امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تکرار اشتباه رئال مادرید در مورد رونالدو؟ فروش معدن طلا!

#1
قرارداد کریستیانو رونالدو با باشگاه یوونتوس دو سال دیگر تمام می شود و مصاحبه اخیر لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن شایعات در مورد آینده این ستاره پرتغالی را افزایش داده است. لئوناردو اخیرا مدعی شد پی اس جی از معدود تیم هایی است که می تواند بازیکنی در اندازه کریستیانو رونالدو را جذب کند و ممکن است برنامه های این باشگاه در آینده دچار تغییراتی شود.

 
تکرار اشتباه رئال مادرید در مورد رونالدو؟ فروش معدن طلا! 1

 
یوونتوس نیز مانند دیگر تیم های بزرگ در اروپا تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و بخش قابل توجهی از درآمد خود را از دست داده است. کریستیانو رونالدو در حال حاضر با اختلاف فراوانی بالاترین دستمزد را در یوونتوس گرفته و پنج برابر دومین بازیکن یعنی پائولو دیبالا حقوق دریافت می کند.
 




پس در شریط عادی جدایی بازیکنی مانند او می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات مالی را حل کند، اما کوریره در گزارشی کریستیانو رونالدو را معدن طلا توصیف کرده و مدعی شد رفتن او به منزله از دست رفتن بخش زیادی از درآمدهای بیانکونری در فصول بعدی خواهد شد.
 
یوونتوس به تازگی قرارداد خود را با آدیداس تا سال 2027 تمدید کرده و این کمپانی بزرگ سنگین ترین رقم را در فوتبال ایتالیا به بانوی پیر پرداخت می کند. طی این فصول آدیداس قراردادی 408 میلیون یورویی به علاوه درصدی از فروش البسه و دیگر ارقام را به یوونتوس پرداخت کرده و در کل رقم پرداختی به سالانه 51 میلیون یورو می رسد.
 
تکرار اشتباه رئال مادرید در مورد رونالدو؟ فروش معدن طلا! 1

 
همچنین شرکت بیمه بزرگ و مشهور آلیانس که صاحب حق نامگذاری ورزشگاه 41 هزار نفری یوونتوس نیز محسوب می شود، اخیرا تصمیم گرفته قرارداد فعلی خود را فراتر از سال 2023 و تا سال 2030 تمدید کند و طی 10 سال آینده 103 میلیون یورو به این باشگاه ایتالیایی پرداخت خواهد کرد.
 
همچنین از سال 2018 و از زمان انتقال رونالدو به تورین، فروش لباس این باشگاه به طرز سرسام آوری افزایش یافته و بخش زیادی از این بهبود وضعیت مالی را بی شک باید به علت حضور رونالدو در ترکیب یوونتوس دانست. محبوبیت فوق العاده این بازیکن در کشورهای عربی و همچنین خاور دور، در افزایش تعداد دنبال کنندگان بیانکونری در رسانه های اجتماعی تاثیر شگرفی داشته و از دست دادن ستاره ای مانند رونالدو شاید از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه نباشد.
 
تکرار اشتباه رئال مادرید در مورد رونالدو؟ فروش معدن طلا! 1

 
همچنین کریستیانو رونالدو تا به حال از نظر آماری نیز عملکرد فوق العاده ای داشته و در کل در 94 دیدار، 71 بار موفق به گلزنی شده و 19 پاس گل نیز ارسال کرده است. این کارنامه نشان می دهد در اختیار داشتن ستاره های در اندازه های کریستیانو رونالدو نه تنها در مستطیل سبز، بلکه در حساب و کتاب های مالی نیز به شدت به سود منافع هر تیمی در دنیا خواهد بود. بسیاری معتقدند رئال مادرید با از دست دادن رونالدو مرتکب اشتباه بزرگی شد و حالا باید واکتنش یوونتوس به این اخبار را تماشا کرد
پاسخ
 سپاس شده توسط Волшебник ، *VENUS*
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  آمار خیره کننده هافبک مورد نظر الهلال
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  مذاکرات راموس و مادرید به بن‌بست رسید
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان