بردن بوی سیر از دهان و معده چه کنیم؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان