امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چرا این شش ستاره دعوت نشدند

#1
با وجود آنکه آخرین لیست دراگان اسکوچیچ ، نسبت به گذشته غایبان زیادی دارد اما غیبت شش ستاره اصلی بیش از دیگران به چشم می آید؛ علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، مهدی طارمی، سردار آزمون و مهدی ترابی بازیکنانی هستند که تقریبا در اغلب اردوهای تیم ملی در دو سال اخیر حضور داشته و هرکدام در تیم های اروپایی بازی می کنند.

ستاره ها چرا دعوت نشدند

اسکوچیچ اما برای دعوت از این شش ستاره دلایلی داشته ست. علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی تیم برایتون در بازی جام اتحادیه برابر منچستر یونایتد حدود یکماه قبل دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و 4 بازی تیمش در لیگ برتر را به همین دلیل از دست داد. گراهام پاتر سرمربی برایتون در آخرین مصاحبه اش درباره مصدومیت جهانبخش گفت که این بازیکن هنوز به آمادگی لازم برای حضور در میدان نرسیده است.

*علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم آنتورپ هم که از زمان حضورش در فوتبال بلژیک هنوز فرصت بازی پیدا نکرده نیز با مصدومیت مشابه جهانبخش مواجه است. او نیز دو روز بعد از آسیب دیدگی جهانبخش در برابر منچستر یونایتد در تمرین تیم آنتورپ از ناحیه کشاله ران مصدوم شد. البته بیرانوند بعد از رفع مصدومیتش توانست به نیمکت آنتورپ بازگردد و در بازی قبلی تیمش برابر استانداردلیژ دروازه بان ذخیره بود. 
 
چرا این شش ستاره دعوت نشدند 1



*جهانبخش و بیرانوند که بعد از گذراندن دوران مصدومیت ، تازه تمریناتشان را شروع کرده اند با دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی در ارتباط با شرایطشان بعد از مصدومیت صحبت کرده و درنهایت سرمربی تیم ملی  تصمیم می گیرد که تا رسیدن به آمادگی لازم برای حضور در زمین در کنار تیم باشگاهی شان تمرین کنند.
 
چرا این شش ستاره دعوت نشدند 1

*سردار آزمون ستاره ملی پوش خط حمله زنیت سن پترزبورگ نیز به دلیل سرماخوردی5  بازی تیمش را ازدست داد. او که ابتدا مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بود در3  بازی لیگ روسیه برابر روبین کازان ، خیمکی و کراسنودار و همچنین دو بازی لیگ قهرمانان برابر دورتموند و لاتزیو برای زنیت به میدان نرفت. سردار هرچند خوشبختانه به کرونا مبتلا نشده بود اما سرماخوردگی و مشکوک بودنش به کوید-19 باعث شد تا او مدتی را دور از تیم و در قرنطینه سپری کرده و بازی های مهمی را از دست بدهد. 
 
چرا این شش ستاره دعوت نشدند 1

*در مورد طارمی اما ماجرا کمی متفاوت تر است. ستاره ایرانی پورتو که بعد از پیوستن به این تیم ، هنوز   به ترکیب یازده نفره اصلی راه پیدا نکرده و به عنوان بازیکن تعویضی بازی می کند، به خاطر تمدید مجوز کارش در کشور پرتغال در صورت خروج از کشور با مشکلاتی مواجه می شد. او که در آخرین بازی تیمش شب گذشته پورتیموننزه برای پورتو گلزنی کرد به این دلیل در این اردو حضور ندارد.
 
چرا این شش ستاره دعوت نشدند 1

*سامان قدوس دیگر لژیونر سرشناس ایرانی است که دراین فصل در تیم برنتفورد از چمپیونشیپ انگلستان توپ می زند. او که بعد از یک فصل سخت در آمیان که با محرومیت، مصدومیت و سقوط به لیگ پایین تر همراه بود در انتقال به فوتبال انگلستان، توانسته جایگاه ثابتی را در ترکیب اصلی تیمش به دست بیاورد. نتیجه گفت و گوی او با سرمربی تیم ملی پیش از اردوی بازی با بوسنی در نهایت منجر به این می شود که با توجه به سختی های مربوط به سفر در دوران کرونا ، این وینگر تکنیکی و سرعتی برای از دست ندادن جایگاهی که به تازگی در ترکیب اصلی به دست آورده در این مقطع از تیم باشگاهی اش جدا نشود.
 
چرا این شش ستاره دعوت نشدند 1

*مهدی ترابی دیگر ستاره ای است که نامش در لیست مدعوین تیم ملی برای بازی با بوسنی دیده نمی شود. او که بعد از جدایی از پرسپولیس مدتی را دور از تمرینات بود بعد از پیوستن به العربی قطر، در بازی هفته سوم برابر الریان مصدوم شد و اکنون در حال انجام کارهای درمانی است. کادرفنی و پزشکی العربی امیدوار است که این مهره کلیدی را به بازی فینال امیرکاپ برسد.
 
چرا این شش ستاره دعوت نشدند 1

موضوع قابل توجه و مهم این است که قطعا با حضور این شش بازیکن با کیفیت که تجربه بالایی با لباس تیم ملی در تورنمنت های بزرگ دارند ترکیب و چهره تیم ملی کاملا دگرگون خواهد شد. با این وجود سرمربی تیم ملی در این مقطع به دلایلی چون مصدومیت ، مجوز کار و از دست ندادن موقعیت بازی در ترکیب اصلی نتوانسته از این شش بازیکن کلیدی تیم ملی برای بازی با بوسنی استفاده کند. 

هرچند شاید این بازی تدارکاتی با حریف اروپایی میدان خوبی برای بازیکنانی باشد که در سال های اخیر بیشتر پشت خط این شش ستاره مانده اند.
پاسخ
 سپاس شده توسط *VENUS*
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  27 ستاره در فهرست جدید تیم ملی
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  کنعانی‌زادگان به کمیته اخلاق دعوت شد
  توهین تند ستاره پاریس به گواردیولا
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!
  سردار چگونه به ستاره لیگ روسیه تبدیل شد؟
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان