امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مقایسه 2 هیوندای جذاب تا 800 میلیون

#1
هیوندای اکسنت 2016 فول موتور MPI

سال 2014 بود که آسان موتور در ادامه واردات خودروهای کره‌ای، هیوندای اکسنت را به‌عنوان خودروی جدید خود به خریداران ایرانی معرفی کرد. عرضه مدل‌های صفرکیلومتر این سدان جذاب و اقتصادی تنها دو سال طول کشید اما در همان دو سال و سال‌های پس‌ازآن خرید خودرو دست دوم و صفر هیوندای اکسنت 2016 فول موتور MPI یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها برای دوستداران خودروهای کره‌ای بود. هیوندای اکسنت برای کسانی که به دنبال یک خودروی جمع‌وجور و اقتصادی برای انجام کارهای روزمره در سطح شهر هستند گزینه بسیار مناسبی است.

خرید این خودرو با حدود قیمتی 680 تا 730 میلیون برای طرفداران سرعت و شتاب اصلا به‌صرفه نیست. چراکه موتور هیوندای اکسنت توان بالایی برای ایجاد سرعت و شتاب هیجان‌انگیز در این خودرو ندارد.  همچنین به دلیل فضای کوچک کابین نمی‌توان به چشم یک خودروی خانوادگی به آن نگاه کرد. چراکه خانواده‌های پرجمعیت و قدبلند قطعا با فضای قرارگیری سر و زانوها به مشکل بر خواهند خورد. در مقابل ایمنی بالای خودرو، استهلاک کم، مصرف پایین سوخت و امکانات رفاهی متنوع و جذاب از مزیت‌هایی است که خرید خودرو هیوندای اکسنت در اختیار شما قرار می‌دهد.

هیوندای آزرا 2007 فول

هیوندای آزرا یک سدان خوش‌ساخت کره‌ای است که از سال 2006 به همت آسان موتور به جاده‌های ایران راه پیدا کرد. متاسفانه همچون دیگر خودروهای کره‌ای تولید و عرضه این خودرو نیز در سال 2011 متوقف شد و اکنون تنها امکان خرید خودرو دست دوم هیوندای آزرا وجود دارد. اما باوجود قیمت 670 تا 720 میلیونی هنوز هم افراد زیادی هستند که برای خرید خودرو هیوندای آزرا 2007 فول سر و دست می‌شکنند. به همین دلیل بازار دست‌دوم هیوندای آزرا بسیار پررونق است و فروشندگان این خودرو نیازی به صرف وقت برای پیدا کردن خریداران واقعی نخواهند داشت.

هیوندای آزرا 2007 فول یک سدان نیمه لوکس با مزایایی همچون ظاهر زیبا و جذاب، کابین بزرگ، موتور پرقدرت و شتاب‌گیری مناسب است. همچنین شرکت آسان موتور باوجود توقف عرضه این خودرو هنوز هم خدمات پس از فروش خوبی را برای آن ارائه می‌دهد. علاوه بر آن بازار خرید خودرو دست دوم هیوندای آزرا به‌اندازه کافی گرم هست. در مقابل باید اشاره کنیم که موتور و گیربکس هیوندای آزرا نیاز به سرویس دائمی دارد. چراکه استهلاک این خودرو کمی بالا است. علاوه بر آن مصرف سوخت بالا و ارتفاع پایین سقف در ردیف عقب از دیگر معایب خرید این خودرو است.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چرا خودرو هامرEV شاسی بلند در مقایسه با وانت قدرت کمتری دارد؟
  چه کسانی پراید را یک ماهه ۲۲ میلیون تومان گران کردند؟
  هیوندای بایون 2021 معرفی شد
  مقایسه قیمت توسان کارکرده و جک s5 صفر
  خودروها محبوب هیوندای در ایران را می‌شناسید؟
  مقایسه دو پرطرفدار چینی
  مقایسه جک اس5 با رقبای چینی
  مقایسه برخی مدل های خودروی هایما
  مقایسه دو خودرو رنو تلیسمان و هوندا آکورد
  مقایسه دو خودروی لوکس جنسیس کوپه و سدان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان